• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    [When do we start? Ik heb zin]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elistar - 2
    "Geen idee, maar waar ik nu aan denk is nogal duidelijk, denk ik", zeg ik laconiek.

    (Ik ook... Kan 4 show-off spelen XD)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:31 ]


    help

    Cheilanthe Heather Hubss - 3
    Ik zucht.
    'Nou, da's niet zo moeilijk. Waarschijnlijk gaat er niets rond in die lege, arrogante, domme kop van je.'
    Geweldig, Cheilanthe. Je hebt het weer voor elkaar om ze nog erger tegen je op te zetten. Kan dit nog erger worden?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Elistar - 2
    Ik schiet in de lach. "Wow, nu heb je me echt beledigd. Kom je vast ver mee in de Arena. Iemand tot de dood beledigen." Ik kijk haar even diep in haar ogen. De koude manier, dan. Yep, ze is bang. "Wees gerust, we hebben al iemand anders op het oog", sis ik stil in haar oor, als ik opsta en naar voren loop om iets te drinken te halen.


    help

    Madilaine - 2

    Ik loop achter Elistar aan."Elistar, let gewoon niet op haar." Mijn lippen krullen tot een glimlach. "Zij is de eerste die een mes in haar rug krijgt." Ik glimlach sadistisch. "Of jij mag het doen, dat mag ook."

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:35 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (moet eten)


    help

    Tolkien schreef:
    (moet eten)


    { Eetse! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cheilanthe Heather Hubbs - 3
    'Oh, geweldig. De één zegt dat ik er niet als eerste aan ga, en de ander wel. Ga maar lekker kibbelen in de arena, straks. Dát zal je pas helpen te overleven,' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tolkien schreef:
    (moet eten)

    [Bon appetit(:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haven - 1

    Overal zaten groepjes tributen al groepjes te maken, ik liet mijn hooft op mijn handen zakken en keek langs de tributen.

    Lucas - 1

    Ik keek elke tribut na en zag welke groepjes er ongeveer gemaakt werden, natuurlijk waren er zwakke en wat sterkere tributen die zich bij elkaar voegden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden Jason Bright
    Ik sluit even mijn ogen. Ik had namelijk zo al mijn energie nodig. Het gebrom vancde motor hoorde ik tegen mijn hoofd teillen n voor ik het wist viel ik in slaap.
    Droom
    2,1,0 Ik dook in het water en zwom als een speer onder water. Ik opende mijn ogen en zag dag ik op kop lag. Alice had ik gedwongen weg te gaan van de hoorn. Ik kwam bovenwater en klom op de kust waar ik meteen naar twee rugzakken zocht en een pijl en boog met werpmessen. Ik keek naar de anderen die hier nu ook heen rende en ik schoot iemand dood. Van welk district wist ik niet. Ik rende terug en botste tegen een kind op. Ik spande mijn pijl aan, maar stopte toen ik de pgen zag en rende door. Ik voelde een stekende pijn door mijn hoofd en viel in een diepte

    Mijn ogen sperde open. De pijn voelde ik nog steeds vast omdat ik door het gebrom de muur raakte. Wat als dat in het begin zou gebeuren. Ik moest er niet aan denken. Ik ademde even rustig in en uit. Dan gewoon niet slapen. Misschien iwmand waarmee ik kon praten. Alice kon ik misschien beter even wat tijd geven om te rusten en te kalmeren.

    [Iemand met Jayden praten? Misschien Lucas of Haven die lijken me ook wat Lonely?]

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:38 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alice Rue - 11

    Ik trok mijn knieen op de stoel en liet mijn hooft tegen de stoel zakken, ik viel al snel in slaap.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas - 1

    Ik zie hoe een jongen uit district 10 plotseling zijn ogen openspert, ik sta op van mijn stoel en ga op de stoel naast hem zitten 'Hoi' Groete ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben ik weer. Waar zijn we nu?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    { Zullen we zo als Tolkien terug is aankomen in de catocomben? Want ik wil niet langer meer wachten. Anders stuur je ff iedereen een pbtje? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.