• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (Heeft elk District niet z'n eigen hovercraft?)


    { In de film niet.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Maar in het boek? XD Ik dacht dat ze allemaal hun eigen hovercraft hadden...)


    help

    Glynn

    Ik schrik op uit mijn gedachten als Cymbeline naast me komt zitten. Ze laat haar blik over mijn kleding glijden. "hei." Zeg ik zachtjes. Als ik haar gezicht bekijk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (Maar in het boek? XD Ik dacht dat ze allemaal hun eigen hovercraft hadden...)


    klopt.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Ja, hier raak ik dus van in de war :'D]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Okay, alle Tributen zitten gewoon in dezelfde hovercraft, dan)


    help

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach lichtelijk, en kijk kort even naar mijn ranke vingers. "Niet stoppen. Rennen." Prevel ik zachtjes. "Ik ben vlak achter je." Ik krul mijn lippen tot een lichte, aanmoedigende glimlach waarna ik kort slik en me probeer te richten op de contouren van mijn kleding. Het is niet te dik, ook niet zwaar maar maakt voor mijn doen te veel geluid.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jayden Jason Bright
    Ik stond in de lift en zuchte even. 'Succes hoor Jayden je kunt het.' Zei broom. Ik knikte even en slikte. 'Vaarwel. Erg bedankt voor de trainingen.' Zeg ik zacht. De deuren gingen open en ik liep de hovercraft in. Ik zuchte even en ging zitten op mijn stoel. Ik zat naast Marella en Alice. Het was namelijk op District dit keer. ik had Alice nog even wat meswerpen geleerd. Ze kon in iedergeval iets n daar was ik boij om. Dan kon ze langer in leven blijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Glynn - 4

    "Niet stoppen. Rennen." Zei Cymbeline zachtjes. "Ik ben vlak achter je." Ze glimlachte even. Ik keek haar aan, wou ze? Wild ze dat echt? "Cym-cymbeline, ik denk niet e-echt dat dat handig is.." Zei ik zachtjes. Natuurlijk wou ik het, maar met mij erbij zou zij niet ver komen. En de beroeps, daar zat ik bij. Als ik niet met hun meekwam dan-. "Het is niet veilig voor jou m-met mij erbij." Zei ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik glimlach. "Ik zal onzichtbaar zijn. Maar ik ben er wel." Ik knipoog kort en bijt dan op mijn onderlip. Glynn. Hoorde hij bij mijn plan? Negatief. Ging ik hem loslaten? Negatief. Ik knikte voor mezelf. Dit zou de laatste keer zijn dat ik de tijd had - dat ik niet hoefde te zorgen voor mijn leven. Als ze me nu al haatten zou deze actie er ook wel bijkunnen. Ik draai me lichtjes om richting Glynn. Zijn twinkelende ogen en zonkleurige huid. Heel zacht duwde ik mijn lippen op die van hem. Net zoals het moment voor de lift - al was deze minder vluchtig. Ik hoefde toch nergens naar toe te gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Glynn - 4

    Ik schrik even als Cymbeline haar lippen op de mijne drukt. Ik voel de ogen op ons branden maar toch zoen ik haar terug. Ik had geluk met zo'n meisje. Ik wreef met mijn duim over haar zachte wang en keek in haar prachtige ogen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Cymbeline - 5
    Ik voel de tranen achter mijn irissen prikken en probeer zo min mogelijk aan de rest te denken. Ik heb voor het laatst gehuild toen mijn zusje stierf, drie jaar geleden. En stond ik op het punt weer iemand te verliezen? Mijn armen gleden om zijn middel en voor ik het wist lag mijn hoofd op zijn borst. Zijn geur - de verderlichte geur van 4. Zijn aftershave en zijn typische Capitoolslucht. Ik moest ze inprenten. Ik moest iets hebben waarmee ik hem bij me zou hebben. Ik voelde de blikken op mijn huid brandden met dezelfde vraag; Ja, ja. Ik héb gevoelens.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    {Waar zijn we nu en wat is er gebeurt?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iedereen is op weg naar de catacomben in een hovercraft.]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik ben terug*O*
    Waar zijn we? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.