• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    Elistar - 2
    Ik lach een beetje naar haar. "Weet je, morgen is het mijn verjaardag...", zeg ik, quasi vrolijk.

    (Is de Arena btw goed? Het doet me denken aan Atlantis...)


    help

    Alice Rue - 11

    Plots zie ik Jayden de kamer uit komen 'Heey Alice. Hoe denk jij dat je er nu voor staat?' Vraagt hij en ik haal mijn schouders op, ik zou niet weten wat ik moest doen als ik eenmaal in de arena was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marella - 10

    Ik denk na over wat Jayden gezegt heeft, het was waar. Ik moest het op zen minst proberen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Plattegrond maken? Is dat niet een heeeeeel klein beetje veeeeeel werk?)


    help

    [Zal ik anders de plattegrond maken dan moet ik alleen een beetje weten hoe alles eruit ziet :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tolkien schreef:
    (Plattegrond maken? Is dat niet een heeeeeel klein beetje veeeeeel werk?)


    Ik zou het kunnen proberen met paint..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    HurtedHeart schreef:
    [Zal ik anders de plattegrond maken dan moet ik alleen een beetje weten hoe alles eruit ziet :)]


    Yeaah, Dat kan Tolkien je uitleggen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jayden Jason Bright 10
    Ikkijk naar Alice die alleen maar zwijgt. Ik zucht even. 'Al geef de moed nou niet op. In de Arena hebben we elkaar ook nog en ik zal je niet in de steek laten. Beloofd.' Zeg ik gemeend. Ik meende het. Ik wou haar beschermen net als ik dat bij mijn echte zusje zou doen. 'Ik kan je misschien het begin van sommige wapens leren.' Probeer ik haar og te helpen. Dat was misschien wel handig dan kon ze zichzelf verdedigen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Avani - 4
    De wind strijkt over mijn huid. Mijn blote armen, die vier dagen geleden helemaal ruwgewaxt waren, sturen een rilling door naar mijn ruggengraat, waarna die zich door mijn lichaam verspreidt. Het is best wel koud, eigenlijk... Maar ik ben liever alleen. Ik ben er zeker van dat iedereen nu zit met elkaar af te spreken wat ze gaan doen, verbonden sluiten. Niemand vraagt ooit iets aan mij. Lok ik dat zelf uit? Zijn ze bang van me of zo? Ik voel er me eerlijk gezegd eenzaam door.

    (Okay, dit was het idee: *AHEM* We starten dus zoals gewoonlijk met de Hoorn des Overvloeds. De Arena een eiland, die uit een soort van cirkels bestaat. De buitenste cirkel zijn bossen, gewoon puur bossen met planten in overvloed. Je zou kunnen zeggen dat hoe dieper de cirkels zich bevinden, hoe minder je met de omgeving bent. De cirkel na die met de bossen, is zegmaar een gracht. Wel, een heeeeele diepe gracht. En hij is ook breed. Er zit wel geen stroming in. De ring daarna, is de stad. Waardoor rivieren en waterlopen zich een weg banen, omdat de stad half gezonken is. De Hoorn staat op het stadsplein, maar het stadsplein is zodanig gezonken dat de Tributen moeten zwemmen om de Hoorn te bereiken. Het is niet zo dat als je niet naar de Hoorn wilt gaan, je moet zwemmen, want je kunt gewoon weglopen van de Hoorn, dat stuk staat niet onder water. Snap je een beetje? Het is een soort van gezonken stad op een eiland met bossen errond.)

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:32 ]


    help

    Tolkien schreef:
    Avani - 4
    De wind strijkt over mijn huid. Mijn blote armen, die vier dagen geleden helemaal ruwgewaxt waren, sturen een rilling door naar mijn ruggengraat, waarna die zich door mijn lichaam verspreidt. Het is best wel koud, eigenlijk... Maar ik ben liever alleen. Ik ben er zeker van dat iedereen nu zit met elkaar af te spreken wat ze gaan doen, verbonden sluiten. Niemand vraagt ooit iets aan mij. Lok ik dat zelf uit? Zijn ze bang van me of zo? Ik voel er me eerlijk gezegd eenzaam door.

    (Okay, dit was het idee: *AHEM* We starten dus zoals gewoonlijk met de Hoorn des Overvloeds. De Arena een eiland, die uit een soort van cirkels bestaat. De buitenste cirkel zijn bossen, gewoon puur bossen met planten in overvloed. Je zou kunnen zeggen dat hoe dieper de cirkels zich bevinden, hoe minder je met de omgeving bent. De cirkel na die met de bossen, is zegmaar een gracht. Wel, een heeeeele diepe gracht. En hij is ook breed. Er zit wel geen stroming in. De ring daarna, is de stad. Waardoor rivieren en waterlopen zich een weg banen, omdat de stad half gezonken is. De Hoorn staat op het stadsplein, maar het stadsplein is zodanig gezonken dat de Tributen moeten zwemmen om de Hoorn te bereiken. Het is niet zo dat als je niet naar de Hoorn wilt gaan, je moet zwemmen, want je kunt gewoon weglopen van de Hoorn, dat stuk staat niet onder water. Snap je een beetje? Het is een soort van gezonken stad op een eiland met bossen errond.)


    (-EDIT: Normaal gezien zou er ook nog een vulkaan ergens in de bossen staan, maar dat wordt teveel, denk ik...)


    help

    Alice Rue - 11

    Ik keek naar de jongen, hij was slim en goed genoeg om zelf te overleven, waarom zou hij mij dan willen beschermen? 'Ik kan je mischien het begin van sommige wapens leren.' Voegde hij eraan toe, ik knikte en schenkte hem een glimlach, dan kon ik teminste iets doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    (Nu luister ik Kerstliedjes ^^)


    help

    [Oke dus de buitenste ring is bos om daar te komen moet je door een brede gracht zonder stroming en daarin is een stadje die een beetje onder water ligt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tolkien schreef:
    (Nu luister ik Kerstliedjes ^^)




    JINGLE BELLS, JINGLE BELSS, KERSTLIEDJES ZIJN LEUWK!


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Yep. Wow, ik had niet verwacht dat mijn uitleg duidelijk zou zijn.... XD)


    help