• Welcome to the 66th Hunger Games!
    Happy Hunger Games
    and may the odd be ever in your favor!


    De zesenzestigste Hongerspelen zijn iets waar de inwoners van het Capitool vol afschuw hebben aanschouwd. De Tributen deden dingen die anders nooit werden toegelaten in de Hongerspelen...


    Rollen Story
    Eerste Topic
    Tweede Topic
    Rollentopic



    The Tributes:


    District 1 - Luxe
    Haven Alexia Valetta - TheRumIsGone
    Lucas Johnson - TheRumIsGone

    District 2 - Metselwerk
    Madilaine Mea Bowen - Space
    Elistar Ashworth - Tolkien

    District 3 - Elektronica
    Cheilanthe Heather Hubbs - Peacekeeper
    Jake Ian Parker - Chaim

    District 4 - Vissen
    Avani "Avan" Alexandéra Marvil - Tolkien
    Glynn Nathaniel Ravenhill - Space

    District 5 - Power
    Cymbeline Fhar Slevowski - Leave
    Carter-Lee Threath - Leave

    District 6 - Transport
    Solis Dorsane - Snatergaai
    Jongen District 6

    District 7 - Hout
    Lizzie Ashlyn Wood - Ashby
    James Anton Oak - Ashby

    District 8 - Textiel
    Meisje District 8 - Gereserveerd door Amanuensis
    Ryker Landon Tarquin - xHeavenlyx

    District 9 - Graan
    Braon Libitina - KOEKKIEZZZ
    Charles "Charlies" Oliver Sanz - Chaim

    District 10 - Vee
    Marella Mea Fentum - Space
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    District 11 - Landbouw
    Alice Rue King - TheRumIsGone
    Samuel "Sam" Alexander Evermore - Tolkien

    District 12 - Steenkool
    Eden Nevaeh Willow - xHeavenlyx
    Axton Cathmore - KOEKKIEZZZ


    Ladies and gentlemen, the 66th Hunger Games have begun. Enjoy the game and may the odds be ever in your favor!


    Sincerely, the Gamemakers,
    TheRumIsGone, Space, Tolkien


    (Copyright; TheRumIsGone)

    Regels:

    -Niet zonder toestemming vermoorden
    -Als je OOC schrijft, graag tussen haakjes: () [] {}
    -Maximaal 2 personages, als je daar genoeg tijd voor hebt (één die snel doodgaat...)


    De Arena:


    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:06 ]


    help

    Nice! xd Eerlijk gezegd vind ik het wel grappig: Berg. XD Ik zet hem even bij de hoofdding


    help

    [Oke thanks. Ik heb er ook wel wat noeite voor gedaan. Wanneer gaan we de arena in? Ik heb er namelijk veel zin in.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Waar staat hij precies uitgelegd? ik vind hem niet...)


    help

    [TheRumIsGone heeft het hoofdstuk nog niet geactiveerd. Zal ik hem ook even hier posten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Graag :))


    help

    [de beschrijving]

    Groen is natuurlijk het bos. het groen wat in het stadje staat zijn gewoon bomen en stuiken.

    het blauwe zijn rivieren of grachten. alleen het water in het bos is drinkbaar. zolang het water niet uit de grachten komt (of er mee verbonden is) is het drinkbaar. het lekkerste water is uit de bergen.

    het gelige is de gewone grond stenen. hier kan je gewoon op lopen.

    het bruinige zijn de huizen. je kan je daar goed in verstoppen. De oranje puntjes in de huizen zijn overlevingspakketn voor als je iet naar de hoorn kon komen.

    De zwarte stipjes bij de rivier van de hoorn zijn keien waar je op kan springen. Kijk ut sommige zitten los en ze zijn glad dus je kan makkelijk vallen. ze liggen minimaal 2 meter uit elkaar.

    De H. Dat is de hoorn. hier zijn overlevings pakketten en wapens.

    De grote 24 zwarte puntjes zijn waar we beginnen.

    het bruine is de berg,. daarin zitten gangen die naar een grot gaan waar je veilig bent voor dieren.
    je hebt ook normale grotten waar je in kan verstoppen. De grotten zijn donker grijs.

    het lichtgrijze zijn de bruggen. De gracht is een hlve kilometer zwemmen dus ik zou met de brug gaan. In de gracht zitten snoeken die soms wel is naar mensen happen. Bij de dnkerer puntjes in het water (donker blauw) daar zijn gemutteerde snoeken die even lang zijn als 2 meter. Deze zouden je kunnen verslinden als je eveel kabaal maakt.
    ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (I really like the Arena)

    MEDEDELING:

    Er is een tijdsprong van een dag. Het interview is voorbij en de hovercrafts staan klaar om te vertrekken naar de catacomben.


    help

    { Ik had zojuist een internet-dejavu. Dat wou ik even mededelen.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Internet dejavu? Volgens mij is dejavu niet eens juist geschreven... XDDD Grammaticanazi over here! Al ben ik er zelf niet zo geweldig in... Ik ben nog steeds niet in bad gegaan...)


    help

    Madilaine - 2

    Ik houd me vast aan Elistar, op het dak waait het stevig van de hovercrafts en ik wil niet omvallen.

    Marella - 10

    Ik sta op het dak, net zoals iedereen. Ik neem afscheid van mijn mentor.

    Glynn- 4

    Finncick klopt me op mijn schouder. "Je kunt het gast, gewoon doen." Zegt hij voordat we het dak op lopen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Tolkien schreef:
    (Internet dejavu? Volgens mij is dejavu niet eens juist geschreven... XDDD Grammaticanazi over here! Al ben ik er zelf niet zo geweldig in... Ik ben nog steeds niet in bad gegaan...)


    Jup, zag deze pagina en ik dacht: wutt? dit komt me bekent voor. & Ja, ik ben slecht in spelling :3


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elistar - 2
    Ik grijns even als Madilaine me vasthoudt. Ik neem afscheid van mijn mentor en loop de hovercraft in.

    Avani - 4
    Ik geef een knuffel aan Mags, de enige die me een beetje het gevoel geeft dat ik er niet alleen voor sta. Het is louter en alleen bedrog. Ik sta er alleen voor. Ik zucht. Ik weet niet hoeveel tijd doorbrengen met Glynn... Hoe zou ik het overleven?

    Sam - 11
    Ik zie iedereen afscheid nemen van hun mentor. Ik doe hetzelfde en wacht op Alice om de hovercraft in te gaan.


    help

    (EN NU GA IK IN BAD EN IANF VERDER LEZEN.)


    help

    Cymbeline - 5
    Ik neem afscheid van Eduvar. Hij knikt. We zijn beide zwijgers. Ik draai me voor een laatste keer om naar het Capitool en stap dan in. De plek naast Glynn is nog vrij - dus laat ik me naast hem zakken. Ik laat mijn blik over de contouren van de kleding glijden. Ik zal ze laten branden Positief.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (Heeft elk District niet z'n eigen hovercraft?)


    help