• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    'Flauwgevallen.' Mignon staat naast hem, steekt een sigaret aan en zet een glas water naast hem neer. De sigaret negeer ik nu., in plaats daarvan kniel ik naast een bleke, bewusteloze Sasha. Voorzichtign leg ik een hand op zich voorhoofd. Koorts heeft hij niet...
    Op automatische piloot loop ik naar de badkamer in de slaapzaal, waar ik een washandje pak, nat maak, en vervolgens op Sasha's voorhoofd leg. Daarna trek ik voorzichtig zijn ooglid een beetje naar achter - het onbeschadigde oog natuurlijk - en controleer zijn pupillen.
    'Sasha, kun je me horen? Kom op, word wakker...' Hem zo op de grond zien liggen geeft me een enrveus, slecht gevoel in mijn buik.

    Cassia Sterling
    Vermoeid zak ik op mijn stoel neer. Maya lijkt stil, Aislyn komt weer binnen.
    'Er zijn genoeg andere begeleiders aanwzig, ik ben bezig,' zeg ik tegen haar. Als blikken konden doden was ik nu al in de hemel geweest. 'En kijk niet zo lelijk,' voeg ik toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wacht, ik mis hier iets.. Waarom is Sasha flauwgevallen? *blond*]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    Ik hoor wel stemmen, maar ik kan ze niet plaatsen en reageren lukt ook niet. Mijn zintuigen lijken één voor één uit een sluimer te ontwaken. Eerst ruik ik sigarettenrook. Ik probeer zo diep mogelijk adem te halen. Vervolgens voel ik iets op mijn voorhoofd. Dan gebeurt er even niks. Ik wil rillen als ik iets koud voel, maar het lukt niet. Mijn ooglid wordt omhoog getrokken. Licht overspoelt mijn hersenen.
    "Sasha, kun je me horen? Kom op, word wakker..."
    Kom op, Sasha, wordt wakker. Ik concentreer me eerst op het ademhalen. Als ik dat onder controle heb, probeer ik langzaam mijn ogen te openen. Ik moet even volhouden, maar uiteindelijk zie ik weer licht, en gras, en Patje. Een beetje verstomd lig ik naar boven te staren.
    "Wie rookt er?" vraag ik hees.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Paige Valentina
    Ik keek toe hoe ze in haar stoel neerzakte met een vermoeide uitdrukking op haar gezicht, wat me een raar gevoel van zelfvoldoening geeft. “Er zijn genoeg andere begeleiders aanwezig, ik ben bezig,” zegt ze, “En kijk niet zo lelijk.” Ik grijnsde alleen, maar dan glijd er een speelse glimlach over mijn lippen. “Oh? Mijn eerste compliment van jou vandaag, wat lief,”
    Ik zet me af tegen de deur en loop naar haar toe, maar eerst kijk ik naar het meisje Maya genaamd, en open mijn mond weer. “Ik weet niet hoe hij heet, maar Mignon is nu bij hem, liefje.” Ik had een zachte toon gekregen naar haar, maar toen ik weer naar Cassia keek, veranderde ik weer.
    “Als we toch bezig zijn met complimentjes, ik vind jou ook heel mooi hoor.”

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maya
    "Waar is hij?" vraag ik.
    Mignon is bij hem en dat is echt het enigste wat me nu boeit, ik moet met Mignon praten.
    Ik moet het gewoon weten, ik wil dat ze weet dat ik alleen maar lieg en doe alsof ik genezen ben.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Patrick Hathaway
    Tot mijn grote opluchting opend hij zijn ogen uiteindelijk. Verstomd staard hij naar boven.
    'wie rookt er?' Zijn stem is een beetje hees, maar hij ziet al iets minder bleek dan een minuut geleden, wat ik als iets goeds beschouw.
    'Mignon, wat trouwens niet mag.' Ik werp het meisje even een blik maar kijk dan weer richting Sasha.
    'Je bent flauwgevallen, hoe voel je je nu?' De jongen heeft echt een persoonlijke dokter nodig.

    Cassia Sterling
    'Oh? Mijn eerste compliment van jou vandaag, wat lief,' zegt ze, waarna ze zich even tot maya richt. Ik wrijf mijn vingertoppen over mijn slapen met een zucht. alsof ik dat zieke wicht zou complimenteren...
    'Als we toch bezig zijn met complimentjes, ik vind jou ook heel mooi hoor.'
    'Het was geen compliment,' snauw ik terug. 'En ik dacht dat wij klaar waren voor vandaag, dus waarom ben je hier nu weer?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Ik zie hoe Patrick zich bezig houdt met Sasha. Eigenlijk voel ik me wat overbodig maar weglopen weiger ik. Dat kan ik niet maken. Patrick mompelt wat tegen Sasha en helpt hem opweg. Tot mijn grote opluchting opent hij zijn ogen.
    "Wie rookt er?"
    Een beetje schuldig kijk ik hem aan en ik druk de sigaret uit via de muur. Daarna gooi ik het dingetje naar buiten.
    "Ik," zeg ik schuldbewust.
    Zo blij dat ik ben dat Sasha weer is opgestaan zo bang ben ik eigenlijk voor Cassia. Zij hield haar hand boven mijn hoofd met de drugs. Die kan ze nu weer weghalen en dan, dan ben ik echt de lul. Ik kijk naas Sasha en Patrick.
    "Ik ga," zeg ik zachtjes.
    "Ik ga echt."
    Ik draai me om en loop het huisje uit. In mijn zaaltje pak ik zo snel mogelijk mijn tas in en hang hem om mijn schouder. De eerste keer dat ik echt wegloop voor mijn problemen en ik voel me nu al schuldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya
    "Laat ook maar," zeg ik.
    En ren gelijk naar zaal 4, ik moet iemand spreken nu. Maakt niet uit wie.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ze zijn buiten?]

    Sasha

    "Mignon, wat trouwens niet mag."
    "Ik."
    Oh, crap, mensen, eentje tegelijk graag. Ik breng mijn hand naar mijn hoofd en vind de reden waarom ik net zo koud had, een washandje. Ik haal het weg en hou het in mijn hand terwijl ik naar Patje blijf kijken.
    "Je bent flauwgevallen, hoe voel je je nu?"
    Ik denk even na. Hoe voel ik me? Ik weet het niet.
    "Moe," antwoord ik stil. Uitgeput is een beter woord, maar ik wil niet zeuren.
    "Ik ga.Ik ga echt," hoor ik Mignon zeggen. Terwijl ze wegloopt wil ik overeind gaan zitten, alweer te snel waardoor ik weer moet gaan liggen. Zij en Patje zijn de enigen die ik vertrouw, waarom moet ze nu plots weg, ze wilde toch blijven? Ik druk mezelf traag omhoog tot ik zit. Ik moet haar laten gaan, ze is hier niet gelukkig.
    "Dit kamp wordt mijn dood nog," mompel ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mortenson schreef:
    Maya
    "Laat ook maar," zeg ik.
    En ren gelijk naar zaal 4, ik moet iemand spreken nu. Maakt niet uit wie.

    [Waarom nou weer 4? 0.o]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    FreckledEmo schreef:
    (...)
    [Waarom nou weer 4? 0.o]


    [Uhu right, omdat zaal 4, de zaal is waar ze slaapt.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Omdat Mignon daar is:Y) Het is veiliger om in het bos te gaan rotzooien.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Paige Valentina
    “Waar is hij?” hoor ik opeens weer van Maya en ik kijk weer met een totaal andere blik naar haar, terwijl ik met een zachtaardige stem weer zeg, “Volgens mij was het voor slaapzaal drie, maar sla me niet als ik het fout heb liefje, want ik weet het niet zeker.”
    Het meisje rent weg uit de kamer en ik haal mijn schouders op.
    “Het was geen compliment,” snauwde Cassia terug. “En ik dacht dat wij klaar waren voor vandaag, dus waarom ben je hier nu weer?”
    Ik keer me weer naar haar toe, en alweer veranderd mijn blik, dit keer in een speelse, maar spottende. “En ik dacht toch echt dat ik hier naartoe was gekomen voor hulp, liefje?” Eigenlijk was het geen vraag, maar een constatering, iets wat zij blijkbaar nog moest snappen. Net zoals dat op hetzelfde geslacht vallen geen “ziekte” is.
    Ik besloot om haar weer in de zeik te nemen, dus ging ik met mijn armen over elkaar staan en keek haar uitdagend aan. “Eigenlijk lieg ik dit allemaal, en kom ik hier alleen naartoe voor jou, die jongen is niet flauwgevallen en ik wil eigenlijk heel graag alleen met je zijn.” Plagend deed ik er nog een knipoog bij, diep vanbinnen lachte ik mijzelf nu rot.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    Moe. Dit kamp wordt mijn dood nog,' is zijn gemompelde antwoord. Mignon zegt dat ze gaat, ik weet niet waar naartoe. Maar ze is weg voor ik haar kan tegenspreken.
    'Misschien moet je op bed gaan liggen,' stel ik voor. Heel langzaam weet Sasha rechtop te zitten, maar het is duidelijk dat het moeilijk gaat. Hij heeft echt zijn rust nodig.
    Voorzichtig ondersteun ik hem mer mijn arm rond hem heen, waarna ik hem help met opstaan. Tergend langzaam, dat wel.
    'Hoe is dit gebeurt?'

    Cassia Sterling
    'Eigenlijk lieg ik dit allemaal, en kom ik hier alleen naartoe voor jou, die jongen is niet flauwgevallen en ik wil eigenlijk heel graag alleen met je zijn.'
    'Ja, vast,' antwoord ik sarcastisch. 'Ik heb je al gezegd dat er vast een andere begeleider is die je verder kan helpen, ga die maar zoeken in plaats van mij lastig te vallen. Patrick doet er wel heel lang over om naar hier te komen om me te verlossen, eigenlijk. Ik hou me maar bezig met het opruimen van de papieren en eht Sterling zak-klokje.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 16:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mortenson schreef:
    Maya
    "Laat ook maar," zeg ik.
    En ren gelijk naar zaal 4, ik moet iemand spreken nu. Maakt niet uit wie.


    [Oh sorry lol, ik was net klaar eigenlijk...]


    Quiet the mind, and the soul will speak.