• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Peacekeeper
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 3 - Overgang van middag tot avond
    Activiteiten:
    Jongens: Zwemmen
    Meisjes: Kookcursus
    Therapy met Cassia en Felix voor wie het nog niet gehad heeft

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 12:32 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Waar zijn we nou-hou D:
    En ik ga eten(no_chears)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Peacekeeper schreef:
    [Waar zijn we nou-hou D:
    En ik ga eten(no_chears)]

    [Jace is weer gay, Rani is nog steeds straight en Patje zit daar ergens tussenin (cat)]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Patrick Hathaway
    'Je kan het. Je mag zijn wie je wil, jij beslist wat je voelt.'
    Na vijftien jaar, is dat nog mogelijk? Kan ik nog zelf beslissen wie ik ben... Wat ik voel voor.. Zonder gestraft te worden, zonder... Ja. Ja, dat kan. Want ik... Ik ben net zoals zij zijn.
    Ik ben ook zi- Nee. Nee, ik ben niet ziek, ik ben zo. Dat is hoe ik ben...Ik wil mijn ogen sluiten, maar Sasha's blik houd me vast, doet mijn hart veel te snel kloppen, ik...
    'Duizelig... Sasha.. I-Ik..' Hij heeft mijn T-shirt vast, doet moeite om bij bewustzijn te blijven. Met moeite leg ik mijn arm weer om hem heen. Mijn hoofd bonkt. Mijn zicht is pltos wazig - er staan tranen in mijn ogen.
    'Ik weet wat de waarheid is.'

    Jace Dream Duval
    'Ja,' fluister ik. 'Rani, we zijn niet... niet ziek. Dit is wie we zijn, snap... snap dat dan.' Meer tranen vallen. 'Ik ben niet straight, ik val op jongens en transseksuelen. Dat is wie ik ben.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cosette schreef:
    [What Sasha really thinks: Dangit, would you turn gay already (cat)]


    This is really hard to write. (cat) Whatever I write is either too fast or too slow. THIS MUST BE PERFECT. Like how Shatrick is perfect.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    'Oké,' zei ik behoedzaam, omdat ik niet goed was in dit soort dingen. 'Rustig aan, kalmeer eerst maar even. Moet ik iemand halen, of zo?' Cassia bijvoorbeeld. Cassia was aardig. Toch? Godver, nu wist ik het ook al niet meer. Maar als ik ziek was kon ik beter worden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [sorry, ik moest even wat doen.]

    Quinn
    Zodra we in het bos zijn laat ik haar hand los en draai een rondje om mijn as. Na een kleine aarzeling hef ik ook nog mijn handen boven mijn hoofd en ik lach. Dit moest er enorm gay uitzien, maar dat maakte niet uit, dat was toch waar ik hier voor zat. Ik sprong was in het rond en danste om haar heen. Ik kon helemaal niet dansen, maar dat was het punt niet. Ik cirkelde steeds dichter om haar heen en pakte haar toen bij haar middel vast. Ik werd zó gruwelijk blij van haar. Ik maak een hele mooie tangomove waardoor ze ver achterover geleund staat en kus haar in haar nek. Dan til ik haar op in mijn armen en dans al zingend verder.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Sasha

    "Duizelig... Sasha.. I-Ik.. Ik weet wat de waarheid is."
    Ik voel zijn arm om me heen en het maakt even niet meer uit wat voor hem de waarheid is.
    "Sorry," mompel ik. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan en voel de wereld weer verdwijnen. Dit keer hoor ik geen klap, maar het zwart is net het hetzelfde als daarnet. Ik ben zo moe, maar fijner, warmer. Misschien moet ik het maar even zo laten. Nee ik moet wakker worden, ik moet Patrick helpen. Ademhalen, diep, in en uit. Ogen open, kom op, langzaam. Ik voel iets, gebonk. Gebonk tegen mijn hand. Een hartslag? Eindelijk lukt het me mijn ogen terug te openen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jace Dream Duval
    'Nee! Je mag het niemand zeggen, Rani. als ze weten... als ze weten dat ik weer normaal ben, dan hypnotisserd Cassia me weer. ik ben zo niet, ik was.. zo anders.. het is eng, Rani.'
    Trillerig veeg ik mijn tranen weg. 'We zijn niet ziek, zij is degene die ziek is!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Ik moest lachen toen Quinn om me heen ging dansen, en ik voelde een explosie van vlinders in mijn buik toen hij me in mijn nek kuste. Op een gegeven moment tilde hij me op en danste verder, terwijl hij zong. Ik giechelde even. Quinn was gestoord, en dat was wat ik zo leuk vond aan hem. Natuurlijk ook zijn tederheid, uiterlijk, zijn passies.. Alles, eigenlijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rani
    Zwijgend keek ik naar zijn dekbed en plukte een denkbeeldig pluisje van het zachte oppervlak. 'Ik vind Cassia aardig,' zei ik uiteindelijk, zonder hem aan te kijken. We zijn niet ziek. Dat zou betekenen dat het voor altijd was. Dat ik nooit meer normaal kon worden en dat mijn ouders nooit meer van me zouden houden. Ik wist best dat het me nog maar een paar uur geleden niets kon schelen, maar nu was het plotseling heel belangrijk geworden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Quinn
    Op een gegeven moment zet ik haar maar neer. Met haar rug tegen een boom. Ik ga zelf tussen haar benen zitten, en sla die van mij om haar heen. Mijn hand zet ik naast haar hoofd tegen de stam, en ik buig me voorover, zodat mijn neus die van haar raakt, en sluit mijn ogen. Are you mine, are you mine? Cause I staaaay here all the time.. Een liedje van Lily Allen gaat door mijn hoofd. Eigenlijk heb ik het helemaal niet zo op haar, maar het is gewoon het eerste dat me te binnen schiet op dit moment. 'Hello, I like you,' fluister ik zachtjes, en doe mijn ogen open, zodat ik haar aan kan kijken.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Patrick Hathaway
    Trillend hou ik Sasha tegen me aan. hij lijkt weg te zakken, het is vermoeiend voor hem, maar... Langzaam haal ik een trillende hand door zijn haren. Ik heb me altijd aangetrokken gevoeld tot mannen. Dat is... geen.. ziekte. Dat is het niet. Het is.. Wie ik ben. Hetzelfde geld... Voor al deze kinderen.. Snel weet ik de tranen weg te vegen.
    Sasha doet langzaam zijn ogen weer open, de twee kleren zijn nog even fel en mooi als hiervoor.
    'Gaat het..?'

    Jace Dream duval
    Verstomd kijk ik Rani aan. Hoe kan zij Cassia nou aardig vinden?
    'Ze heeft me gehypnotiseerd, gedwongen om haar te geloven! Ik ben niet ziek - en jij ook niet, Rani. Je kan dat.. dat mens niet geloven!'

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hij? *beledigd*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry. o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Voordat ik het wist stonden we weer tegenover elkaar, met onze neuzen die elkaar raakten. Hij sloot zijn ogen voor een klein momentje, maar opende die al gauw. 'Hello, I like you,' fluisterde hij, en ik glimlachte even. ''I like you too'' zei ik, op net zo'n zachte toon. Het was er uit voordat ik er erg in had, maar zo'n probleem was het niet. Ik loog niet, integendeel. Hij was de eerste jongen waar ik me vertrouwd voelde, op mijn gemak. Het was lang geleden dat ik zo'n gevoel had in mijn buik, alleen al als ik naar hem keek..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''