• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tyler

    'Wat je zegt' mompel ik, ik zet Noah neer. Daarna trek ik mijn sweater uit zodat mijn blote bovenlijf tevoorschijn kwam, en ik keek of daar nog wonden zaten. Alleen wat schrammen, niet erg.


    El Diablo.

    Dianne Tia Emerson
    'Dianne.' Zei ik tegen hem. Hij kwam me bekent voor. Zat hij niet in het vliegtuig? En zat ik daar ook niet in? Wat is er met het vliegtuig gebeurt? meerdere dingen gingen door mijn hoofd heen. Ik zou wel niet de enige zijn die zonder geheugen zat en niet wist wat er gebeurt was. 'Wat is jou naam?' Vroeg ik vriendelijk.'En wat is er gebeurt?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Decio Martinez.
    potverdomme...Cristela als ik je te pakken krijg! Ik zie een meisje weer terug in het zand vallen en ik kruip naar haar toe. "Alles oké?" vraag ik met een spaans accent. Mijn engels is niet zo super. Ik kijk naar haar enkel. het ziet er niet goed uit..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nica
    Ik slaak een gilletje als ik bloed aan mijn vingers zie vloeien. De bron is een wond op mijn hoofd. Het claustrofobische gevoel dat ik vast zit zorgt ervoor dat ik zachtjes begin te huilen.

    Jasmine
    Ik kreun zacht wanneer ik mezelf eindelijk los heb gemaakt. De bagage waarin ik verstrikt zit zorgt ervoor dat de weg richting de vrijheid me word verspert.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cristela "Chris" Martinez
    Mijn mond valt een stukje open als ik zijn blote bovenlijf zit. "Ehm...je rug" zeg ik zacht als ik wat bloed aan de achterkant van zijn sweater zie"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Steven Brown
    'Ik ben Steven. We zijn neergestort met het vliegtuig, geloof ik.' Terwijl ik het zeg, schieten flitsen van de gebeurtenissen van een halfuurtje eerder door mijn hoofd. Hoe het vliegtuig hoogte verloor, in stukken brak in de lucht en hoe wij hier op het strand vielen.
    'Heb je last van geheugenverlies? Heb je verder nog verwondingen? Ik studeer voor dokter, misschien kan ik je helpen?' vraag ik, plotsklaps bezorgd over het meisje.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:51 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tyler

    'Oow, niet erg' zeg ik, en knoop mijn sweater om mijn middel. 'Ik vraag me af waar de koffers zijn gebleven' mompel ik.


    El Diablo.

    Star

    Opeeens zie ik Nica zitten. 'Nica!' ik ren op haar af en bekijk haar gezicht.
    'Ben je gewond?' vraag ik aan mijn kleine zusje.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Loona Moon Johnsen.

    "Alles oké?" Vraagt iemand met een spaans accent en zeker iemand die gebrek aan engels heeft. "Eh, niet echt nee" Zeg ik en zucht even. En ik dacht nog wel leuk naar Brazilië te gaan, maar nee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cristela "Chris" Martinez
    "Wel erg schat" zeg ik. Ik trek Tyler naar me toe en draai hem om. "Heel erg" Ik trek mijn vest uit en scheur er repen vanaf die ik heel strak om Tyler zijn torso bind. "is een flinke..hoe heet dat? snee ofso?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lucas Jhonson

    Ik kijk om me heen en probeer mijn gedachten op een rijtje te zetten, we waren neergestort met het vliegtuig.. Fijn.. Ik zat hier dus vast met mensen die ik niet ken dacht ik terwijl ik naar mijn gewonde hand keek, hij was zoizo gebroken.. Ook dat nog..


    Don't be like the rest of them, darling

    Nica
    Ik knik, en probeer me dan tegen Star te verstoppen - door mijn armen om hem heen te slaan en mijn hoofd vervolgens tegen zijn borst te drukken. "I-ik bloed," fluister ik zachtjes.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Decio Martinez.
    "Kom je moet hier weg, zometeen valt er iets op je..vind je het erg als ik je op til? je kan niet lopen zo" zeg ik tegen het meisje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dianne Tia Emerson
    Hij leek bezorgt. 'Ja, ik kan me niks herinneren. Ik kan niet geloven dat we zijn neergestort.' Stiekem was ik ook een beetje blij dat ik het me niet meer kon herinneren. Ik had namelijk geen zin in traumatische ervaringen. Hij vroeg of ik nog ergens anders wonden had. 'Allen mijn hoofd en hand. Meer weet ik niet.' Zei ik. Ik voelde de pijn niet eens.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Star

    Ik knik en bekijk de wond. 'Meisje toch, ik help je.' ik aai haar wan en trek dan mijn shirt uit en dep daarmee de wond. Dan leg ik het er over en druk het erop. 'Meer kan ik niet doen.' ik voel iets in mijn broekzak. 'Kijk, je knuffel.' ik haal haar knuffel uit mijn zak en geef het haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel