• de vlucht van japan terug naar brazilie crashed halverwege op een mysterieus tropisch eiland. een tiental mensen overleven het. Het lijkt een normaal eiland te zijn maar het is alles behalve. Ze moeten zien te overleven met elkaar, zonder werkende contact middelen, kunnen ze elkaar wel vertrouwen?


    Regels:
    -Max 2 personages per persoon.
    -Niet zomaar elkaar vermoorden zonder toestemming van de ander.
    -Alleen de maker kan de topics aanmaken
    -geen rpg posts graag tussen haakjes

    Personages:
    Cristela Martinez - Helios
    Dianne Tia Emerson - Rainbowshine
    Jasmine Elijane Levosa - Leave
    Loona Moon Johnsen - xMirrorman
    Sharona Alexis Avery - Ry
    Emma Uruviel - Gelaarsdekat
    Nica Amila Mintown - leave
    Raven Willow Rhodes - xheavenlyx
    Riley Winchester - Assasin
    Joshua Stan Jameson. - xMirrorman.
    Tyler Jay Lopez +broertje - Ry
    Star Mintown. - Gelaarsdekat
    Rafael Mason Snow - Xheavenlyx
    Steven Brown - Cloelia
    Decio Martinez. - Helios
    Lucas Jhonson - therumisgone

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 14:37 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lucas Jhonson

    Ik loop een stukje en voel dan mijn hooft draaierig worden, snel klamp ik me vast aan het eerste en beste wat ik tegenkom, ik merk dat het een persoon is maar kan de kracht niet vinden om ook maar een excus te mompelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Steven Brown
    'Hopelijk komt iemand ons snel halen, zodat je alsnog kunt gaan', zeg ik oprecht.' Ik wil niet eens denken aan wat er zou gebeuren, als we hier lang moeten blijven. 'Ik heb een cursus gedaan in Japan, en was op weg naar Brazilie om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.'
    Ik kijk in Diannes grote blauwe ogen, die me verlegen aankijken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Loona Moon Johnsen.

    Ik voel een arm onder mijn rug en een arm onder mijn knieën, waarna ik word opgetild. "Dankje" Murmel ik zachtjes, waarna ik voorzichtig mijn hoofd op zijn borstkas laat rusten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Decio Martinez.
    Ik voel dat ze haar hoofd tegen mijn borstkast legt en kan een glimlach niet onderdrukken. "Geen probleem. Wat is je naam?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dianne Tia Emerson
    'Vrijwilligers, dat zie je sommige mensen niet zo snel doen.' Zei ik eerlijk. Zelf had ik het 1 keer gedaan, maar toen niet meer. 'je zei dat je geneeskunde studeerde. Moeilijke opleiding?' Vroeg ik nieuwsgierig.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lucas Jhonson

    Tuurlijk, niemand leek aandacht aan mij te besteden, ik was er aan gewent dus veel kon het me niet schelen, ik bleef roerloos een paar meter van een groepje mensen staan, mijn hooft was duizelig en mijn arm deed pijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Loona Moon Johnsen.

    "Geen probleem. Wat is je naam?" Vraagt hij dan. "Loona" Antwoord ik, "De jouwe?" Vraag ik dan aan hem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Decio Martinez.
    "Décio" antwoord ik. "Décio Martinez" Dan zie ik mijn zusje een heel stuk verderop staan. Haar vest is uit waardoor haar diep uitgesneden shirtje te zien is. Ze hurkt neer voor een klein jongetje. De jongen naast haar is verbonden met haar vest en kan zo tussen haar borsten kijken. Dat deed ze expres de slet! Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en versnel mijn pas.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Joshua Stan Jameson.

    Ik heb genoeg van het zitten in de boom, dus klim ik moeiteloos de boom uit. Ik kijk even rond, als ik weer met beide benen op de grond sta. Wat voelt de grond eigenlijk goed. Het voelt zo veel beter dat een vliegtuig.
    Ik zie een groot stuk van het vliegtuig op het zand liggen vlakbij de zee. Op de een of andere manier trekt het me om erheen te gaan. Misschien zitten er nog bruikbare spullen in? Er zit sowieso een slaapzak in mijn koffer en een hangmat. Want zonder die dingen ga ik niet op vakantie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Riley Winchester

    Ik kijk naar de gebeurtenissen op het strand terwijl ik duizelig blijf. Op staan lukt niet en ik sleep mezelf naar de rand, waar bomen en beschutting te vinden is. Daar trek ik mijn shirt uit en zie ik een grote snee die over mijn zij loopt. Zacht vloekend druk ik mijn shirt er tegen aan om het bloeden een beetje te stoppen.


    Your make-up is terrible

    Steven Brown
    'Ja, 't is wel eens moeilijk, maar het geeft me veel voldoening mensen te kunnen helpen.' Ik glimlach naar Dianne, en kan mijn ogen moeilijk van haar losrukken. Dan herinner ik me dat er meer mensen op het strand zijn, en een blik om me heen leert me dat er een jongen naar me staat te kijken, met zijn arm in een vreemde hoek.
    'Kom,' vraag ik Dianne, en loop naar hem toe.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dianne Tia Emerson
    Steven zag een jongen met zijn arm in een vreemde hoek. Het zag een beetje eng uit, maar dat was alles. We liepen samen naar hem toe. Ik vond het eigenlijk wel jammer dat ik niet meer E.H.B.O. had gekregen op mijn opleiding. behalve virussen en bacteriën te kunnen herkennen onder een microscoop.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Steven Brown
    'Wat doe jij eigenlijk voor opleiding?' vraag ik Dianne, me realiserend dat ik dat haar helemaal nog niet gevraagd heb. De jongen kijkt niet meer naar ons, als we naar hem toe lopen, maar lijkt dwars door ons heen te kijken, met een blik alsof hij er niet meer helemaal bij is.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 15:49 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    [ik zal hier nu toch eindelijk even een abo op nemen. (cat)]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cristela "Chris" Martinez
    Een rilling loopt door mijn rug. Daardoor weet ik dat mijn broer in de buurt is. Ik kom overeind en til het jongetje op. "Kom, laten we hier weg gaan. Ik weet niet of dit stuk wel al te veilig is..misschien kunnen we mensen helpen?" Ik kijk Tyler aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]