• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers (Max 10)
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers (Max 10)
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen (max 10)
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Bendelid Latin Killers/ Bendelid Crystal Murderers/ Prostituee / Pooier / Dealer / Noordeling
    Extra:

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 9:01 ]


    El Diablo.

    Haha is goed, dan maak ik haar wel 20 :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    is goed :3 alleen nog wat oudere mannen erbij :p want er moet wel een 'leider' zijn en die moet ouder zijn dan mijn personage. hij is no way een leider ff voor de duidelijkheid, die verantwoordelijkheid wil ik nie lol.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Volledige naam: Aprilynne Stone
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is hard geworden van haar leven, maar toch is ze niet altijd even bitter. Ze bijt enorm van zich af en is niet bang om wapens te gebruiken, eigenlijk is ze nergens bang voor, hoewel ze nooit zal doden...
    Toch is ze vanbinnen eigenlijk een redelijk asociaal, gebroken meisje dat door haar verleden geen banden aan wil gaan. Ze vecht hard voor wat ze wil, maar in de loop der jaren is de betekenis daarvan een beetje veranderd.
    Uiterlijk:


    Bendelid Latin Killers/ Bendelid Crystal Murderers/ Prostituee / Pooier / Dealer / Noordeling
    Extra: Ze lijkt totaal niet op een dealer, maar ze is wel redelijk machtig. Ze valt iedereen aan die haar voor prostitiuee aanziet.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:18 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Haha, een dealer van 15, is ook eens wat nieuws :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    Haha, een dealer van 15, is ook eens wat nieuws :'D.

    haha zie je dit bedoel ik nou :'D zij snapt me tenminste.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tja, origineel zijn? Ik zal er 18 van maken...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Volledige naam: Jade Skyler (Claire Bouij Medin) Bright (de namen tussen haakjes haat ze)
    Leeftijd: 17. Ze verjaard op 30 Juli
    Karakter: Ze is een koppig meisje die niet zomaar te breken is. Ze is klaar om te vechten en houd van avontuur. Ze draagd altijd een met in haar bhvulling en een met diamanten belegde pistool. Haar vader houd met heel zijn hart van haar en weet niet wat ze allemaal uitspookt. Ze is niet verwaand maar vraagt niet veel. Soms wilt ze alleen maar gezelschap. Als je haar echt hebt gebroken kan ze dagen lang huilen. Dan is ze echt afhankelijk.
    Uiterlijk:


    Ze heeft prachtig goudblonde gekleurde haren. Ze is slank gebouwd. Toen ze op school was werd ze hoer genoemd, voor honend was dat een complimentje omdat ze mooie benen een dikke kont en ronde borsten had. Het mooiste aan zichzelf vind Jade haar Blauw-Turquase ogen die haar zo onschuldig maken en haar natuurlijke witte tanden.
    Bendelid Latin Killers/ Bendelid Crystal Murderers/ Prostituee / Pooier / Dealer / Noordeling: Noordeling
    Extra:Haar vader is de rijkste noordeling in de stad. Zijn huis is heel erg beveilig daar kom je niet een twee drie doorheen. Ze wordt ontvoerd en verkracht door Latin Killers.

    Volledige naam: Jayden Jason King
    Leeftijd: 21
    Karakter: Hij was een geschaafdde jongen, maar nu is hij zo hard als staal. Hem zal je niet zomaar raken. Hij staat bekent omdat hij koelbloedig is en niet veel emotietoont in zijn gezicht in het openbaar. Hij blijft uitermate stren enbewaakt het geld in de kluis. Alleen hij weet waar de kluis is samen met de baas in het huis. Waar de kluis is zal je nooit uithem krijgen hoe er je hem ook marteld. Hij zal nooit een geheim door vertellen. Zijn vertrouwen verdien je niet snel en met hem kan je echt goed praten
    Uiterlijk:


    Hij heeft mooie gouden ogen wat een aparte kleur is. Zijn lippen zijn bloedrood en hij heft lange wimpers. Zijn haren zijn bruin getint en hij draagd meestal een pet. Hij is vrij groot 1.85 en is erg gespierd waardoor je ook niet snel langs hem komt. Hij is sterker dan hij lijkt.
    Bendelid Latin Killers/ Bendelid Crystal Murderers/ Prostituee / Pooier / Dealer / Noordeling: Bendelid Latin Killers
    Extra: Hij is de "Onderbaas" hij heeft de hoogste rang na de baas en hijbeschermd de kluis tegen hebberige handjes.

    Volledige naam: Rue Jones
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ze is een achterdochtig meisje die niet snel opgeeft. Ze is een meesteres in verkleden en haren verven. Dus je zal haar niet snel herkennen. Ze kan heel bitchy zijn en kan snel gebroken worden als je haar dierbaren bedreigd. Namelijk haar broertje is overleden aan kanker. De foto draagd ze altijd bij zich. Je breekt haar echt als je die foto kapot zou maken. Ze kan gemeen zijn en is erg slim als het om wraak plannen gaat.
    Uiterlijk: Ze heeft geen vast uiterlijk. Ze veranderd steeds van haarkleur of doet kleurlenzen in. Je zal haar moeilijk herkennen. Dit is haar normale uiterlijk:


    Bendelid Latin Killers/ Bendelid Crystal Murderers/ Prostituee / Pooier / Dealer / Noordeling: Bendelid Crystal murderes
    Extra: Omdat haar uiterlijk zo vaak veranderd herkennen de dealers haar niet en ontvoeren ze haar zodat ze prostitué word.

    [Goed genoeg? ik ben met de foto's bezig die komen morgen..]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 23:07 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    onderbaas van 19? O.o wauw ik ga me bijna gepasseerd voele xD als ouwe zak hahaha.


    sorry grapje natuurlijk...

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:23 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik maak hem wel wat ouder hij is te jong voor Onderbaas. Hij word 21 beter? Dan zijn er wee oude zakken.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    haha is goed hoor :p maakt mij niks uit, als er maar wat meer oude zakken zijn lol

    shit eh voel me echt een zeur -,-'

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als ik die van mij ouder maak dan is het zielige er van af. Ze is 15 en prostituee, das best erg. Dus houd ik haar liever op 15 jaar, srry :(


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    het gaat over de latin killers lieve schat....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nu zijn er toch al een paar ouderen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ja nu wel :P

    Wie is eigenlijk de bende leider of de bende leiders (ook van de crystal murders ofso?)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I know maar toch, met iedere oudere Ook al is ie niet van de "L.K", is een ouwe zak er bij XD
    BTW, ik zeg de hele tijd lady Killers in mijn hoofd ipv Latin Killers, ik houd van film die zo heet. Is best wel falend :p


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel