• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Dat zal best,' mompel ik. 'Alleen heeft de ene beslissing iets grotere consequenties dan de andere. Alles zit zó ingewikkeld in elkaar.'
    Ik luister naar de melodie en kijk licht bewonderend toe. Als het uit is glimlach ik.
    'Je kan echt goed spelen, hoelang speel je al?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Patrick Hathaway
    Onze blikken kruisen ent voor ik naat binnen stap, en mijn maag maakt een duikeling. Fijn, nu heeft Mignon het idee in mijn hoofd zitten. En ik ken mezelf, nu ga ik er over nadenken.
    ik controleer de bagage nogmaals, zoek omder de bedden en controleer de badkamers op automatische piloot.
    Sasha is 15 jaar jongen dan jij bent. Daarbij is hij minderjarig en heb je geen gevoelens voor hem. Tenminste, niet op die manier... We hebben een band omdat hij mij genzen heeft. Gered van de hypnose, zeg maar.
    Maar hadden we daar voor niet ook al een band? Hoofdschuddend doe ik mijn werk, terwijl ik Mignon's woorden probeer weg te praten. Maar zoals Mignon zeo, ze heeft daar geen woorden voor nodig. Ik haar een hand door mijn haar. Tijd om de volgende zaal te doen... Rustig loop ik zaal 1 weer uit. Nou ja, rustig, ik voel me eigenlijk niet echt rustig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Ik voel haar een beetje knikken, waarna ze zachtjes haar voorhoofd op mijn schouder leunt. Mijn handen liggen op haar rug en strelen deze zachtjes, bang dat ze opeens weer zichzelf wordt - ik denk dat ik dat blijf houden, tenzij ze bewezen heeft veranderd te zijn.
    Omdat ik van mezelf weet dat ik iemand alleen vast wil houden als ik verdrietig ben, doe ik dat dus ook bij Cassia en zeg niets. Ik streel alleen heel zachtjes haar rug en kijk naar het gebouw van de cafetaria.
    “Young girl, don’t cry. I’ll be right here when your world starts to fall… Young girl, it’s all right your tears will dry, you’ll soon be free to fly…” zong ik heel zachtjes, nauwelijks hoorbaar, maar ik probeerde haar gerust te stellen.
    The song she sings.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Dat zal best. Alleen heeft de ene beslissing iets grotere consequenties dan de andere. Alles zit zó ingewikkeld in elkaar."
    Ik negeer de preek en speel gewoon verder. Het kalmeert me, al weet ik even niet waarom ik zo overstuur ben.
    "Je kan echt goed spelen, hoelang speel je al?"
    Ik denk even na, hou mijn gitaar op mijn schoot en tel op mijn vingers.
    "Negen jaar," antwoord ik dan met een schamper lachje.
    Morgen exact negen jaar, ik kreeg mijn eerste gitaar namelijk voor mijn negende verjaardag.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    Mijn armen hangen nutteloos langs mijn lichaam, mijn tranen vallen op haar schouder. Mijn vader zou zeggen hoe zwak dit is. Maar ik ben moe. Alels wat ze zei kwam hard aan, de woorden blijven rond draaien en spoken in mijn achterhoofd.
    aislyn begint te zingen. Zachtjes, maar ze zicht. ik vang alleen woorden op, op een zachte melody. Cry.. Right here.. Fall.. Tears.. Free..
    Free.. Vrij. Alsof ik ooit vrij zou zijn van mijn ouders en hun ijzeren greep...
    'S-sorry.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Quinn
    ´Catherine,´ hijg ik. Ze begint me te kussen en het enige wat ik nog voel is haar. Ik laat mijn handen over haar hele lichaam glijden, haar huid gaaf en mooi en prachtig en mmmh! Ik wil de condoom van haar aanpakken, maar besef dan die ik die nog niet om kan doen omdat zij daar bezig is, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind. Laat haar het zo maar doen. Ik houd mijn handen op haar hoofd, verstrengeld in haar haar, en leg mijn hoofd in mijn nek. Mijn gekreun wordt al wat luider. Ze is zó goed.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Felix Patterson

    'Een ervaren muzikant dus. Heb je trouwens al een idee hoe je je verjaardag morgen gaat vieren?' vraag ik nieuwsgierig.
    Het was nog nooit eerder voorgekomen bij dit kamp, dat iemand jarig zou zijn terwijl het kamp nog bezig was. Vorig jaar was er een meisje dat de dag ná het kamp verjaarde.
    'Waarom hebben je ouders je hier eigenlijk naartoe gestuurd, hoewel ze wisten dat je verjaardag erin viel?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sasha

    "Een ervaren muzikant dus. Heb je trouwens al een idee hoe je je verjaardag morgen gaat vieren? Waarom hebben je ouders je hier eigenlijk naartoe gestuurd, hoewel ze wisten dat je verjaardag erin viel?"
    Oh verdorie, dit wilde ik stil houden. Maar natuurlijk staat het in mijn dossier, mijn geboortedatum dan toch. Ik haal mijn schouders op.
    "Niet. Ik heb een hekel aan verjaardagen. En mijn moeder heeft me waarschijnlijk hierheen gestuurd zodat ze ongestoord de hele dag met Eric in bed kon liggen."
    Ik voel de oude Sasha weer bovenkomen. Dit gesprek gaat niet de goede kant op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Catherine

    Ik grijnsde toen hij mijn naam kreunde. Ik had de touwtjes in handen, bevestigde ik mezelf. Uiteindelijk kwam ik bij zijn lid aan, en gaf zachte kusjes bij zijn ballen [men, dat klinkt zo grof] Ik keek hem aan, tussen mijn wimpers door, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aislyn
    “Just trust the voice within, then you’ll find the strength that will guide your way… You will learn to begin to trust the voice within…”
    "S-sorry." Hoor ik opeens en ik houd als vanzelf op met zingen. Zou ik haar loslaten of nog even vasthouden?
    "Waarom zeg je sorry? Dat is sorry zeggen alsof je niet 'jezelf' mag zijn." Ik zeg het zachtjes en mijn adem strijkt langs haar schouders en nek, maar praat dan verder, "Het spijt mij, ik had niet zulke dingen moeten zeggen."
    Zachtjes laat ik haar los maar om haar toch nog even vast te houden, kom ik erachter dat ze nu op haar heupen liggen, waarna ik snel mijn handen loslaat en wegkijk. Ik voel me hart wat harder slaan.
    "Maar aan de andere kant, ik vond het ook niet leuk dat jij zulke dingen tegen mij zei..."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patrick Hathaway
    Na vijf minuten gedraal en getwijfel liep ik naar Zaal 2. Felic en Sasha waren er nog, en die laatste keek niet erg blij. Maar ze sloegen elkaar tenminste niet de hersens in...
    'Ik hoop dat alles daar binnen netjes is,' onbreek ik ze met een snelle glimlach. 'Ik kom even snel de zaal controleren.' Ik meot de glimlach weer weg dringen zodat Felix niets vreemds opmerkt en me zelf in therapie gooit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson

    Ik haal mijn schouders op.
    'Dan niet. Ik neem aan dat je liever niet over je ouders wilt praten? Maakt niet uit, hoor,' zeg ik, zo vriendelijk en geruststellend mogelijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassia Sterling
    Hoe heeft dit meisje zo snel mijn eerdere suprioriteit en zekerheid kunnen afbreken? Ik tril nog steeds als ze me los laat, maar de tranen zijn eindelijk gestopt met vloeien.
    'H-Het spijt me dat ik begon te huilen. En.. En..' De volgende woorden moet ik over mijn lippen dwingen, de kwade stem van vader beukt voor mijn gedachten.
    'En het spijt me als ik je pijn gedaan heb. Met... Met wat ik zei.'
    Ik weet nog steeds niet wat waar is en wat niet waar is, ik voel me verscheurd, verward...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik ben even snel douchen, in 15 minuutjes terug ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sasha

    "Ik hoop dat alles daar binnen netjes is. Ik kom even snel de zaal controleren."
    Ik wil Patje waarschuwen dat mijn kleren nog op de grond in de badkamer liggen, maar gezien Felix naast me zit lijkt me dat geen goed idee. Daarbij komt nog eens dat ik geen woord uit mijn keel krijg als ik zie hoe Patje's glimlach vervaagt. Ik knik even.
    "Dan niet. Ik neem aan dat je liever niet over je ouders wilt praten? Maakt niet uit, hoor," hoor ik Felix ondertussen zeggen.
    Ik knik opnieuw.
    "Nee, daar wil ik inderdaad niet over praten. Dank je." Ik concentreer me op een zicht in de verte, aan mijn gezicht valt niet af te lezen wat er in me omgaat. "Heb je hier dan geen tijd om te oefenen? 's Avonds ofzo? Je mag mijn gitaar best lenen af en toe."
    De mannelijke kamp-hoer. Hoer. Hoer. Hoer.
    Waarom maak ik er me zo druk om? Waarom zou ik ooit verwachten dat Patje op iemand als mij zou vallen? Op een - op een hoer als ik?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.