• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Patrick Hathaway
    tijdverspilling, want veel kreeg ik niet uit Mignon. Ze herhaalde wat ze ind e slaapzaal zei, dat ze Cassia had bedreigt, dat ze er niets aan kan doen. Bloed loopt uit haar enkel, waar enkele sneden op ze zien zijn. Met dank aan Sasha heb ik wat verbanden in mijn broekzak zitten, want met die jongen weet je nooit, en ik kan haar net overhalen om deze over de wonden te doen.
    'Ik zet het wel recht met Cassia.' Ze heeft nog steeds fouten gemaakt, maar ik kan haar vast wel helpen. op de een of andere manier.
    'Morgen zet ik je op het therapie schema. Als je wilt kun je naar me toe komen en kunnen we dit nog bespreken.'
    Vervolgens werp ik een blik op Sasha en het lijkt alsof er een baksteen in mijn maag valt. Cassia sleept hem bij zijn arm weg, naar de isolatiecel. Snel sta ik op en ga ik er achter aan.

    [Fixed it ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 15:31 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Kwaad ruk in mijn arm weg uit Cassia's hand.
    "Ik kan zelf lopen, bedankt," bijt ik haar toe.
    Alsof ze met iets besmet heeft veeg ik mijn arm af en kijk haar nijdig aan. Ik loop verder achter haar aan en besluit te proberen haar net zo nijdig te krijgen.
    Ik begin opnieuw een irritant liedje te fluiten. Ergens heeft het iets dreigends en tegelijk kan het niet beter uitdrukken hoe weinig dit alles me doet. Hopelijk is het er donker, misschien slaap ik dan eens goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okay that's a creepy song.]

    Patrick Hathaway
    Cassia was doodstil terwijl ze Sasha naar de isolatiecel bracht, haar irritatie duidelijk op haar gezicht. toen ik dichterkwam snapte ik waarom. Sasha floot een dreigend deuntje, een nijdige uitdrukking op zijn gezicht. Mocht ik Cassia zeggen me te laten gaan, zou ze zekeriets gaat vermoeden. Dus bleef ik zachter de bomen tot ik Cassia Sasha een duw zag geven, de cel in. De zware deur ging met een klap dicht en de deur ging op slot.
    'Veel plezier, ik zal morgen avond eens zien of ik je er uit laat.' Met die gesnauwde woorden liep ze weg.
    De nacht begon te vallen en het werd al kouder, sasha had nog steeds niets gegeten sinds hij was flauwgevallen vanmiddag. Toen Cassia weg was liep ik pas naar de cel.
    'Sasha?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Met een hardhandige duw word ik in de cel gestopt. Ik wil me nog omdraaien om Cassia een vuist in haar lieftallige gezichtje te drukken, maar het kreng gooit de deur al dicht.
    "Veel plezier, ik zal morgen avond eens zien of ik je er uit laat," snauwt ze. Ik barst in lachen uit.
    "Oké, dank je liefje, daaaag," roep ik nog lachend. Daarop begin ik weer te fluiten. Net zoals ik dacht is het hier pikkedonker. Eindelijk zal ik eens goed kunnen slapen. Hoe donkerder, hoe liever. Beetje krap, maar dat deert niet. Ooit heb ik een keer in een kastje onder de gootsteen geslapen. Waarom weet ik niet meer.
    "Sasha?"
    Die stem herken ik meteen. Patje. Het eerste dat door me heen gaat is dat het een dom idee van hem is om dit te doen want als iemand hem betrapt dan is er geen enkele uitleg behalve de waarheid die het kan verklaren.
    "Mis je me al?" vraag ik met een lachje. "Hoe is het met Mignon?"
    Het is vreemd om tegen een deur te staan praten, en dan nog wel eentje die ik niet eens kan zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Ze heeft barweinig tegen me gezegt. Ik heb haar voet verbonden en kan alleen subtiel haar straf pberen te verminderen.' Ik kijk even achter me, maar Cassia loopt de cafetaria in. Mooi zo. Ik hoef Sasha niet te vertellen dat ik hem er niet uit kan laten, ik vertrouw er op dat hij dat snapt.
    'Waarom heeft ze je hier in gegooid?'
    Ik verplaats mezelf naar de zijkant van het hok, beter uit het zicht van iedereen. Om de een of andere reden voel ik me schuldig. Niet omdat het mijn schuld is dat Sasha hier nu zit, maar omdat ik dit zoveel anderen heb aangedaan over de jaren... De vraag of ik hem miste negeer ik maar even, normaal zou ik niet eens naar hier gekomen zijn en dat verontrust me al genoeg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Waarom heeft ze je hier in gegooid?"
    Ik denk even na. Deze hele manier van straffen vind ik eigenlijk gewoon lachwekkend. Wil je niet luisteren? Oh dan sluit ik je wel even op. Belachelijk. Onbewust ben ik dichter bij de deur gaan staan.
    "Ze kon mijn sexyness niet aan," grinnik ik.
    Heel even flitst het door mijn hoofd dat dat misschien verkeerd kan overkomen, maar Patje is vast slim genoeg om te weten dat ik Cassia nooit zou proberen versieren. Het idee alleen al maakt me misselijk.
    "Laten we het erop houden dat ik tegen haar niet zo vriendelijk ben als tegen jou en blijkbaar zag ze geen andere verdediging dan me hier in te dumpen."
    Ik leg mijn hoofd tegen de deur. Het metaal voelt koud aan.
    "Maar hé, ik heb nu wel mijn eigen kamer."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    Typisch... Ik knik even, maar besef dan pas dat hij het toch niet kan zien. Het lijkt Sasha weinig te doen dat hij in een ijskoude, pikkedonkere cel zit.
    'Ik kom je hier morgen wel uithalen,' zeg ik. Cassia kan er weinig tegen doen dan, want ik ben nog steeds eht hoofd van de begeleiders.Één nacht was neer dan genoeg.En omdat ik verder niets te zeggen hem en vermoeidheid me overspoelt, loop ik weg van de cel.

    [we kunnen ent zo goed dag 4 beginnen. o.o Er is toch verder niemand.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik kom je hier morgen wel uithalen," zegt hij.
    Ik hoef hem niet eens in de problemen te brengen, besef ik, want dat kan hij blijkbaar prima zelf.
    "Werk je niet in de nesten, ik overleef het wel," zeg ik rustig in de hoop hem te kunnen overtuigen. Maar blijkbaar heeft Patje besloten dat dat het einde van ons gesprek was want er komt geen antwoord meer. Ik ga zitten, met mijn rug tegen de koele deur. Er prikt iets in mijn kont. Ik neem het in mijn handen en voel er aan. Het lijkt wel een ring. Als ik mijn broekzak op de tast gevonden heb, stop ik het ding er in. Morgen zie ik dan wel of ik juist gegokt heb. Ik begin zachtjes te zingen om mezelf er aan te herinneren dat ik het hart van een leeuw heb. Cassia krijgt me niet klein.

    [Eerlijk gezegd zou ik het zelf niet zo tof vinden om vanavond online te komen en zien dat er door gespoeld is. Ik kan nog wel even afwachten.]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 16:21 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okay :Y) Dan wachten we voorlopig]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hola. Heb ik nog iets bijzonders gemist??]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Wow you have timing o.o
    Uh, Patrick ging naar Mignon, verbond haar voet en zei dat als ze wilde praten, ze naar hem toe mocht komen, en Cassia gooide Sasha in de isoleer cel.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Where can Aislyn go? ^^ Sorry, ik ging even met een vriendin paar winkels kijken..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [I'm sorry er kwamen wat dingetjes tussen. Travel plans will destroy me. Bedankt voor de uitleg.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    [I'm sorry er kwamen wat dingetjes tussen. Travel plans will destroy me. Bedankt voor de uitleg.]


    Ik bedoelde dat je erg goede timing had :'D ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.