• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jace Dream Duval
    Rani probeerd het nog uit te leggen, maar ik vind eht maar niets. Na dat gehypnotiseer, vertrouw ik niemand hier. nou ja, van de begeleiders dan.
    'Wat als ze jouw ook hypnotieren, Rani? Je vrije wil wegnemen en je dwingen om 'genezen' te zijn, om anders te zijn dan wie je werkelijk bent?'

    Patrick Hathaway
    'Nog vijf minuutjes,' komt het slaperige antwoord. Hij heeft in elk geval kunnen slapen in die kou, dat was goed. En vijf minuutjes zullen niet erg zijn...
    'okay, ik wacht hier wel met deze heerlijke verse appel, roep me maar als je er uit wil,' zeg ik, terwijl ik met mijn rug tegen de muur leun. Ik had gister de halve dag met sasha door gebracht en nu stond ik hier weer. Maar dit is werk. En vandaag heb je dingen te doen. Therapie en kijken of Mignon nu wel met je wil praten

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:22 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassia Sterling
    Zodra ik mijn ontbijt achetr de kiezen heb en Patrick is opgedonderd sta ik op. Met de etensbel in mijn hand loop ik langs de slaapzalen. Het is vroeger dan normaal, maar dat kan me weinig schelen. Ik moest aislyn vandaag te pakken zien te krijgen, ik had dat klokje nodig.
    Met moeite had ik ingestemd met Patrick en Mignon een hele lichte straf gegeven. Extra therapie; en niet met mij. Ik kon hem moeilijk tegenspreken, sinds hij de hoofdbgeleider was. Maar als ik moeder en vader naar hier zou halen...
    Ik bonk even op iedere deur, om zeker te weten dat iedereen wakker is.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    Moe sjok ik richting het cafetaria. De mensen daar binnen negeer ik. Waarschijnlijk word ik toch naar huis gestuurd dus als ze boos worden maakt het toch niets meer uit. Ik haal een hand door mijn haren en loop meteen door naar de keuken. Uit een grote bak steel ik een appel. Ik 'werk' hier dus ik mag hier ook eten. Oncharmant neem ik een hap en ik maal de appel met mijn kiezen weg. Zachtjes zucht ik en hijs ik mezelf op het aanrecht. Moe sluit ik mijn ogen. De gebeurtenissen van gister spoken weer door mijn hoofd. Ik verpest niet alleen mijn eigen leven maar ook die van anderen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Lizz, your signature is awesome.]
    Rani
    'Weet je, je leek me veel gelukkiger toen je onder hypnose was,' flapte ik eruit. Okay, dat was misschien niet al te handig gezegd, maar waar was het wel. Hij had dat elastiekje ook niet meer nodig gehad en hij was echt heel vrolijk geweest, veel minder ongelukkig dan nu. En ook gelukkiger dan voor de hypnose-sessie. Niet dat ik het eens was met dat hele hypnosegedoe, maar toch...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [En toen meost ik eten ^^ 20 minuutjes]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Eigenlijk lag ze op het gras vóór de cafetaria, maar ik zorg wel gewoon dat ze slaperig de slaapzaal uitkomt of zo, haha. Wait. :Y)]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Okay, ik wacht hier wel met deze heerlijke verse appel, roep me maar als je er uit wil," hoor ik Patje zeggen.
    Ik moet lachen. Hij begint trucjes te leren, flinke jongen. Ik ben zo gedesoriënteerd dat ik niet doorheb hoe ik hier eigenlijk helemaal zit en ik durf wedden als ik recht ga staan ik mezelf een bloedneus bezorg door tegen een van de muren op te botsen.
    "Nou ik zit hier best lekker, maar je mag er gerust bij komen hoor," zeg ik een beetje hees. Oops, slaapkamerstem. Ik kan het niet helpen, zo klink ik altijd als ik net wakker ben. Het grommen van mijn maag weergalmt in de cel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Paige Valentina
    Met Amora in mijn gedachtes, en ze kwam zelfs even in mijn droomloze nachtdroom voor, werd ik wakker met een zware koppijn. Toen er opeens een hard gebonk op mijn slaapzaal deur klonk, stond ik met dezelfde hoofdpijn op en liep met warrige haren en mijn pyjama aan de deur uit, waarna ik met mijn ogen half dicht om me heen keek. Ik dacht erbij na hoe ik eigenlijk in mijn pyjama en in mijn bed kwam, maar ik was zo moe dat het me allemaal niet meer uitmaakte.
    Voor me zag ik Cassia lopen en ook op de andere deuren bonken. ‘Cassia,’ Ik mompelde het vermoeid, maar het was hard genoeg om te horen. ‘Goeiemorgen!’ Moe keek ik uit mijn ogen en ik veegde het slaap uit beide, terwijl ik haar wat nuchter aan probeerde te kijken. Waar had ik het klokje eigenlijk gelaten? En was ze het vergeten of niet? Vast niet.
    ‘Hoe gaat het nu met je? Lekker geslapen?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [[Rose, I know. ^^]

    Jace Dram Duval
    'Weet je, je leek me veel gelukkiger toen je onder hypnose was.' mijn ogen vernauwen zich een beetje en mijn vuist krult om eht elastieke dat aan mijn andere pols zit heen.
    'Oh ja, ik was heel gelukkig. Ik was alleen niet mezelf, deed dingen zonder na te denken, had geen vrije wil...' Wat ze nu zegt is onzin. Ik was niet mezelf. Degene die ze zo gelukkig zag, was ik niet.

    Patrick Hathaway
    'Nou ik zit hier best lekker, maar je mag er gerust bij komen hoor.' Ja, ik zal een beetje uit vrije wil in die rotcel zitten.. Ik voel een rilling over mijn rug terwijl ik de deur van het slot draai.
    'Misschien als je een betere slaapkamer hebt,' flap ik er uit. Dat kwam heel verkeerd over. snel deed ik de deur open en gaf hem de appel.
    'Hoe heb je geslapen?'

    Cassia Sterling
    'Het gaat wel.' Niet dus, ik had de halve nacht wakker gelegen, ik was eht klokje kwijt en ik voelde me verrot vandaag.
    'Moet jij je niet aankleden?' Ze droeg namelijk nog haar pyjama. De etensbel liet ik eindelijk stil zijn, de meesten leken nu wel wakker.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Misschien moet Rani maar eens naar haar eigen zaal :W aangezien het voor de rest al ochtend is.]
    Rani
    'Oké,' zeg ik, plotseling moe. Als ik naar buiten kijk zie ik dat de zon inderdaad al onder is en volgens mij moeten we sowieso bijna naar bed. Dat zou wel fijn zijn, even slapen, want vandaag heeft me echt uitgeput, ook al heb ik niet veel gedaan. 'Ik moet maar eens naar mijn zaal.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aislyn
    'Het gaat wel.' Vast, dacht ik met een sarcastische ondertoon, daarom zag je er ook zo lekker uit op het moment.. Je bent nog sarcastischer dan dat ik ben, wilde ik eigenlijk zeggen, maar het was niet het moment om leuke opmerkingen als deze naar haar hoofd te slingeren, bedacht ik me en ik deed mijn armen over elkaar.
    'Dank je voor het vragen, ik heb ook prima geslapen, Am-' Ik keek snel een andere kant op. Amora, wilde ik zeggen, maar zij was er niet meer en zij zal er ook nooit meer zijn. Met een gezicht dat duidelijk te lezen was, maar wat ik toch wilde maskeren, keek ik hart gebroken naar de grond. 'Ik heb geen zin om me aan te kleden.' Meldde ik haar toen maar, snel op een ander onderwerp over te gaan.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    Ik hoor gerommel aan het slot en besef te laat dat met mijn rug tegen de deur aangeleund zit. De deur gaat open en ik val achterover. Er zweeft een appel boven mijn ogen.
    "Misschien als je een betere slaapkamer hebt. Hoe heb je geslapen?"
    Ik glimlach terwijl ik Patje's gezicht ondersteboven bekijk.
    "Als een engeltje op een wolkje," zeg ik vrolijk.
    Ik ga overeind staan en klop het vuil van mijn kleren. Ik kan nog steeds mijn ogen niet van hem afhouden als ik de appel aan neem. Er gaat een klein schokje door mijn lichaam als zijn mijn huid per ongeluk de zijne raakt.
    "Dank je," zeg ik oprecht.
    Ik neem smakelijk een hap van de appel. Het sap dat over mijn kin loopt veeg ik met de rug van mijn andere hand weg.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 17:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Boe! Samenvattinkje van deze vier bladzijden? En mag ik de laatste post van Catherine? *puppyeyes* (:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [That would be a nice idea :'D]

    Jace Dream Duval
    'Dat is een goed idee..' Rani vertrekt en Julian is nog steeds niet terug op de zaal. ik haal mijn schouders op, doe de lichten uit en kruip mijn bed in.

    Cassia Sterling
    'Dank je voor het vragen, ik heb ook prima geslapen, Am-' Ze stopte zichzelf en vertelde dat ze zich niet wilde aankleden. Ik keek haar even aandringend aan. Amora, het kind dat haar aangestoken had?
    'Je kan niet zo rondlopen, je gaat je straks aankleden.' ik blijf even stil, twijfel, en vraag het dan toch.
    'Het klokje. Je moet het terug geven.' Okay, geen vraag. Ik vraag het niet, ik heb het nodig. als ik dat kwijtraak ben ik zo goed als dood...

    Patrick Hathaway
    Voor ik het weet ligt Sasha op de grond voor me. Oops... Tot mijn verbazing is hij erg vrolijk vandaag.
    'Dankje,' zegt hij nog, voordat hij een grote hap uit de appel neemt. Ik glimlach en steek mijn sleutels terug in mijn broekzak.
    'Geen probleem, Cassia was toch afgeleid. Het was zo erg dat ik zelfs behoorlijk makkelijk Mignon's straf heb kunne verlagen, hoewel ze nog steeds behoorlijk kwaad leek.'
    Ik glimlach weer, wat ik nogal veel doe rond Sasha. Cassia maakte me misschien nerveus soms, met haar hypnose en die bekende ogen, maar dat ze kwaad en afgeleid was kon me bar weinig schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rani
    Ik kroop mijn bed in, merkte ergens in mijn achterhoofd dat Sasha er niet was, maar viel toch snel in slaap. Na wat voelde als twee minuten werd ik wakker gemaakt door de bel die het eten aankondigde. Zonder zin om op te staan bleef ik nog een tijdje roerloos in mijn bed liggen, tot ik mezelf de gebeurtenissen van gisteren herinnerde, en ook dat Cassia had gezegd dat we morgen weer verder zouden gaan. Vandaag, dus. Beter worden, prentte ik mezelf in. Snel begon ik me aan te kleden en liep daarna naar het cafetaria.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.