• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 18:44 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben even mijn moeder helpen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislyn Paige Valentina
    “Ja. En ik kan het proberen.” Ze wilde me serieus hypnotiseren?
    Ik moet wel gek zijn dat ik dit aan iemand ga vertellen die ik pas één godganse dag ken, en zeker omdat het een begeleider is, maar aan de andere kant… ik moest het echt aan iemand kwijt, of ik ging het voor de hele dag niet uithouden. Cassia was op dit moment, dacht ik zo, mijn enige optie.
    “Amora is precies een jaar in de hemel, ze is gestorven aan…” Ik grom omdat ik verder niets meer uit mijn keel krijg en ik kijk naar de grond, maar kijk Cassia dan afwachtend aan. Waarschijnlijk wachtte ik gewoon weer op een of ander bitchy antwoord.
    “Weet je, laat maar. Ik weet nu al wat je gaat antwoorden, ‘oh, dat is toch dat vieze kind dat je de ziekte had gekregen? Wees blij dat ze er nu niet meer is,’ of ‘was dit echt hetgene waarvoor je moest huilen?’ Ik snap niet dat ik dit überhaupt vertel aan iemand die toch vind dat ik een ziekte heb.” Ik deed haar stem spottend na en ik sloeg mijn armen over elkaar. Het had ook allemaal geen zin. Ze snapte het toch niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Geen probleem, ik uhm... Zie je nog wel."
    Vreemd, hij lijkt afstandelijker. Over de therapie zegt hij niks. Ik glimlach nog een keer en draai me om. Douchen, scheren, dat is nu belangrijker. Nee, dat is niet. Maar het is het enige dat ik nu kan doen. Slenterend kom ik mijn slaapzaal binnen. Ik neem propere kleren uit mijn koffer en ga verder naar de badkamer. Ik zet de douche aan en ontdoe mezelf van de vieze kleren die ik aanheb. Eén voor een vallen ze op de grond. Naakt stap ik onder de warme stralen, mijn natte haren kleven aan mijn gezicht. Hoewel ik uitgeslapen ben, zou ik liefst weer gewoon in bed kruipen. De herinneringen aan gisteren vinden hun weg terug naar mijn netvlies. De glimlach op Patjes gezicht, heel even die kleine grijns. Ook mijn huid lijkt zich hem te herinneren. Mijn kuit begint te jeuken, net als mijn bovenbeen en mijn oog. Ik zet de douche uit en droog mezelf af. Na een scheerbeurt trek ik mijn kleren aan. Ik kies eens voor een ander luchtje, iets subtielers.
    Plus met de manier waarop je voor mannelijke kamp-hoer speelt zegt dat je wel degelijk toe bent aan genezing.
    Ik ben geen hoer. En op Alexis na heb ik met niemand geslapen, niet dat Alexis nou het herinneren waard is. Ik zucht even en ga naar buiten. Nou, laat ik maar eens lekkere pap gaan eten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Even een dipje. Ik wil nog zeggen dat het me heel erg spijt van de GHB. Ik weet dat er eigenlijk geen excuus voor is en dat ik gewoon in de gevangenis hoor maar toch s-sor-sorry.'
    Ik laat haar stilletjes haar verhaal doen en knik.
    'Je hebt veel verkeerde keuzes gemaakt. Je excuses zijn geaccepteert.' ik geef haar een kleine glimlach.
    'Je hebt elke dag één uur therapie nu,' ga ik verder. 'Dat is je straf voor wat je tegen Cassia zei.' Ik haal een hand door mijn haar en kijk rond. Het word weer een warme dag.

    Cassia Sterling
    'Amora is precies een jaar in de hemel, ze is gestorven aan…' Geduldig wacht ik op de rest maar ze veranderd van gedachten. 'Weet je, laat maar. Ik weet nu al wat je gaat antwoorden, ‘oh, dat is toch dat vieze kind dat je de ziekte had gekregen? Wees blij dat ze er nu niet meer is,’ of ‘was dit echt hetgene waarvoor je moest huilen?’
    'ik zei dat ik zou proberen gen bitch te zijn. dus het is vandaag een jaar geleden dat je... Goede vriendin stierf.' Ik knik een beetjem, gebaar dat ze door mag gaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Catherine

    Voordat ik het wist, lag mijn BH ergens op de grond en zat Quinn bovenop me. Ik grijnsde even onder het kussen door en streel zachtjes over zijn boxer. Ik haal mijn lippen van de zijne, en glimlach eventjes. Hoe kon iemand zo leuk zijn? Mijn hand rustte nog steeds op zijn boxer, terwijl ik meerdere kusjes op zijn mond gaf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aislyn Paige Valentina
    “Ik zei dat ik zou proberen geen bitch te zijn. Dus het is vandaag een jaar geleden dat je… goede vriendin stierf.” Ze knikte een beetje, en ik besloot dat dat het gebaar was dat ik door mocht gaan.
    “Goede vriendin? Ze was míjn vriendin,” Zei ik opeens nogal bits, maar veranderde mijn toon en likte over mijn lippen voordat ze weer wat wilde zeggen. “Hoe weet ik eigenlijk dat je dit niet tegen mij gaat gebruiken? Dat je geen trucjes achter houdt? Het zou me eigenlijk niets verbazen…” Mompelde ik een beetje erachteraan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    Ik moet toch even glimlachen, dom is ze niet.
    'Dan vertel je het niet,' zeg ik simpelweg terwijl ik mijn schouders ophaal. Haar stem is wat minder bits, maar toch.
    'Mij maakt het niet veel uit, maar als je eht gaat vertellen, doe dat terwijl je de kans hebt.'
    ik ging hier namelijk echt niet de hele dag staan..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    Met vernauwde ogen kijk ik haar aan. "Ik denk dat ik het toch nog voor me houd, totdat ik je genoeg vertrouw." Meldde ik haar, waarna ik weer normaal ging kijken en mijn lippen krulde in een speelse glimlach.
    "Waarom wilde je me eigenlijk hypnotiseren?" Stelde ik haar de vraag, waar ik al eerder over lag te dubben. Het was toch niet omdat ik bi ben, hé? Dat zou echt laag zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cassia Sterling
    'Waarom wilde je me eigenlijk hypnotiseren?'
    Ik glimlach, mijn donkerblauwe ogen op het bos gericht.
    'Met hypnose breng je een patient in trance,' citeer ik. 'In die trance is het makkelijk om woorden in hun onderbewustzijn te planten, om ze dingen te laten geloven, ze van mentale ziektes te genezen.' Het zijn niet mijn woorden, maar de woorden die me zo ingeprent zijn door vader's zware stem.
    'Het is een genezing's techniek. Via dat klokje zou ik je in trance gebracht hebben. ik zou je alles kunnen laten geloven, vergaten of herineren, wat ik maar wilt.'
    En de macht die daar bij kwam, de manier waarop ik in complete controlle was voor dat kleine moment, was geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Veel mensen zitten er niet meer in de cafetaria. Geeft niet, lekker rustig. Ik neem een kommetje van de vieze brij en eet er een paar lepels van. Nee, dit wordt het niet, niet nadat ik zo'n heerlijke appel gegeten heb. Tegen mijn zin prop ik nog een paar lepels in mijn mond. Zoals Patje zei, het mag niet opvallen.
    Sasha is verliefd. Mannelijke hoer.
    Kan iemand deze gedachten mijn hoofd uit meppen? Misschien moet ik Felix maar eens op gaan zoeken. Hoewel, Patje heeft me gisteren al genoeg moeten verzorgen, die man verdient ook wel even rust. Ik zucht en zit even blank voor me uit te staren.
    Sasha is verliefd. Mannelijke hoer.
    Ik sta op en ren naar buiten, terug naar mijn slaapzaal.
    Hoer. Hoer. Hoer. Hoer. Hoer. Hoer. Hoer. Hoer. Hoer.
    Daar aangekomen neem ik mijn gitaar en ga ermee op de veranda zitten. Ik moet iets doen om de woorden weg te houden en het enige dat helpt is muziek. Ik speel een onbekend deuntje terwijl ik voor me uit zit te staren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Aww. Sasha D: Now I feel bad for him.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Iemand Felix nodig? :')
    -ik reageer hier echt te weinig:W-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik lees mee hoor, maar ben ondertussen met andere dingen bezig omdat ik hier toch niet veel te doen heb. If someone needs Rani, just say so ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Peacekeeper schreef:
    [Iemand Felix nodig? :')
    -ik reageer hier echt te weinig:W-]


    You do D: Uhm, mijn persoontjes zijn ebzig, ik weet niet of Elise je nodig heeft? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.