• Ik kan eigenlijk echt geen storie lezen die over een beroemd persoon gaat waar ik zelf fan van ben, zéker niet als die 16+ zou zijn(kan sws niet met mijn leeftijd). Ik ben bv. geen megafan van One Direction ofzo, maar ik vind ze wel leuk. Ik zou me echt nooit kunnen voorstellen dat ik een van die jongens met iemand anders in bed zou kunnen voorstellen, ik weet wel dat het in het echt anders is, maar om er over te lezen enzo, nee dat kan ik gewoon niet. Ik zag laatst ook zo'n storie over Zayn die een player zou zijn. Dat kan wel zo zijn, maar toch zou ik het me niet zo goed kunnen inbeelden. Ook zoiets bij de Hunger Games, je verdraait gewoon het hele verhaal, als je een vervolg maakt vind ik het niet zo erg maar meestal is het gewoon helemaal verdraait enz.

    Geef mij dus maar onbekende personen! Ben ik de enige die er zo over denkt?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nee. Maar niet eens perse daarvoor. Ik lees en schrijf gewoon veel liever over onbekende personen. Daar zit veel meer creatie en uitdaging in, om ze zo levend mogelijk voor te doen komen. :]


    Til hug og blod.

    Nope je bent niet de enige. Ik vind het veel leuker om onbekende personen te lezen (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    Een tikkeltje grof gezegd, maar ik ben het eigenlijk wel met je eens.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik schrijf en lees ook liever onbekende personen, maar ik probeer weleens fanfictions uit, maar dan hou ik het alleen bij One Direction en the Hunger Games.


    Take risks and conquer your fears.

    Nou ik vind het eigenlijk wel kunnen hoor als je schrijft over bijvoorbeeld The hungergames. En ik vind het helemaal niet zeggen dat je dan geen talent hebt, maar het ligt er gewoon aan wat je wil schrijven. Uiteindelijk kom je niet ver met een verhaal over bekende personen, maar ik vind wel gewoon dat het moet kunnen en als iemand het niet wil lezen, dan lees je het niet. Klaar, problem solved.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik lees ook liever onbekende personen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leite schreef:
    Nou ik vind het eigenlijk wel kunnen hoor als je schrijft over bijvoorbeeld The hungergames. En ik vind het helemaal niet zeggen dat je dan geen talent hebt, maar het ligt er gewoon aan wat je wil schrijven. Uiteindelijk kom je niet ver met een verhaal over bekende personen, maar ik vind wel gewoon dat het moet kunnen en als iemand het niet wil lezen, dan lees je het niet. Klaar, problem solved.


    True that too. Ik schrijf zelf alleen over onbekende personen, maar wat andere moeten doen moeten ze zelf weten. Die fase ben ik onderhand wel overheen gegroeid, dat ik me aan zulke dingen ergerde. :')


    Til hug og blod.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    Dat is niet meteen waar. Als je gewoon graag schrijft over een bekend persoon, hoef je nog niet meteen talentloos te zijn. Dan kun je nog net zo goed een heel verhaal kunnen verzinnen met onbekende personen, maar dat schrijf je gewoon niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    Excuseer?
    Dus omdat je fanfiction schrijft heb je opeens geen talent?
    Ik schrijf fanfiction om mezelf te verbeteren en gewoon creatiever te worden niet omdat ik geen talent heb. Dat ben je nogal aan het stigmatiseren niet? Wat jij schrijft is fantastisch en mensen die in de andere categorie schrijven hebben geen talent? ik kan me best voorstellen dat er een heleboel mensen zijn die ook over onbekende personen schrijven en geen talent hebben.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X

    Hoezo grof? --'


    comfort in c h a o s

    Ik lees allebei even graag, maar om nou te zeggen dat fanfictionschrijvers geen talent hebben? Diegene moeten ook nadenken over hoe ze de beroemdheid neer gaat zetten, zelf personages bijbedenken, een verhaallijn maken, dus om nu te zeggen dat ze talentloos zijn? Als het verhaal goed is geschreven, prettige schrijfstijl en zo, dan is dat écht heel onterecht.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Aladdin schreef:
    Ik lees allebei even graag, maar om nou te zeggen dat fanfictionschrijvers geen talent hebben? Diegene moeten ook nadenken over hoe ze de beroemdheid neer gaat zetten, zelf personages bijbedenken, een verhaallijn maken, dus om nu te zeggen dat ze talentloos zijn? Als het verhaal goed is geschreven, prettige schrijfstijl en zo, dan is dat écht heel onterecht.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dat over die fanfic was idd nogal grof ja.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X

    Dat is totaal niet waar, er zijn velen die fanfiction schrijven die vele meer talent hebben dan sommige fictie schrijvers. Wát je schrijft bepaald niet of je talent hebt, hoe je schrijft bepaald hoeveel talent je hebt.
    Ik ken zelf meer mensen die fanfiction schrijven en talent hebben dan mensen die fictie schrijven en talent hebben. Die laatste groep vind ik zelf klein, als je de auteurs -dus mensen die al boeken hebben uitgebracht- niet meerekent.

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 19:22 ]


    Ex astris, sciencia