• Ik kan eigenlijk echt geen storie lezen die over een beroemd persoon gaat waar ik zelf fan van ben, zéker niet als die 16+ zou zijn(kan sws niet met mijn leeftijd). Ik ben bv. geen megafan van One Direction ofzo, maar ik vind ze wel leuk. Ik zou me echt nooit kunnen voorstellen dat ik een van die jongens met iemand anders in bed zou kunnen voorstellen, ik weet wel dat het in het echt anders is, maar om er over te lezen enzo, nee dat kan ik gewoon niet. Ik zag laatst ook zo'n storie over Zayn die een player zou zijn. Dat kan wel zo zijn, maar toch zou ik het me niet zo goed kunnen inbeelden. Ook zoiets bij de Hunger Games, je verdraait gewoon het hele verhaal, als je een vervolg maakt vind ik het niet zo erg maar meestal is het gewoon helemaal verdraait enz.

    Geef mij dus maar onbekende personen! Ben ik de enige die er zo over denkt?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X

    Ben ik het niet mee eens. Iemand die een fanfiction schrijft of een andere draai geeft aan een verhaal kan makkelijk talent hebben, alleen de originaliteit laat wat te wensen over.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik hoop gewoon dat men stopt met het teveel aan Johnlock. (niet op Q. maar Tumblr)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    ik hoop gewoon dat men stopt met het teveel aan Johnlock. (niet op Q. maar Tumblr)


    Wat dacht je van het teveel aan 1D?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eloquentia schreef:
    Nope je bent niet de enige. Ik vind het veel leuker om onbekende personen te lezen (:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik vind beide leuk alleen zijn onbekende personen stories veeeeel orgineler!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bronte schreef:
    (...)
    Dat is totaal niet waar, er zijn velen die fanfiction schrijven die vele meer talent hebben dan sommige fictie schrijvers. Wát je schrijft bepaald niet of je talent hebt, hoe je schrijft bepaald hoeveel talent je hebt.
    Ik ken zelf meer mensen die fanfiction schrijven en talent hebben dan mensen die fictie schrijven en talent hebben. Die laatste groep vind ik zelf klein, als je de auteurs -dus mensen die al boeken hebben uitgebracht- niet meerekent.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik lees liever verhalen over onbekende personen, maar het is soms wel moeilijk om een goed verhaal te vinden. Maar fanfiction vind ik ook wel leuk. Het ligt niet aan het onderwerp, maar aan de manier waarop iemand schrijft :)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik lees het ook nooit. En ik schrijf liever onbekende personen verhalen. Gewoon dan kan ik mijn eigen draai eraan geven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    Yara heeft wel talent.. yaraloves ook al schrijft ze fanfiction en herschrijft ze. Zelf schrijf ik zowel fanfictions als onbekende personen, maar mijn onbekende personen zet ik niet op quizlet. Als er teveel online zet, kan ik het niet meer naar een uitgeverij sturen. Wat ik dus wel van plan ben. Ook al heb ik volgens jou geen talent. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    Excuse me?
    Ik ken genoeg fanfic schrijvers mét talent.

    En ik vind van niet. Ik kan het me niet voorstellen bij Harry Potter of One Direction, maar wel bij mijn eigen, favoriete bands :3


    Destroy what destroys you.

    ik vind het juist fijner om bekende mensjes te lezen.. dan heb je een beeld erbij.. bij onbekende mensjes krijg ik vaak geen beeld van hoe de persoon dat zou zeggen of hoe die loopt of al die kleine details.. maarja ook ben ik een one direction fan dus ik erger me er niet aan, al lees ik ze niet trolololol ik lees amper verhalen alleen die ik super leuk vind, zelfs die niet eens want de verhalen van TOMMONLINE zijn geweldig (The untalented daughter staat nu in de top) maar daar heb ik gewoon geen tijd en zin meer voor trololo ik lees nu alleen nog maar een verhaal van austin mahone en een verhaal waar ik co auteur van ben meer niet :Y)
    even ot; ik denk er dus niet zo helemaal over
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    nerveus schreef:
    Nee, ik ben het helemaal met je eens. Daarom schrijf ik ook mijn eigen verhalen, met onbekende personen en geen verhalen die al bestaan ofzo. Ik kan me er ook dood aan ergeren. Die mensen die fanfiction schrijven of verhalen herschrijven hebben gewoon geen talent :X


    I'll beg your pardon? De enigste reden waarom ik begonnen ben met schrijven is vanwege fandom/ fanfictie. Het is veel makkelijker om je eigen op deze manier te ontwikkelen. Althans, bij mij heeft het heel goed geholpen.


    Believe in yourself.

    Criminiall schreef:
    (...)

    Yara heeft wel talent.. yaraloves ook al schrijft ze fanfiction en herschrijft ze. Zelf schrijf ik zowel fanfictions als onbekende personen, maar mijn onbekende personen zet ik niet op quizlet. Als er teveel online zet, kan ik het niet meer naar een uitgeverij sturen. Wat ik dus wel van plan ben. Ook al heb ik volgens jou geen talent. c:

    Dit.


    Believe in yourself.

    JohnHWatson schreef:
    ik hoop gewoon dat men stopt met het teveel aan Johnlock. (niet op Q. maar Tumblr)

    Pfffy. I love Johnlock... <3


    Believe in yourself.

    iedereen moet toch kunnen schrijven wat diegene wil schrijven? Ik vind onbekende personen ook leuker dan fanfiction, maar schrijf gewoon beide. Het is niet meteen dat je dan gebrek aan talent hebt. Als je het niet leuk vind... lees het dan niet? Ik snap dat je je er aan kunt ergeren ;)


    Life is hard, just break it with your head <3