• Jups, met school, uitwisselingproject, kon nu effies achter internet. En tis wel anders hier. Veel armer, nja bij de studenten waar wij bij verblijven niet echt, maar je ziet het we in de stad. Alles is best wel verouderd, roestend en kapot enzo. En die gasten daar eten heel veel vlees, wat handig is, sinds ik vegetarier ben... :']
    But nja, wie heeft er ook wel eens zo'n uitwisselingsgebeuren gehad?


    Mew <3

    ik ga volgend jaar naar duitland, ik kon nu naar polen maar dat vond ik net iets té.
    leuk daar?


    BAM!

    ik ga volgend jaar naar duitland, ik kon nu naar polen maar dat vond ik net iets té.
    leuk daar?

    Mwuh,
    Ik hou niet echt van wegzijn van thuis. O: moet me er echt toe zetten dit leuk te gaan vinden.. :']


    Mew <3

    Cool :'D Doe ze de groeten ofzo.
    Maar nee volgens mij hebben we dat niet, maar als we dat hadden zou ik wel mee doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haha vet 8D
    Ik ben wel naar Duitsland geweest voor uitwisseling.
    Onvergetelijk <3

    Nee, ik niet. Nog niet.
    In mijn school gaan ze naar; Londen, Parijs, Zweden, Duitsland...


    Innocence.

    Ik moet dit jaar naar Komen, en dat is maar een paar kilometer hier vandaan. --'

    MARIN!
    Waarom hebben de stuudjes altijd die leuke dingen op dat grafgemini.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben nu in Nederland. Het is best eng hier. Alle mensen hebben vooroordelen. Ze hebben ook raar eten dat ze 'boerenkool' noemen. Raar. Ik vind het eng hier.
    -sarcasm-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Waarom heb ik nooit leuke dingen op school gehad???
    Geen uitwisselingsprojecten, geen schoolreisjes.


    Heel veel plezier in Roemenie!


    Think before you act.

    Ik ben nu in Nederland. Het is best eng hier. Alle mensen hebben vooroordelen. Ze hebben ook raar eten dat ze 'boerenkool' noemen. Raar. Ik vind het eng hier.
    -sarcasm-

    Je en het prutje dat ze hier ''stampot'' noemen dan. Het lijkt wel kots. Het is hier zo eng. En ze praten ook nog een raar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waar zit je dan precies in Roemenie? ik heb daar namelijk familie zitten...(me pa komt uit Roemenie) maar goed het klopt wel wat je zeg...opt platteland is het nog veel erger..daar hebben sommige mensen niet eens een wc in huis...:S zou btw als je op straat loopt uitkijken putdeksels wille daar nog wel eens loszitten of ontbreken...als je wil kan ik je nog wel wat Roemeens lere om indruk te maken ofzo xD niet da ik er veel van kan (me pa heeft met me pas in de 1ste wille lere wat dus niet werkte) maar 1 of 2 zinne moet lukke..oja bijna vergete als je echt vegetarier ben kijk dan niet naar de kippensoep xD wille ze namelijk nog wel eens de poten ervan ingooien en dan heb ik het niet over het stukje met vlees eraan..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ikwou dat wij dat hadden :D

    lijkt me best wel stoer..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Duitsers komen hier over vier weken en we hebben nog niet eens e-mailcontact o.o
    In juni gaan wij dan naar Duitsland<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zit je daar helemaal alleen ?


    A. ikmisje.

    Ik niet maar mijn oma woont daarxD
    en opaxD


    We're all dancing to the same sad song.