• One Direction zijn nu in Australië. Ze gingen met een boot varen.. een beetje vissen enz. Hier foto's. :)


    Ik post meer als jullie reageren! :)

    (RANDOM FOTO'S MOGEN HIER OOK GEPOST WORDEN)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:56 ]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:23 ]

    ik heb ook veel foto's op mijn computer ervan

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 20:22 ]

    everx schreef:
    ik heb ook veel foto's op mijn computer ervan


    Ik inderdaad ook.

    Discussion schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Maar Niall vind zichzelf te licht. Dus hij laat liever zijn buik niet zien.. echt zielig.

    Ze zeggen ook dat hij op de boot zou blijven voor Zayn, omdat Zayn niet kan zwemmen, dat vind ik wel lief. Maar ik weet niet of ik dat moet geloven van dat te licht...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cray schreef:
    (...)
    Ze zeggen ook dat hij op de boot zou blijven voor Zayn, omdat Zayn niet kan zwemmen, dat vind ik wel lief. Maar ik weet niet of ik dat moet geloven van dat te licht...


    Nee, ik geloof het ook niet ik las het ergens maarja...

    Dat shirt staat Zayn echt heel goed, wauw. En die shirtloze foto's zijn ook zeker niet verkeerd. :9~:9~

    Discussion schreef:
    (...)



    Is die linker persoon Niall? Zo ja, hij ziet er echt héél anders uit!


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind het wel geniaal dat Zayn en Louis ervandoor gingen zonder beveiliging en toen verdwaald raakten. Tevens moesten ze wegrennen voor fans, echt geniaal x'D






    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Cadentium schreef:
    (...)
    Is die linker persoon Niall? Zo ja, hij ziet er echt héél anders uit!


    Ja 't is Niall! :)

    Cray schreef:
    Ik vind het wel geniaal dat Zayn en Louis ervandoor gingen zonder beveiliging en toen verdwaald raakten. Tevens moesten ze wegrennen voor fans, echt geniaal x'D







    JA INDERDAAD. Toen ik dat las ik ging echt stuk. En daar zaten ze dan hoor samen op een steegje HAHAHAH.

    Cadentium schreef:
    (...)
    Is die linker persoon Niall? Zo ja, hij ziet er echt héél anders uit!

    Jup, dat is Niall (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Discussion schreef:
    (...)

    JA INDERDAAD. Toen ik dat las ik ging echt stuk. En daar zaten ze dan hoor samen op een steegje HAHAHAH.

    Het bleek ook dat ze geen taxi terug konden nemen omdat ze de Australie's termen niet begrepen x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis