• One Direction zijn nu in Australië. Ze gingen met een boot varen.. een beetje vissen enz. Hier foto's. :)


    Ik post meer als jullie reageren! :)

    (RANDOM FOTO'S MOGEN HIER OOK GEPOST WORDEN)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 14:56 ]


    In een disco/op een feestje. He was a bit drunk :3


    Dit zegt genoeg...
    Hazza toch


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    -abo-

    Cray schreef:
    (...)

    @Cadentium en Discussion
    Er was zo'n geniale nep facebook ding waarin Zayn op Zayn ging reageren met I love you x'D


    Hahahaha, :''D.


    The odds are néver in our favor.

    Cray schreef:


    In een disco/op een feestje. He was a bit drunk :3


    Dit zegt genoeg...
    Hazza toch


    Ik had gezien dat Zayn op een tafel stond te dansen.... haha

    Liam en Louis waren inderdaad gister aan het surfen! :)

    Ik heb gehoord dat Harry en Zayn "Huisarrest" hebben. Ze mogen toch niet weg zonder begeleiding.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ben ik echt de enigste die vindt dat die jongens echt niks van privacy hebben? Ik ben absoluut geen fan, en deze foto's maken me ook niet veel uit maar ik vind het wel erg voor hen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tragically schreef:
    Ik heb gehoord dat Harry en Zayn "Huisarrest" hebben. Ze mogen toch niet weg zonder begeleiding.

    Klopt. Dat komt doordat bij dat feest waarbij ze dronken waren Harry op de vloer heeft gepist en Zayn rende naar buiten al schreeuwend "YOLO!" :3

    Niall ging gisteren naar de dierentuin (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Typisch iets voor Harry en Zayn. Verbaasde me totaal niet dat Niall naar de dierentuin is geweest


    Physics is awesome

    Cray schreef:
    (...)
    Klopt. Dat komt doordat bij dat feest waarbij ze dronken waren Harry op de vloer heeft gepist en Zayn rende naar buiten al schreeuwend "YOLO!" :3

    Niall ging gisteren naar de dierentuin (cat)


    Ghehe, dit maakt mijn hele dag weer goed. Oh, wat hou ik toch van die jongens (en dit topic)!<3


    There is nothing more badass than being yourself

    Cray schreef:
    (...)
    Klopt. Dat komt doordat bij dat feest waarbij ze dronken waren Harry op de vloer heeft gepist en Zayn rende naar buiten al schreeuwend "YOLO!" :3

    Niall ging gisteren naar de dierentuin (cat)

    Yeah, I knew. Haha, wel jammer dat ze nu niet weg mogen zonder begeleiding


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    oke willen jullie mij dood hebben *bloedneus* :D

    Tragically schreef:
    (...)
    Yeah, I knew. Haha, wel jammer dat ze nu niet weg mogen zonder begeleiding


    Dat is om ze tegen hun zelf te beschermen. Ik bedoel, ik denk niet dat ze echt blij waren toen ze hoorden wat ze hebben gedaan toen ze dronken waren


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is om ze tegen hun zelf te beschermen. Ik bedoel, ik denk niet dat ze echt blij waren toen ze hoorden wat ze hebben gedaan toen ze dronken waren

    Ja, oke ze hebben het voor zichzelf verpest maar ze mogen toch ook wel eens een keertje iets leuks doen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    sexaaaay picturesssss (H)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.