• Jep, vandaag was absoluut de leukste schooldag van het jaar voor me; sportdag --'
    Nu ja, we konden kiezen uit verschillende activiteiten, maar 'Huis Van Beweging' leek me het enige waar ik mezelf nog wel uit zou kunnen redden, dus ik dacht van, oke, dat wordt het. Blijkt het dus dat dat in Duffel is, wat toch wel bijna 1 uur fietsen is van mijn school (in Mechelen), en ik zelf woon dan nog zeker 20 minuten van mijn school, dus nu krijg je mij niet meer op een fiets tot na Kerstmis ;s
    Het positieve is dus dat ik heb ontdekt dat ik Zumba best nog wel een leuke vorm van beweging vind ;3

    Dus om het topic nuttig te houden; zijn er hier toevallig Zumba liefhebbers? Of nog mensen met traumatische sportdag ervaringen? Of andere sportdag verhalen? :'D


    effort never betrays you

    Ik meld me altijd ziek tijdens de sportdag. Maar aan het begin van het jaar hadden we een introductiedag waar ik heb geleerd dat ik best goed ben in boogschieten, en nu heb ik mijn moeder zover gekregen dat ik dat waarschijnlijk mag leren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oh, ik heb echt een hekel aan sportdagen.
    Helaas heb ik er woensdag weer een, jippieeeeeeeeeeeeee.


    life is awesome

    Zumba is echt leuk als je een goede leraar hebt. Ik heb het een keer gedaan met een echte neger, die natuurlijk het ritme in zijn bloed heeft. Een andere keer was het met een bitch die echt debiele dansjes maakte.


    Only losers can act the way you do

    Ik háát sportdagen. Daarom had ik voor die van dit jaar gezegd dat ik naar het ziekenhuis moest in Nijmegen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik moest vandaag 10 minuten rennen ,terwijl ik ik verkouden ben(Kan niet ademen door mijn neus,keel vol met slijm). Ik haalde nog 9 ronden en dat vind ik best nog knap ,maar als ik niet verkouden was denk ik dat ik meer kon rennen.


    Shoganai i ne~

    Jeeej, ik ben slecht in alle sporten behalve schaatsen, en dat doen we nooit met school, jeeeeej.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik haat sportdagen zeg. Ik ben overgewicht dus zijn de kinderen van: die kan echt niet sporten zonder dat wij gaan verliezen...


    -

    Amity schreef:
    Ik meld me altijd ziek tijdens de sportdag. Maar aan het begin van het jaar hadden we een introductiedag waar ik heb geleerd dat ik best goed ben in boogschieten, en nu heb ik mijn moeder zover gekregen dat ik dat waarschijnlijk mag leren.

    Als wij ons ziek melden, krijgen we sowieso maar 20% voor LO op ons rapport, en als je met LO voor een jaarbuis komt te zitten, en je hebt nog een buis op een bijvak dat voor je richting belangrijk is, of een hoofdvak, dan mag je niet over ;3


    effort never betrays you

    Aeroplane schreef:
    Zumba is echt leuk als je een goede leraar hebt. Ik heb het een keer gedaan met een echte neger, die natuurlijk het ritme in zijn bloed heeft. Een andere keer was het met een bitch die echt debiele dansjes maakte.

    Ohhh, verzinnen ze die dansjes zelf? ;o Ik dacht dat het van een DVD ofzoiets kwam ;3


    effort never betrays you

    Runaways schreef:
    (...)
    Als wij ons ziek melden, krijgen we sowieso maar 20% voor LO op ons rapport, en als je met LO voor een jaarbuis komt te zitten, en je hebt nog een buis op een bijvak dat voor je richting belangrijk is, of een hoofdvak, dan mag je niet over ;3

    da's echt kut. Wij hebben geluk want sportdagen tellen nergens voor mee, dus zolang je gewoon komt opdagen voor LO, kun je niet zoveel verkeerd doen tijdens de sportdag.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind het zo raar dat jullie allemaal sportdagen haten. Het is echt leuk! Behalve dat we in mijn school altijd sportdagen hebben waarbij mijn hoogtevrees komt opspelen en waar er evenwichtsbalken zijn. Probleem: ik heb geen evenwicht. Maar echt, ik vind sportdagen één van de leukste dagen dat er zijn.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb donderdag sportdag en ik ga niet xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aeroplane schreef:
    Ik vind het zo raar dat jullie allemaal sportdagen haten. Het is echt leuk! Behalve dat we in mijn school altijd sportdagen hebben waarbij mijn hoogtevrees komt opspelen en waar er evenwichtsbalken zijn. Probleem: ik heb geen evenwicht. Maar echt, ik vind sportdagen één van de leukste dagen dat er zijn.

    Vroeger vond ik ze ook nog wel leuk ;3 Die van het tweede jaar was heel leuk, en eigenlijk die van het vierde ook, maar dat kwam omdat we toen verplicht samen zaten met de klas, dat is altijd nog wel gezellig. Nu kiest ieder voor zich wat dus met zich meebrengt dat iedereen gewoon bij zijn eigen groepje blijft plakken en het dus eigenlijk hetzelfde is als een gewone schooldag, alleen zweet je je ook nog eens kapot.


    effort never betrays you

    Het huis van beweging is in Lier hoor, op de weg van Duffel naar Lier trouwens :'D Daar hadden wij ook onze sportdagen, maar wij moesten zo iets met de fiets doen daar en dat vond ik echt niet leuk : (.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Het huis van beweging is in Lier hoor, op de weg van Duffel naar Lier trouwens :'D Daar hadden wij ook onze sportdagen, maar wij moesten zo iets met de fiets doen daar en dat vond ik echt niet leuk : (.

    Oh is het nog Lier? ;o Lol ik dacht echt dat het Duffel was. Maar het zal wel zijn, want we zijn naar huis gefietst langs de Liersesteenweg :'D
    & Jep, spreek me er niet over. Spinning. Dat heb ik niet uitgelegd in mijn topic omdat het zo vaag klinkt maar het is ongetwijfeld een van de verschrikkelijkste sporten die ze kunnen bedenken ;3 Ik had trouwens eerst neit door waar je dat ding kon afremmen, dus ik probeerde het met mijn benen te stoppen en ik heb er eigenlijk nog altijd pijn van ;s


    effort never betrays you