• Ja het klinkt misschien heel stom en vaag, maar toch ben ik wel erg benieuwd. Zouden jullie het leuk vinden als er een verhaal is van One Direction, maar dan dat ze zich op Hogwarts bevinden en dat ze dus tovenaars zijn? Geen idee hoe ik hier ineens op kwam, maar het klinkt best wel grappig. Als jullie het echt een leuk idee zouden vinden zou ik er best een verhaal van willen maken, maar dan moet ik natuurlijk wel weten of de gebruikelijke karakters (zo als, Harry Potter, Draco Malfoy, Ron Weasley) er ook in voor moeten komen of juist niet? En of ik de standaard verhaallijn van de boeken moet aanhouden of juist weer niet? Ik dacht dat dit me misschien wel een leuk idee was omdat One Direction nu echt helemaal in is op Quizlet en voorheen waren de Harry Potter fanfictions helemaal in. Wat vinden jullie dus van het idee? Ik weet het, het klinkt belachelijk, maar ik ben best nieuwsgierig naar jullie mening. Laat het me alsjeblieft weten in een reactie hier beneden, en als je zelf ook nog hele leuke ideeën hebt dan mag je dat er natuurlijk ook bij zetten. Alvast bedankt! (:


    Ga dit alsjeblieft niet verkeerd opvatten, want dit alles moet dan een Humor ding voorstellen. Ik zelf vind namelijk ook dat je de verhalen van Harry Potter inderdaad niet kan vergelijken met een fan-dom, puur omdat J.K Rowling een geweldige schrijfster is. Maar het leek me wel grappig om de jongens in zo'n school te zetten met een toverstok in hun handen, gewoon omdat die jongens één en al drama zijn (': Dus begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, dit moet gewoon een humor ding voorstellen!

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:26 ]


    "We accept the love we think we deserve."





    Please. Don't.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het lijkt me iets overdreven op een vreemde manier. Maar er zijn vreemdere dingen gebeurt en het lijkt opzicht wel grappig. One Direction detection, wizard version. Lmfao ;D Maar dan vind ik niet dat Harry (En daarmee bedoel ik Potter, niet Styles..) er in voor moet komen enzo, gewoon voor dat Harry op school komt, misschien? En al helemaal niet hetzelfde verhaallijn, althans, dat zou ik persoonlijk dus niet leuk vinden.

    Maar wil je het misschien melden als hij online staat, als je het echt gaat doen (:

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:11 ]


    Believe in yourself.

    Dymphna schreef:





    Please. Don't.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, gewoon nee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom zou je het niet doen? Ik vind het best slim bedacht, want zo trek je de Directioners en de HPfans aan.

    En ik zou óf met Harry Potter enzo doen maar dan zonder de verhaallijn van de boeken of zonder Harry Potter maar dan mét de verhaallijn van de boeken. Anders word het misschien to much?


    Me so good.

    Brutus schreef:
    Waarom zou je het niet doen? Ik vind het best slim bedacht, want zo trek je de Directioners en de HPfans aan.

    En ik zou óf met Harry Potter enzo doen maar dan zonder de verhaallijn van de boeken of zonder Harry Potter maar dan mét de verhaallijn van de boeken. Anders word het misschien to much?


    Echt niet.
    Ik ben een Potterhead en zou zoiets echt niet lezen.
    Ik vind het mengen van fandoms echt unacceptable.
    Sorry.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Echt niet.
    Ik ben een Potterhead en zou zoiets echt niet lezen.
    Ik vind het mengen van fandoms echt unacceptable.
    Sorry.

    Ik ben ook Potterhead en ben ook geen grote voorstander er van.
    Maar je weet maar nooit hoe het kan lopen, misschien kan ze er een leuk, spannend verhaal van maken. Misschien ook niet.. je weet nooit.


    Believe in yourself.

    Als je het al zou doen zou ik doen zonder Harry Potter in Hogwarts, omdat 1D van deze tijd is en als je naar de 'realiteit' gaat kijken dan zitten Harry en zijn jaargenoten al lang niet meer op Hogwarts. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dymphna schreef:





    Please. Don't.


    Shoganai i ne~

    Jaaaaaaa leukkk!!!(lol)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Dymphna schreef:





    Please. Don't.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom zou je het niet doen, als het jou aantrekt en het lijkt je leuk om te schrijven moet je het vooral doen hoor!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zelf zou het gewoon doen als ik het zelf leuk vindt.
    Maar de hele hype en daarbij ook de ruzie's rondom 1D,
    Zal ik het gewoon NIET doen. Ik ben een potterhead, maar luister ook naar die 'band', omdat ze goede nummers geven.
    En als ik dan kan zeggen dat het verstandig zou zijn...hoewel dat egoïstisch klink misschien.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales



    No offense, maar ik vind het geen goeie combinatie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Dymphna schreef:





    Please. Don't.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.