• En ik dacht, ik vraag het aan jullie creatieve mensen. Mijn moeder is bezig om haar eigen stichting op te richten met twee collega's omdat ze anders haar peuterspeelzaal zou moeten sluiten. Nu gaat alles gelukkig redelijk goed, alleen ze heeft nog een mooi logo nodig voor deze stichting. Ik vroeg me af of er een paar hier zijn die dat willen proberen. Natuurlijk word de moeite ook beloond, degene die mijn moeder uitkiest, krijg 40 credits.

    De eisen:
    De stichting gaan 'Stichting Kinder Mozaïek' heten.
    - Stichting hoeft er niet persé bij.
    - Kinder en Mozaïek moeten naast elkaar.
    - De K en M in hoofdletters, als kinderen (een jongen en een meisje) afgebeeld. Mijn moeder had dit er al een beetje bij geschetst, voor het idee.
    - De K en M moeten daarna worden ingekleurd als mozaiekjes.

    Voor de rest zijn jullie helemaal vrij, maak er iets moois van. Het maakt niet uit of het getekent word of digitaal. En bedankt dat jullie willen helpen bij deze nieuwe start van mijn moeder!

    Ik heb toestemming van de mods om dit topic te openen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:51 ]


    Your make-up is terrible

    Inure schreef:
    de jongen die naast mij zit in de klas kan super goed tekenen en origami vouwen (ofzoiets)
    zal ik het hem vragen?


    Als je wilt, dat zou geweldig zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik ga het maar niet proberen. Ik kan dit niet, ik hou het wel bij covers. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    NeverEnough schreef:


    Klik voor groter plaatje

    Hij moet natuurlijk veel strakker & het lettertype kan worden aangepast maar het is nog maar een schets..
    Als je het oké vind wil ik wel een definitieve versie maken
    .


    Mijn moeder vind deze echt heel leuk. :3
    Alleen heb ik een foutje gemaakt, haha dom. :x Het moet dus KinderMozaiek zijn. -slim van mij- Maar ze vind die van jou écht heel leuk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn moeder vind deze echt heel leuk. :3
    Alleen heb ik een foutje gemaakt, haha dom. :x Het moet dus KinderMozaiek zijn. -slim van mij- Maar ze vind die van jou écht heel leuk.


    Oh hahaha, dat is echt zo te veranderen, & teken weg & KinderMozaiek van maken. Ik kan eventueel straks wel een mooiere versie maken.. Want die benen zijn niet even dik & die handen zijn raar dus ik kan hem sowieso wel wat aanpassen als je dat wilt :D. Ik vind het leuk om te doen dus waarom niet ghehe..

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn moeder vind deze echt heel leuk. :3
    Alleen heb ik een foutje gemaakt, haha dom. :x Het moet dus KinderMozaiek zijn. -slim van mij- Maar ze vind die van jou écht heel leuk.


    Als jullie die gaan nemen zal ik er wel voor zorgen dat het hoofd van het meisje zeg maar voor de arm zit. Anders lijkt het net een soort vreemde X i.p.v. een K ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Oh hahaha, dat is echt zo te veranderen, & teken weg & KinderMozaiek van maken. Ik kan eventueel straks wel een mooiere versie maken.. Want die benen zijn niet even dik & die handen zijn raar dus ik kan hem sowieso wel wat aanpassen als je dat wilt :D. Ik vind het leuk om te doen dus waarom niet ghehe..


    Nou, graag. :3


    Your make-up is terrible

    Endure schreef:
    (...)

    Als jullie die gaan nemen zal ik er wel voor zorgen dat het hoofd van het meisje zeg maar voor de arm zit. Anders lijkt het net een soort vreemde X i.p.v. een K ^^


    Huh, kan je dat uitleggen? haha

    Endure schreef:
    (...)

    Als jullie die gaan nemen zal ik er wel voor zorgen dat het hoofd van het meisje zeg maar voor de arm zit. Anders lijkt het net een soort vreemde X i.p.v. een K ^^


    True. Maar verder is hij inderdaad wel schattig. :]


    Til hug og blod.

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Huh, kan je dat uitleggen? haha


    Hoofd meer naar links.. x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Huh, kan je dat uitleggen? haha


    Dat je de lijn waarin het linkerbeen en linkerarm zijn wat rechter maakt. Het meisje lijkt nu een beetje op een X, in plaats van echt op een nette K.


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Dat je de lijn waarin het linkerbeen en linkerarm zijn wat rechter maakt. Het meisje lijkt nu een beetje op een X, in plaats van echt op een nette K.


    Nee? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aha, zo haha.
    Ik ga even de hondjes uitlaten & daarna ga ik verder..

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:01 ]

    NeverEnough schreef:
    Aha, zo haha.



    Dit dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nee? :S


    Oh, dat viel mij i.i.g op. :'D
    En het is sowieso een schets, dus zou ik dat als advies gegeven. Zal er wel aan gedacht hebben toen ik het typte, want ik dacht echt dat jij dat ook gezegd had. :'D


    Til hug og blod.

    Mijn moeder wilt ook iedereen bedanken die al iets geprobeerd heeft. Ze vind het fijn dat ze even íets minder dingen heeft om voor te zorgen aangezien ze het zooo druk heeft.


    Your make-up is terrible