• Helloo guys,

    Ik wil samen met iemand een story gaan schrijven, dat doe ik al wel met vrienden, maar ik wou het nu eens proberen met iemand die ik niet ken (: Een RPG leek me ook even niet echt geschikt, want daar is alles veel te onoverzichtelijk. Ik zoek een paar mensen om mee te schrijven die elke dag wel even online zijn om een stukje te schrijven. Ongeveer 3 tot 4 mensen (:

    Onderwerpen wat ik leuk vind om te schrijven;

    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey, en eigenlijk nog veel meer dingen (kom met ideeën)
    Crossovers vind ik ook wel leuk om te doen en met onbekende mensen kan ook gewoon, als het een beetje goede verhaallijn heeft. Wie heeft interesse? (:

    XXXX

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    how dare you speak of grace

    TGH:Y)

    Ik, en dan het liefste over One Direction, en misschien misdaad of 16+.


    Ya nada volvera a ser como antes.

    HP, THG, Geestenverhalen, Onbekende Personen, Misdaad verhalen, 16 +
    Dat was het wel. 1D kan, maar dan in een combi met HP of een Fantasy iets


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil wel, ik wil al een tijdje met iemand samen schrijven. Voor mijn schrijfstijl kan je even mij mij SA's kijken, de eerste paar zijn wel van een eeuw geleden, dus daar moet je maar niet op letten ^^
    Stuur maar een pb/gb als het je leuk lijkt c:
    Ow en ik schrijf het liefste Onbekende Personen, maar het maakt me niet heel veel uit ^^

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:33 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Justin Bieber zo ook opzich wel kunnen maar niet dat ik alles over hem weet ofso ;x


    how dare you speak of grace

    JB OF THG

    Of we gaan alles crossoveren >.<


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    Of we gaan alles crossoveren >.<


    leuk idee


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Potter natuurlijk.. (:
    One Direction.. Daar is al zo veel van.


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'

    Ikkk! :')
    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey,

    kijk even bij mijn story: 'This shouldn't be our home || The hunger games, mijn personage is daar Skyton 'Sky' Fray.
    Ik schrijf in de ik-vorm tegenwoordige tijd, ik ben elke dag wel online.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 15:44 ]

    prejudices schreef:
    Ikkk! :')
    One Direction, The Hunger Games, Tokio Hotel, Ariana Grande, spookverhalen(geesten, poppen die tot leven komen), misdaad verhalen, 16+ kan ook, Harry Potter, Inception(film), Pirates of the Caribbean, Downton Abbey,


    [Inception is kutgoede film hea?? c:]


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    (...)

    [Inception is kutgoede film hea?? c:]


    yaah. alleen, best lang geleden dat ik die gezien heb ><
    snel weer een keer doen hehe.

    What about; Een Justin Bieber-One Direction-Misdaad-16+ verhaal? Dat lijkt me nog wel realistisch...


    how dare you speak of grace

    Nachos schreef:
    What about; Een Justin Bieber-One Direction-Misdaad-16+ verhaal? Dat lijkt me nog wel realistisch...


    hmm, niet echt joh
    1D en JB? Forget it!!!
    Dat is iets te veel van het goede denk ik. JB killes Liam!!!
    NOOOO, LIAM IS DEAD!!!
    Geintje. Dan kan je er net zo goed een vleugje fantasy indoen en HP erbij gooien. Net zo realistisch, maar dan zonder misdaad


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    nah, dan join ik niet. surry. :C