• En ik dacht, ik vraag het aan jullie creatieve mensen. Mijn moeder is bezig om haar eigen stichting op te richten met twee collega's omdat ze anders haar peuterspeelzaal zou moeten sluiten. Nu gaat alles gelukkig redelijk goed, alleen ze heeft nog een mooi logo nodig voor deze stichting. Ik vroeg me af of er een paar hier zijn die dat willen proberen. Natuurlijk word de moeite ook beloond, degene die mijn moeder uitkiest, krijg 40 credits.

    De eisen:
    De stichting gaan 'Stichting Kinder Mozaïek' heten.
    - Stichting hoeft er niet persé bij.
    - Kinder en Mozaïek moeten naast elkaar.
    - De K en M in hoofdletters, als kinderen (een jongen en een meisje) afgebeeld. Mijn moeder had dit er al een beetje bij geschetst, voor het idee.
    - De K en M moeten daarna worden ingekleurd als mozaiekjes.

    Voor de rest zijn jullie helemaal vrij, maak er iets moois van. Het maakt niet uit of het getekent word of digitaal. En bedankt dat jullie willen helpen bij deze nieuwe start van mijn moeder!

    Ik heb toestemming van de mods om dit topic te openen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:51 ]


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:


    Klik voor grotere versie

    Hij is wel wat anders geworden..
    Dus als er dingen aan veranderd moeten worden, hoor ik het wel :D.


    Waaaaauw. Hij is echt mooi.
    Mijn moeder vroeg zich alleen af hoe het eruit zou zien als je die k van kinder en de m van mozaïek weghaalt, dus dat dat meisje en die jongen de letters vormen.


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:


    Klik voor grotere versie

    Hij is wel wat anders geworden..
    Dus als er dingen aan veranderd moeten worden, hoor ik het wel :D.

    Oke, deze is echt mooi. :'o


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waaaaauw. Hij is echt mooi.
    Mijn moeder vroeg zich alleen af hoe het eruit zou zien als je die k van kinder en de m van mozaïek weghaalt, dus dat dat meisje en die jongen de letters vormen.


    Oke dat kan ik wel even proberen..


    KLIK.
    Zo ongeveer?

    NeverEnough schreef:


    KLIK.
    Zo ongeveer?


    Ze vind hem wel leuk, maar ze heeft liever dat inder en ozaïek naast elkaar staan. -ineens word ze veeleisend haha-


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:


    KLIK.
    Zo ongeveer?

    Elke keer als je iets nieuws uploadt, wordt ie stoerder!
    Al vind ik de anderen ook erg leuk hoor! Ik vrees alleen dat je moeder het erg moeilijk gaat krijgen met kiezen, Nikki ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze vind hem wel leuk, maar ze heeft liever dat inder en ozaïek naast elkaar staan. -ineens word ze veeleisend haha-


    Dus je bedoeld op dezelfde hoogte?

    Tule schreef:
    (...)
    Elke keer als je iets nieuws uploadt, wordt ie stoerder!
    Al vind ik de anderen ook erg leuk hoor! Ik vrees alleen dat je moeder het erg moeilijk gaat krijgen met kiezen, Nikki ;]


    Haha inderdaad. Gelukkig heeft ze nog twee collega's die helpen.


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Dus je bedoeld op dezelfde hoogte?


    Yup.


    Your make-up is terrible

    NeverEnough schreef:


    http://tinypic.com/r/2hpsnz5/5


    Dankjewel! Denk dat hij zo wel goed is. Heel erg bedankt voor de moeite.


    Your make-up is terrible

    ;d de kwaliteit wordt steeds minder, maar ik heb de poppetjes alleen ook opgeslagen dus als je de poppetjes zonder tekst op groot formaat wil hebben kan ik je die ooks sturen..
    & ik heb sowieso alles nog in groot formaat opgeslagen, dus als je wilt dat ik het mail ofzo, dan hoor ik het wel..
    (A) Ik maak eigenlijk nooit logo's dus het is voor mij ook een beetje uitvogelen.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 19:09 ]

    NeverEnough schreef:
    ;d de kwaliteit wordt steeds minder, maar ik heb de poppetjes alleen ook opgeslagen dus als je de poppetjes zonder tekst op groot formaat wil hebben kan ik je die ooks sturen..
    & ik heb sowieso alles nog in groot formaat opgeslagen, dus als je wilt dat ik het mail ofzo, dan hoor ik het wel..
    (A) Ik maak eigenlijk nooit logo's dus het is voor mij ook een beetje uitvogelen.


    Nou, dan doe je het érg goed. Mijn moeder is er elke keer weg van en ze zegt net dat jij het het meest verdient om te winnen haha.
    Ze heeft alleen nog één dingetje, of je misschien die letters zwart kan maken, en die lijnen van de K en de M ook. -als dat nog mogelijk is natuurlijk- en dan gaat ze morgen gelijk met haar collega's overleggen welke het word.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel!


    Your make-up is terrible