• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight


    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel een meisje uit het dorp maken (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Personeel boerderij
    Naam: Michelle -Mich- Abrams
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Michelle is ongeveer 1 meter 70, heeft lange blonde haren en bruine ogen. Haar huid is lichtgetint, aangezien ze enorm veel tijd in de zon doorbrengt. Ze heeft lange benen, is smal en in de zomer heeft ze sproeten.
    Karakter: Michelle is vriendelijk, eerlijk, geduldig en charmant. Ze gaat graag met mensen en dieren om, heeft meer vrienden dan vijanden, en is zelden pessimistisch. Af en toe voelt ze zich wel eens onzeker, aangezien nog niet echt een relatie goed is uitgedraait in haar hele leven.
    Extra: Michelle werkt vooral met de dieren op het land, aangezien ze dierkundige studies heeft gevolgd.


    ---

    Rol: Inwoner Nashville
    Naam: Connor Darlton
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Klik
    Connor is lichtgetint, heeft bruine warrige haren en vriendelijke blauwe ogen. Hij sport veel, wat ook te zien is aan zijn lichaam, en is ongeveer 1 meter 83.

    Karakter: Connor is zelfzeker, charmant, flirterig en optimistisch. Hij plaagt graag mensen, kan goed om met kinderen, en is absoluut niet te vinden voor een vaste relatie. Ooit wel, maar daar vindt hij zichzelf nog te jong voor. Dit wil niet zeggen dat hij van de ene vrouw op de andere afloopt, daar is hij ook resoluut tegen. Hij behandelt iedereen respectvol.
    Extra: Het liefst van al maakt hij een wereldreis, maar voorlopig werkt hij nog gewoon in de autogarage van zijn vader in Franklin, een deel van Nashville.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 13:39 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mombasa schreef:
    Ik wil wel een meisje uit het dorp maken (:


    Eukido ^^

    Ik vul zelf de rest straks of morgen nog bij aan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Eukido ^^

    Ik vul zelf de rest straks of morgen nog bij aan ^^

    En doe er ook maar een jongen bij (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)
    En doe er ook maar een jongen bij (:


    Voor in het dorp?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Voor in het dorp?


    Nee, als personeel graag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Okidoki ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Meisje uit het dorp
    Naam: Luisa Havana Newell
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: Luisa is twintig jaar oud en verjaart op twintig januari
    Uiterlijk:

    Valerie Sokolova
    Karakter: Luisa is een apart meisje. In eerste instantie is ze nogal afstandelijk en gesloten maar als je haar beter leert kennen en ze je vertrouwd is Luisa een geweldig persoon om mee om te gaan. Emotioneel is Luisa bijna niet te strikken. Ze heeft zich nog nooit aan iemand bloot gegeven en is van plan om dat gewoon zo te houden. Luisa is tot zekere hoogte begaand met mensen. Bezorgdheid zit zeker in haar karakter maar laat ze niet altijd boven komen drijven. Ontvlambaar is ze wel heel erg. Ze kan niet goed tegen oneerlijkheid en wordt snel boos. Luisa is een echte pitbull. Als ze ergens voor gaat kan niemand het uit haar hoofd praten. Luisa zal altijd de confrontatie aangaan en is niet bang om haar mondje te gebruiken. Haar trots zit haar hoog en is niet van plan om die te laten krenken door iemand. Ook is Luisa zeer preuts. Ze heeft eigenlijk nog nooit echt een vriendje gehad om het simpele feit dat ze het gewoon niet wilt.
    Extra: Luisa woont al haar hele leven in het dorp en kent, bijna, iedereen. Ze heeft een baantje bij de plaatselijke bakker.


    Rol: Personeel op de boederij
    Naam: Domenic Kian Hinshaw
    Geslacht: Man
    Leeftijd: Domenic is negentien jaar en verjaart op zeven september.
    Uiterlijk:


    Francisco Lachowski
    Karakter: Domenic is een sociale jongen. Hij is graag in het gezelschap van mensen. Hij moet wel in goed gezelschap zijn anders is hij er snel klaar mee. Wat Domenic ook erg heeft is fanatisme. Hij moet en zal winnen met alles. Dit komt mede omdat hij zo sportief is. Door zijn Italiaanse moeder heeft hij een behoorlijk temperament meegekregen. Je krijgt Domenic niet snel gek maar als je hem boos maakt en je ook echt het haasje. Domenic is daadkrachtig. Als hij iets zegt zal hij dat ook doen. Een man van zijn woord. Hij zal nooit of te nimmer liegen. Daar heeft hij echt een spuughekel aan. Trouw en loyaliteit is voor hem erg belangrijk. Hij moet zeker weten of hij iemand kan vertrouwen. Dit komt door zijn achtergrond en zijn slechte band met zijn vader. Domenic is dan ook niet zo’n flirt. Nou ja, flirten doet hij wel maar met mate. Hij weet zijn grenzen en heeft respect voor vrouwen. Nooit zal hij een meisje op de eerste date zoenen. Hij is netjes en houdt zich, wat dat aangaat, aan de etiquette. Domenic is een echte heer tegenover vrouwen. Hij kan absoluut niet tegen rommel. Het moet netjes zijn anders is het in zijn hoofd ook een zooitje. Domenic is een rustige jongen maar toch aanwezig. Hij is niet uit zijn tent te lokken. Ook zal hij niet snel jaloers zijn. Domenic is daarin tegen wel erg dominant. Eigenlijk moet alles gaan hoe hij het in zijn hoofd heeft. Zijn plaatje moet compleet zijn.
    Extra:Toen Domenic twaalf was overleefde hij een auto-ongeluk. Hij zag dat als een teken van God en is sindsdien ook redelijk Katholiek.
    Domenic heeft zeven tatoeages met elk een eigen betekenis. De eerste is een roos op zijn onderbeen. Deze staat symbool voor trouw en liefde en tegelijk vergankelijkheid. Trouw en liefde vind Domenic heel belangrijk. Voordat hij lief kan hebben moet hij je vertrouwen. Vergankelijkheid staat voor zijn angst om dood te gaan. De tweede is een olifant op zijn onderarm. Deze staat voor het overwinnen van de dood omdat olifanten erg oud kunnen worden. Ook zou de tatoeage hem geluk moeten brengen. Op zijn linkerbovenarm heeft hij een uil staan. De uil is een symboliek voor wijsheid wat Domenic hoopt steeds meer te krijgen. Daarbij is de uil zijn lievelingsdier. Op zijn ribben staat een leeuwtje uit de Lion King. De leeuw staat voor het goede dat het kwade verband. Daarbij staat hij ook voor dapperheid, iets wat Domenic zeer zeker is. Daarnaast staat hij ook voor kracht, moed, eer, gezondheid, rijkdom, succes maar vooral voor kalmte. De leeuw is de heerser over alle dieren en heeft geen vijanden. Hij overweegt netjes al zijn keuzes en kiest altijd voor het goede. De eerste tatoeages die hij heeft gezet zijn twee kleine reuzenpanda’s op zijn polsen. Deze heeft hij gezet voor zijn jongste zusje, Anna met wie hij erg close is. De reuzenpanda staat voor liefde, speels warmte en bescherming en dit wilt hij zijn tegenover zijn kleine zusje. Aan de andere kant van zijn ribben heeft hij een grizzlybeer. Dit machtige beest staat voor kracht en macht. Domenic’s laatste tattoo staat opnieuw voor geluk. Het is zwaluw op zijn voet. Deze heeft hij samen met Sophia, zijn oudste zus, laten zetten en is er misschien wel het meest trots op van allemaal. Je kan wel zeggen dat tatoeages een soort van verslaving is geworden en Domenic zal dit zeker niet ontkennen maar voorlopig is zijn lichaam wel genoeg versiert.
    Domenic is bang voor schapen. Doordat hij als klein kind ooit achterna is gezeten door een schaap durft hij de beesten nog steeds niet te zien.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:08 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nice ;3
    Al vind ik die gif na een paar seconden best wel eng :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, ik moet even een andere zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doe maar rustig hoor ;3
    Voorlopig is het toch alleen nog maar awkwardly us :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil wel meedoen, heb ervaring met RPG, veel ervaring zelfs, maar ik weet niet helemaal hoe dat op Quizlet gaat, dus weet niet of je me erbij wilt hebben?


    Everyday I'm fangirling!

    ZuperZaynx schreef:
    Ik wil wel meedoen, heb ervaring met RPG, veel ervaring zelfs, maar ik weet niet helemaal hoe dat op Quizlet gaat, dus weet niet of je me erbij wilt hebben?


    Ehm, ja, is goed.
    De naam van je personage zet je meestal tussen [b][/b],
    en daaronder dan de tekst.
    Je mag kiezen of je TT of VT schrijft, en uiteraard in de ik-persoon.
    En vermijd alsjeblieft one-liners of gewoon posts waar niet echt op gereageerd kan worden (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okiii, maar heb je bijv. liever.

    Piet
    '*Loopt naar de koelkast*
    *Pakt wat drinken*

    Of,

    Piet
    Ik liep naar de koelkast, en opende die. Ik keek even en pakte er wat te drinken uit.

    ?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 16:55 ]


    Everyday I'm fangirling!

    Het tweede. Gewoon doorlopende zinnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.