• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight


    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind m goed hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dankje ^-^ Wanneer beginnen we ongeveer? Dan kan ik daar rekening mee houden voor als ik vandaag nog iets moet gaan doen =)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vandaag niet meer :3
    Morgen misschien (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dan zal ik er voor zorgen dat ik er bij ben ^^ - ik vind het nogal vervelend om in te springen, vandaar. Mijn posts zijn dan nogal.. verschrikkelijk. Hihi ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dymphna schreef:
    Ehm mensen, het staat in het beginbericht dat je origineel moet zijn met de namen, en dat die niet op elkaar mogen lijken, dus iemand gaat moeten veranderen..


    ik rpg alleen met de naam Alice & Adam anders haal ik alles door elkaar. Ik verander hem niet + ik was eerder HAHA


    I'm a fighter, let me go.

    STwilight schreef:
    (...)

    ik rpg alleen met de naam Alice & Adam anders haal ik alles door elkaar. Ik verander hem niet + ik was eerder HAHA


    Weet ik, dus de andere moet veranderen, Calice lijkt er te hard op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet niet of ik nog mee ga doen ;s


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jammer :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zal trouwens die karakters nog uitschrijven.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Okido, das goed (;
    Maar jou kennede worden die weer prachtig (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hahaha, ik moet eerst even inspiratie vinden -a-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Think, Demi, think! :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dymphna schreef:
    (...)

    Weet ik, dus de andere moet veranderen, Calice lijkt er te hard op.


    Okelok.


    I'm a fighter, let me go.

    Whojo, sorry dat ik niet reageerde, maar moest dingen regelen voor me birthdayy.


    Everyday I'm fangirling!

    Als ik mijn persoontje zo noem, is hij dan goed?
    Rol: andere,persoonlijke bediende Isabella Clayton (toestemming van squib om haar bediende te spelen)
    Naam: Calyss Greengrass
    Geslacht: vrouwlijk
    Leeftijd:bijna 17
    Uiterlijk:

    Bruin haar, groene ogen, slank gebouwt, ze is 1.70 lang
    Karakter: Calyss is een rustig meisje als ze niet het idee heeft dat ze voluit kan spreken. Haar vrienden kennen de gekkere, vrolijke Calyss. Ze is heel optimistisch en zingt bijna altijd. Ze kan met mensen makkelijk omgaan maar is toch redelijk gesloten. Ze lijkt heel open maar uiteindelijk kom je maar weinig over haar te weten. Ze heeft veel respect en is heel inteligent. Ze kan mensen goed inschatten en weet daarom bijna altijd meteen of ze iemand kan vertrouwen. Ze vertrouwt alleen te veel op haar verstand en moet haar gevoel meer laten spreken.
    Extra: Ze kan goed met paarden en dieren overweg en vind haar werk leuk om te doen.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein