• Nashville, Tennessee. Een groot stuk land, dat eigendom is van Sir Clayton, staat over te nemen. Zijn enige zoon woont in California, en besluit het te verkopen. Verschillende mensen zijn op het stuk uit, aangezien het prachtig is. Een grote boerderij, een prachtig huis, fantastische locatie,... Maar niet iedereen is even blij met de deal, onder andere het personeel dat er momenteel alleen verblijft.

    Mogelijke rollen

    Personeel op de boerderij
    Domenic Kian Hinshaw ~19 |Mombasa
    Matthew Ian Kompier ~22 |Chaim
    Michelle -Mich- Abrams ~21 |Burlington
    Cliffer Alice Kathrine Moon ~20 |STwilight

    Inwoners van Nashville
    Connor Darlton ~22 -Autogaragist- |Burlington
    Damian Roger Bryant ~20 -Heeft een cafe- |ZuperZaynx
    Andy Benedict(us) Cingstown ~19 |GelaarsdeKat
    Luisa Havana Newell ~20 -Werkt bij de bakker- |Mombasa
    Jamica Carmel Budger ~19 |ZuperZaynx
    Leigh Cambrue Sheadan ~18 |Leave
    Ailean Olivia Parks ~17 |Chaim

    Familie van Clayton
    Isabella "Isa" Desiree Clayton ~17 -Dochter- |Squib
    Skye Demi Aimee Clayton ~18 -Dochter- |xHaribo

    Andere
    Adam Clain ~19 |STwilight


    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - Wees origineel met je rollen. Gebruik dus alsjeblieft geen 1D-mensjes, celebrities etc. Ook qua namen graag een beetje originaliteit, en niet allemaal namen die op elkaar lijken (:
    - Wanneer je je ingeschreven hebt in dit rpg, is het ook de bedoeling dat je er actief aan meeschrijft. Niet 2 keer posten, en nooit meer van jezelf laten horen, bijvoorbeeld.
    - Maximum twee rollen per persoon
    - Posts moeten redelijk zijn. Ik ga er geen limiet op zetten, maar meer dan 5 zinnen moet toch lukken?
    - 16+ toegestaan
    - Don't kill, fight, etc. zonder de andere zijn toestemming.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven
    - Reservaties blijven maximum 1 dag staan, tenzij je echt niet anders kan wegens afwezigheid.


    Nog vragen? Stel ze gerust (:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 18:50 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Okiii, is goed. Dan ga ik even rollen maken (:


    Everyday I'm fangirling!

    Okido (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol:Iemand uit het dorp.
    Naam: Jamica Carmel Budger.
    Geslacht: Meid
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:

    Emelie Nereng
    Karakter: Jamica is een vriendelijk, redelijk verlegen meisje. Ze zegt niet veel, maar denkt meer. Jamica heeft nooit veel vertrouwen in jongens gehad, maar dat kan altijd nog anders worden.
    Extra: Ze is bekend in het dorp, ondanks dat ze niks zegt.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:02 ]


    Everyday I'm fangirling!

    Maar d'r zo nog 1 bij hoor (:


    Everyday I'm fangirling!

    Welke rol is Jamica?
    Inwoner, personeel, familie of iets anders?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O, sorry, vergeten

    *shameshame*


    Everyday I'm fangirling!

    Geeft niet ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heb hem meteen iets aangepast :a


    Everyday I'm fangirling!

    Okidoki ^^
    Hij is goed :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ik een foto zoek, krijg ik alleen foto's van 1D, okey ik ben fan maar het word iritant >.<


    Everyday I'm fangirling!

    Mjah, liever geen celebs...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, daarom, was ik ook niet vanplan hoor. Vind ik zelf meestal ook niks aan (:


    Everyday I'm fangirling!

    Rol: Andere
    Naam: Adam Clain
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: negentien, ook al ziet hij er zo helemaal niet uit. Misschien als een jongetje van zestien, maar dat is hij zeker niet.
    Uiterlijk:


    Karakter:Adam is een beetje een vage jongen, of nou ja zo kun je hem noemen. Slim is hij zeker niet, hij is 1 van de meest domste maar liefste mensen die er zijn. Hij is niet helemaal goed bij zijn hoofd maar dat maakt hem niet bepaald direct helemaal raar, hij is gewoon een beetje druk zo af en toe. Ook is hij soms nog iets te lief, hij kan een beetje homo achtig zijn. Laten we het zo zeggen. De rest merk je wel.
    Extra: Hij kauwt graag op grassprietjes ;p

    Rol: Personeel op de boerderij
    Naam: Cliffer Alice Kathrine Moon.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: Cliffer is twintig jaar en negen maanden jong.
    Uiterlijk:


    Karakter: Alice is een lief meisje die doet wat de mensen van haar verwachten of van haar willen, daar doet ze echter niet heel erg moeilijk over. Ze zal alle bevelen die mensen haar geven goed opvolgen en ze braaf na komen. Een belofte breekt ze dan ook bijna nooit, een heel enkele keer komt ze er 1 tje niet na, maar dat valt wel mee. Als Alice de kans krijgt om een keertje alle extra energie die ze over heeft er uit te laten doet ze dat graag.. Snel met mensen om zich heen zal ze dit niet doen op haar vrienden na, die kennen haar meestal door en door. Voor de rest is Alice erg goed in tekenen, ze doet hier helemaal niks mee. De rest merk je allemaal wel aangezien ik me nooit aan het lijstje houd.
    Extra: Alice weet niks van haar verleden, dit is wel een gevoelig punt van haar, haar inzak punt en ze praat er dan ook nooit over. Ze weet er niks van dus wat valt er over te praten?

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 20:03 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Goedgekeurd (:
    Alleen je eerste rol nog verder uitwerken he ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol:Iemand uit het dorp.
    Naam: Damian Roger BryantGeslacht: Man.
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Karakter: Damian is een best wel aardige gozer, maar kan fel uit de hoek komen. Hij is beschermend, stoer en bijna nooit bang. Hij sport veel, en heeft veel energie. Hij lijkt wel een badboy, maar is dat niet. Als het op liefde aankomt is hij altijd eerlijk.
    Extra: Hij heeft een café in de stad, dat elke avond open is, en druk bezocht word.

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 17:34 ]


    Everyday I'm fangirling!