• Zeiktopic.

    Ik kom vanochtend in de les, komen mensen uit mijn klas heel blij aan: 'Scheikunde valt uit!' Ik blij, want uitval is altijd welkom bij mij ;]
    In de pauze ga ik bij een aantal andere mensen staan dan mensen uit mijn klas, loop ik daarna naar de kluisjes, om even te kijken waar de mensen zijn, staan ze daar niet... Loop ik even naar het lokaal, want ik dacht ze misschien daar zouden staan... Zie ik opeens mijn scheikundeleraar bij het lokaal staan! Dus hij viel helemáál niet uit. Ik iedereen even sms'en en uiteindelijk komt maar de halve klas opdagen... Een aantal anderen waren namelijk het dorp ingegaan om iets lekkers te gaan eten...
    Mijn leraar wil dus al met de les beginnen (hij was al pissed op de roostermaker, omdat die gewoon op het rooster had gezegd dat hij uitviel); werkt eerst het digibord niet, en kan hij ook nog eens geen enkele stif vinden die hij op het whitebord kan gebruiken. Uiteindelijk mogen we dus gaan, omdat hij helemaal niks kan uitleggen...

    Maar serieus, waarom zet een roostermaker op de roosterwijzigingen dat een leraar uitvalt, die helemaal niet uitvalt? We hebben wel vaker van dat soort dingen, hebben we bijvoorbeeld een invaller, komt die niet opdagen...
    Of dan wordt gezegd dat een leraar uitvalt, die later dus gewoon nog geen les had en nog niet op school was (iets anders dan wat vandaag)... Waren wij dus al naar huis, terwijl die leraar gewoon op school was...

    Ik snap dat dan echt niet, hoor... Maar ik zal dan wel weer de zeurende leerling zijn, die blij moet zijn dat ik uitval heb... >.< (Ik weet dat wij hiervoor een leerlingenraad hebben, maar die werkt volgens mij ook voor geen meter)

    Heb jullie ook van die rare dingen gehad op school?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tule schreef:
    (...)
    Ja, hè? Al die fietsen vallen altijd om :s
    Ik ben blij dat ik tot nu toe al de hele week met de bus ben ;]
    Onze hele school faalt gewoon, sinds de opening van de nieuwe school >.<


    Dat ook, en ik weet niet waarom, maar vanaf mijn kant duurt het altijd ontzettend lang om je fiets neer te pleuren en kom je dus bijna te laat.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wat is er mis met jouw school?
    Bij ons is er eigenlijk nooit zoiets, alleen laatst een keer, toen een klas les had en het niet op hun rooster stond, maar wel op dat van de lerares.


    Food.

    Chandler schreef:
    (...)

    Dat ook, en ik weet niet waarom, maar vanaf mijn kant duurt het altijd ontzettend lang om je fiets neer te pleuren en kom je dus bijna te laat.

    Ik dump mijn fiets altijd tegen de zijkant en dan zet 9 van de 10 keer een congiere hem onder het afdakje
    Maar bij ons zijn die dingen heel laag en ik ben(met mijn hakken aan) best hoog en ik heb ook best een hoge fiets dus ik stoot altijd mijn hoofd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Ik dump mijn fiets altijd tegen de zijkant en dan zet 9 van de 10 keer een congiere hem onder het afdakje
    Maar bij ons zijn die dingen heel laag en ik ben(met mijn hakken aan) best hoog en ik heb ook best een hoge fiets dus ik stoot altijd mijn hoofd


    O, als wij dat doen, bindt de conciërge hem vast aan het hek, en krijg je de sleutel daarvan om half 5. En dan sta je dus te wachten.
    Maar bij ons is het ook een zootje bij de fietsenstalling. Alles is omgevallen enzow.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Okee dat is wel raar!
    Bij mij is het vaak andersom. Drie weken geleden nog op vrijdag toen kwam ik het eerste uur op school en daarna had ik drie tussenuren en de kleine pauze er ook nog tussen. En toen viel het eerste uur uit, maar waren de roostermakers het vergeten op het bord te zetten. Toen was ik niet zo heel blij zeg maar...


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Als dat bij ons op het rooster zou staan en iemand zou erachter komen, dan zou diegene heel hard weglopen en zou niemand komen opdagen :'D
    Op zich werkt dat bij ons op school wel goed. Alles staat er altijd voor 8 uur op, zelfs als docenten zich ziek melden in de ochtend. Soms dan rond 8 uur pas, maar ik vertrek 5 minuten van tevoren haha. Wel kut voor degenen die van ver komen, maar dit is dan nog begrijpelijk. De rest staat er altijd op zijn minst de avond van tevoren op.


    To live would be an awfully big adventure

    Page394 schreef:
    (...)

    O, als wij dat doen, bindt de conciërge hem vast aan het hek, en krijg je de sleutel daarvan om half 5. En dan sta je dus te wachten.
    Maar bij ons is het ook een zootje bij de fietsenstalling. Alles is omgevallen enzow.

    Dat doen ze bij ons wel als je hem op het schoolplein zet( 1 keer gebeurd bij mij, toen had ik buiten gym en moest ik even mijn gymtas uit mijn kluisje pakken. Alleen moeten wij tot 5 uur wachten en heb ik uiteindelijk de congierge overgehaald om hem los te maken)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bij ons staan dingen niet eens op het rooster. Toets op 14 april. Moeten we eerst een fucking pdf van internet plukken waar die toets in staat, staat het tijdstip er niet eens bij. Hoe moet een simpele leerling als ik weten wanneer ik die fucking toets heb?
    Saxion faalt weer es.


    No growth of the heart is ever a waste

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Dat doen ze bij ons wel als je hem op het schoolplein zet( 1 keer gebeurd bij mij, toen had ik buiten gym en moest ik even mijn gymtas uit mijn kluisje pakken. Alleen moeten wij tot 5 uur wachten en heb ik uiteindelijk de congierge overgehaald om hem los te maken)


    Oeh, das naaiend..


    "I solemnly swear that i am up to no good."