• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Tyler Jay lopez
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:14 ]


    El Diablo.

    Christiano

    Ik ga rijden, en even later staan we voor de achterdeur. Ik open hem gemakkelijk, en zie dan iemand van de Latin en Geoffry op de grond. Ik pa gelijk mijn kaliber en richt hem op Dante. 'En wat heeft dit te betekenen?' grom ik.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik houd mijn ene glock met de loper tussen de ogen van Geoffry en de andere richt ik op de murderers. "Houd je erbuiten Puto" sis ik kwaad. Die ineens midden in de kamer staan.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:05 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik schrik even op en ben meteen nuchter, 'Dante ga godverdomme van Geoffry af,' grom ik meteen en probeer de twee uit elkaar te halen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Ik duw Destiny van me af. "Weet je wel waar je verdomme mee bezig bent" sis ik kwaad naar haar. "nee he, draai dat mooie kontje van je dan maar weer om en loop weg"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christiano

    'Ik vraag me eerder af wat je hier doet, zolang ik me kan herinneren kom je niet in de haven' grom ik. Ik hou mijn kaliber op het gericht, en ga tegelijk dichter naar Geoffry.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Nog een stap en ik zweer je je ballen liggen aan de andere kant van de haven" snauw ik. "Nee, maar ik moest zaken afhandelen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik grom, 'Weet jij uiteindelijk wel waar jij mee bezig ben,' grom ik. Chris had de kaliber nog op hem gericht. 'Wat ben ik blij dat ik bij jullie weg ben,' sis ik nog en geef Dante een klap in zijn gezicht terwijl ik Geoffry vanonder hem vandaan trek. Hij is een beetje beduusd van wat er net gebeurde en ik klop hem even tegen zijn gezicht aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dante Emilio Reyes
    Zo snel als Destiny me een klap in mijn gezicht geef, zo snel sla ik haar terug. "God vergeef me" mompel ik snel. "Wat ben jij een domme Puta zeg" snauw ik naar haar. "De man die jou tot Puta wilde maken redden" Ik zie een schuldig gezicht bij Geoffry komen en grijns.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:11 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christiano

    'Volens mij moet je gewoon weer je agressie kwijt, je weet wel, waar jullie bekend om staan' grom ik. Ik zweer, ik knal die kop van zijn romp.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    "Nee, Ik maak de man af die mijn familie uit elkaar scheur achterlijke Puto bemoei je met je eigen zaken" snauw ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Destiny Milexi Maria Rodriguez

    Ik schrik even van wat hij zegt maar weet niet als ik het moet geloven. De klap op mijn gezicht brand en ik grom waarna ik hem nog een verkoop, 'En jij was altijd zo goed voor meisjes. Er is veel gebeurd sinds ik weg ben zeg,' Grom ik dan nog en kijk naar Geoffry. Zijn gezicht staat ineens anders en ik doe een stap achteruit waarna ik hem verbaasd aan kijk, 'Jij vieze,' begin ik dan maar kan niet uit mijn woorden komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Christiano

    'Ow wat? Heeft die een van je meisjes verkracht ofzo?' grinnik ik gemeen.


    El Diablo.

    Dante Emilio Reyes
    Ik glimlach triomfantelijk. "Nee dat wist je niet he" zeg ik. "Nee jij was veels te druk met ons te beschuldigen om te zien wie je echt kwaad wou doen" Ik maak een spottend geluidje. "Daar is ie te zwak voor, hij krijgt em niet eens meer overeind" zeg ik onveschillig.

    [ bericht aangepast op 12 april 2012 - 22:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Christiano

    'Nou zeg da wat er is, dan weten we ook weer gelijk waarom hij dood is' mompel ik.


    El Diablo.

    [Er moet een nieuw topic komen ;o]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''