• eigelijk doen die moderator hier amper iets
    als je iets zegt doen die er niks aan --'
    sorry hoor! maar mijn mening en ieder heeft een ander mening!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    die youletmeROCK doe niks --'

    Logica!
    Ze stopt morgen. En niet iedereen over één kam scheren!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Die is ook geen mod meer vanaf morgen ¬¬ Omdat ze het zelf niet meer wil.

    dat ze dan een dag niet on komt --'


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    die youletmeROCK doe niks --'

    Niemand gaat mijn Eef belachlijk maken.!! Pff. Laat ik me er maar buiten houden niet:?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Niemand gaat mijn Eef belachlijk maken.!! Pff. Laat ik me er maar buiten houden niet:?
    Goed idee. Dalijk heb je weer een ban op je kop.


    Bored.

    (...)Goed idee. Dalijk heb je weer een ban op je kop.

    Ja indd, ik ga me er buiten houden... Anders word mijn straf blad nog langer, ik wil wel ens weten hoe lang ie is.?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    dat ze dan een dag niet on komt --'

    Ze is vandaag online geweest. En let een beetje op je woorden. Ze is nog altijd een mod en ook zij mogen niet afgekraakt of naar beneden gehaalt worden.


    Bored.

    (...)
    Ja indd, ik ga me er buiten houden... Anders word mijn straf blad nog langer, ik wil wel ens weten hoe lang ie is.?!

    Ik zal wel eens voor je kijken en het even zeggen in een PB. Like; niet iedereen hoeft jouw strafblad te zien.


    Bored.

    Nou Ik lieft De Mods ! :D


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Ik zal wel eens voor je kijken en het even zeggen in een PB. Like; niet iedereen hoeft jouw strafblad te zien.

    Ja indd zo is dat!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik snap dus echt niet waar iedereen tegenwoordig over klaagt van dat je geen meningen meer mag geven en dat de mods sucken en niks doen; ik merk er dus niets van hea. Ik vind wel dat quizlet verbeterd, maar ik heb nog nooit een melding gekregen ofzo dat ik iets deed wat niet mocht, dus zo zwaar zullen die regels wel niet zijn he? Een site met zo'n forum hééft gewoon regels nodig en mensen die deze controleert anders loopt het allemaal in het honderd. Dus danku mods. Amen. (A)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    die youletmeROCK doe niks --'


    LAAT MIJN EEF ERBUITEN JA! Ö
    ze heeft het gewoon te druk met lief zijn >:3

    Moet jij is heel goed luisteren.
    Ik doe niks volgens jou he? Omdat we net mot hadden.. Ik ben al best lang mod en doe wél wat! Heb er nu alleen geen tijd meer voor! Daarom stop ik ook. En als ik zogenaamd niks zou doen, was ik echt allang geen mod meer geweest -____-
    GAWD.

    Moet jij is heel goed luisteren.
    Ik doe niks volgens jou he? Omdat we net mot hadden.. Ik ben al best lang mod en doe wél wat! Heb er nu alleen geen tijd meer voor! Daarom stop ik ook. En als ik zogenaamd niks zou doen, was ik echt allang geen mod meer geweest -____-
    GAWD.


    YEAH. eef heeft gesproken. ^^

    Nouja! Ik vind dat de mods hun werk hartstikke goed doen.
    Er moet ook altijd wel iets zijn om over te zeuren he -.-'


    Mew <3

    Bedankt he? (:
    Nee joh, maakt niet uit. Ik zit/zat hier alleen maar gem 3 uur per dag te modderen (: Don't bother ;)
    Anw, helaas helaas, maar je mening boeit me like, helemaal niet?
    bye (: