• eigelijk doen die moderator hier amper iets
    als je iets zegt doen die er niks aan --'
    sorry hoor! maar mijn mening en ieder heeft een ander mening!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ah man als ik het fout doe mag je dat best zeggen >.< ik ben écht niet heilig en als ik het verknal doe ik het de volgende keer gewoon anders =3 Ik zie nu pas hoe veel de mods eigenlijk achter de schermen doen wat voor de users totaal niet zichtbar is; bijv al die fakers enzo nooit geweten dat het er zo veel zijn O.O Maar weet je er zijn PB's met een reden als je iemand wat te zeggen hebt hoeft het niet op het forum *hint*

    Ik denk er exact hetzelfde over x']


    Tanya is de beste.

    Bedankt he? (:
    Nee joh, maakt niet uit. Ik zit/zat hier alleen maar gem 3 uur per dag te modderen (: Don't bother ;)
    Anw, helaas helaas, maar je mening boeit me like, helemaal niet?
    bye (:


    GO BOMMETJE =D


    Lalalalalalalala.

    omg

    de mods doen hier echt heel veel :O

    zonder hun zouden we misschien amper op het forum kúnnen komen omdat Q zo sloom is geworden van die onzin topics

    dankzij de mods worden die topics gesloten en kunnen we op het forum komen enzo

    sorry maar ik bn het niet met je eens

    de mods doen wél iets

    en veel ook

    dat wou ik even kwijt

    omg

    de mods doen hier echt heel veel :O

    zonder hun zouden we misschien amper op het forum kúnnen komen omdat Q zo sloom is geworden van die onzin topics

    dankzij de mods worden die topics gesloten en kunnen we op het forum komen enzo

    sorry maar ik bn het niet met je eens

    de mods doen wél iets

    en veel ook

    dat wou ik even kwijt


    [/helemaal mee eens]


    Lalalalalalalala.

    ja, en dan begin je te klagen dat een mod niets doet.
    miss ligt haar vriendin in het ziekenhuis ofwat dan ook en dat ze dn voorlopig niet on komt. kan zij tog ook niets aan doen. ze zijn ook maar een mensen.
    en als de moderators er niet waren waren hier nog veel meer ruzies. en drijgde q te sluite.
    hoe vind je die?:|
    en idd q zou kei sloom worden door de onzin topics.
    en de moderators helpen tog doen. ze geven antwoord op vragen die niemand weet(vooral bomm is daar goed in snap niet waar ze het vandaag heeft:S) ze helpen je met q.
    zonder de mod's waren we nergens

    zo da moets ff:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja, en dan begin je te klagen dat een mod niets doet.
    miss ligt haar vriendin in het ziekenhuis ofwat dan ook en dat ze dn voorlopig niet on komt. kan zij tog ook niets aan doen. ze zijn ook maar een mensen.
    en als de moderators er niet waren waren hier nog veel meer ruzies. en drijgde q te sluite.
    hoe vind je die?:|
    en idd q zou kei sloom worden door de onzin topics.
    en de moderators helpen tog doen. ze geven antwoord op vragen die niemand weet(vooral bomm is daar goed in snap niet waar ze het vandaag heeft:S) ze helpen je met q.
    zonder de mod's waren we nergens

    zo da moets ff:Y)



    helemaal mee eens :O

    en idd het zijn maar mensen

    maar die mensen helpen ons wel

    en zorgen dat wij op deze site kunnen enzo en dat is niet zo sloom is

    dus
    mods doen wel wat!

    ze doen heel veel

    - ze helpen ons
    - ze houden Q op peil
    - ze zorgen dat er geen ruzies komen enzo
    en nog veel meer

    Wat is jouw perfecte Moderator dan?

    Eentje die niet streng is? Eentje die van alles doet? Tell me!

    ( Een moderator die niet streng is maar dus wel alles doet... Kan dat wel eens? :8 )

    Dus dat de mods niks doen volgens jou? Beetje jammer maar je weet niet half hoeveel werk we hieraan hebben! Ik zit hier bijna elke dag.

    OMG ik weet niet wat mensen tegenwoordig tegen mods hebben. Niet alleen hier maar gewoon op veel site's. Moderators zijn er ook niet om niks!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik weet zeker dat de moderators hun werk goed proberen te doen. Veel dingen gebeuren achter jullie rug om omdat het dan gewoon dingen zijn die met één bepaalde user te maken heeft en anders ongeveer heel quizlet zich er mee gaat bemoeien.
    Er gebeurt meer dan jullie denken =).


    I recycle my thoughts.

    "Mods zijn ook maar mensen" Ladies and gentleman dat is gewoon de opmerking van het jaar XD.
    Denk dat als mensen mij kennen dat ze heus wel weten dat ik nog steeds mijn idiote zelf ben maar nu met mod-superpowers. Ik merk wel dat mensen me anders gaan behandelen nu ik mod ben en dat vind ik echt zwaar irritant :8 like: dat ik je topic eerder ga sluiten als ik je niet aardig vind of dat ik je een ban ga geven als je kritiek op me hebt =/


    BAM!

    (...)
    Ik denk er exact hetzelfde over x']

    Ja en ik ook!

    Maar dan is het nog de vraag of je mening mij gaat boeien ofzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Okee,als jij denkt dat ze niets doen,doen ze niets voor jou.Ze doen hééél veel.Je zal het verschil wel hier zien met of zonder mods.

    Ik vindt dat de mods hun werk goed doen. ik zou het zelf niet beter kunnen doen, en dat vraat soms ook tijd enzo.

    Echt ik vindt deze Mods echt geweldig (Y)


    everything you imagined, and more...

    oké ik vind dit alleen maar gezeur en gezeur.Pff we besteden echt veel werk aan Q. en proberen het allemaal alleen maar leuk te maken voor andere users.En da krijgen we nog gezeik ook?En zoals ik al zei;

    Ik heb het gewoon té druk met huiswerk en andere dingen dus ik ben binnekort toch geen mod meer.

    Maar ik zet er even een slot op,want ik vind dit echt belachelijk!