• eigelijk doen die moderator hier amper iets
    als je iets zegt doen die er niks aan --'
    sorry hoor! maar mijn mening en ieder heeft een ander mening!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bedankt he? (:
    Nee joh, maakt niet uit. Ik zit/zat hier alleen maar gem 3 uur per dag te modderen (: Don't bother ;)
    Anw, helaas helaas, maar je mening boeit me like, helemaal niet?
    bye (:


    nu is ze verdrietig --' ni dus

    Jullie zeggen altijd: ik kom naar u en ga u afkloppen, als ge ni weet waar die gene woont --' zo laag!


    Love & Peace

    Als je iets meld wordt er zeker iets aan gedaan. Dat gebeurt alleen achter de ruggen van de normale users om. Niet iedereen hoeft te weten wat een user op zijn kerfstok heeft. Jij zou het ook niet leuk vinden als iedereen jouw strafblad kan zien.


    Dat zal mij niet kunnen schelen. Als ik een strafblad heb is het toch écht mijn eigen schuld. Ik heb het er zelf naar gemaakt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Nou, ik zou wel moderator willen zijn!
    Streng maar rechtvaardig, weet je wel =P.
    Maar ik vind dat de mod's heel goed zijn, en zij kunnen tenminste normaal Nederlands typen!
    Ik heb namelijk een hekel aan mensen die bv. zo schrijven: hallOo,, hOe gaat iiee?? wEet je Well,, zO'nn dingGen..

    :P
    Shimmy


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    eigelijk doen die moderator hier amper iets
    als je iets zegt doen die er niks aan --'
    sorry hoor! maar mijn mening en ieder heeft een ander mening!

    :']
    Als je het aantal slotjes bekijkt op de topics verander je misschien van mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou, ik zou wel moderator willen zijn!
    Streng maar rechtvaardig, weet je wel =P.
    Maar ik vind dat de mod's heel goed zijn, en zij kunnen tenminste normaal Nederlands typen!
    Ik heb namelijk een hekel aan mensen die bv. zo schrijven: hallOo,, hOe gaat iiee?? wEet je Well,, zO'nn dingGen..

    :P
    Shimmy

    Ja dat is erg vervelend. Ik gebruik zelf zelfs neuwelijks msn taal. Behalve de afkortingen schrijf ik verder gewoon Nederlands. Ik vind het zo vervelend als ze gaan zeggen: 'allZ goe?' of 'Wrom dna?' En die Breezertaal slaat ook nergens op, vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    nu is ze verdrietig --' ni dus

    Jullie zeggen altijd: ik kom naar u en ga u afkloppen, als ge ni weet waar die gene woont --' zo laag!

    Is het heel erg als ik helemaal geen moer van die zin snap? o.o'

    Mijn menig : nutteloos topic met nutteloze reactie omdat ik me verveel XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ='DDDD

    Serieus, ik lach me nu dood. ='DDDDD
    Jij vindt, dat wij, moderators, niets doen?

    ...='DDDD

    God, jij bent grappig. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Als je probeerd de moderators weg te krijgen, ik vertel je nu al, dat lukt je niet. Die moderators doen juist vet veel.


    blame the bully.

    die youletmeROCK doe niks --'
    Ze heeft mij anders wel al geholpen hoor! en ze stopt btw ><

    ik kan je een ding zeggen; allé mods doen hiér héél veel! Ookal denk je van niet! Maar niet alles hoef je te weten! Toch?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Precies! ^^
    Want denk maar niet dat we alles open en bloot aan alle users laten zien. Waarom denk je anders dat we verkiezingen hielden voor nieuwe mods? We moeten mensen kunnen vertrouwen. Zeker nu Quizzel steeds groter wordt...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ah man als ik het fout doe mag je dat best zeggen >.< ik ben écht niet heilig en als ik het verknal doe ik het de volgende keer gewoon anders =3 Ik zie nu pas hoe veel de mods eigenlijk achter de schermen doen wat voor de users totaal niet zichtbar is; bijv al die fakers enzo nooit geweten dat het er zo veel zijn O.O Maar weet je er zijn PB's met een reden als je iemand wat te zeggen hebt hoeft het niet op het forum *hint*


    BAM!

    Waarom zeuren al die mensen toch over de moderators o.O
    De ene zegt dat ze te streng zijn, en de ander weer dat ze niks doen ¬¬'


    ok

    Waarom zeuren al die mensen toch over de moderators o.O
    De ene zegt dat ze te streng zijn, en de ander weer dat ze niks doen ¬¬'


    hoe je het zo zegt lijken het net leraren :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.