• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Grinnikend ga ik opzij. Ik kan het niet laten om haar te bekijken. Een meisje onder de douche moet elke man zijn zwakte zijn.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "She's my angel, she's a little better than the one that used to be with me." Zing ik en neurie zachtjes verder terwijl ik met gesloten ogen nog steeds mijn haar uitspoel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik stap ondertussen onder de douche vandaan en pak een schone handdoek om mezelf mee af te drogen. Ik luister naar Chèlles gezang.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Leave my wings behind me. Drive this little girl insane." Zing ik verder.
    "Mag ik ook een handdoek?" Vraag ik en steek mijn arm uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik leg een handdoek in haar hand. "Alsjeblief." zeg ik terwijl ik mijn handdoek over mijn haar haal om het te drogen.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik draai de kraan met mijn ene hand uit en stap neuriënd de douche uit, waarna ik mijn handdoek om me heen sla en me begin af te drogen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Maar waarom wilde je het? Het kan dan wel goed voelen, maar waarom?' Ik legde mijn handen in zijn zij en duwde hem zachtjes van mij af. 'Ik krijg bijna het gevoel dat je met me zit te spelen,' zei ik zachtjes. Ik keek hem een beetje aan. 'Speel niet met mij,' zei ik bijna smekend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Vrolijk?" vraag ik terwijl ik naar mijn kast loop en er een boxer uitvis. Ik loop terug naar de badkamer en raap meteen mijn shirt op om hem in de wasmand te gooien. Nu is dat het enige dat erin ligt.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    "Ik zou nooit met je spelen!" zei ik verbaasd en tilde zijn kin op, "Nooit..." Ik bloosde nu nog meer. "Ik.. Ik denk.. Dat.." Ik viel stil. Was het waar wat ik dacht? Zo snel al? Na Luca?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    'Dat.. Wat?' vroeg ik zachtjes. Ik slikte eventjes. Ik zag hem nog meer blozen dan daarnet. 'Wat denk je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nope. Just feel like singing." Glimlach ik.
    "Well happy New Year's baby, we could probably fix it if we clean it up all day or we could simply pack our bags. En nu wil ik een ander liedje." Zing ik terwijl ik mijn kleding van vanmorgen weer aantrek.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik keek hem aan. "I think I feel something." Toen keek ik weer naar de grond. Ik sprong altijd over naar engels als het om dit soort dingen ging. Het praatte makkelijker.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik loop weer terug naar kast om schone kleding aan te trekken. "Dat is goed, denk ik." grijns ik als ik weer terugloop.


    Your make-up is terrible

    Trouwens meervoud van vampier is toch vampiers?
    tenminste dat lees ik in leesboeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Whenever I'm alone with you, you make feel like I am home again. Whenever I'm alone with you, you make me feel like I am whole again." Begin ik één van mijn lievelingsliedjes.


    We'll still love each other, forever and always. <3