• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat meen je niet toch?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik. "En vergeet er niet bij te dansen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik laat de 'a-hula' wel zitten en doe rock, oké?" Glimlach ik schijnheilig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik glimlachte en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ik vind het niet erg,' zei ik zachtjes. Ik bleef hem met een glimlachje aankijken. 'Het is gewoon.. Ik weet niet, apart?' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik kan de juiste woorden niet vinden, apart klinkt zo raar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik lach even. "Je moet alsnog leuk dansen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik sta op bedenk meteen een leuk liedje. Ik heb zin in Get Well van Icon for Hire. Ik begin te zingen en beweeg eerst langzaam mee op het ritme.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Ik snap het Jeremy." zei ik glimlachend en aaide eventjes over zijn rug. "Dat snap ik heel goed. Je bent het niet gewend of wel?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet bepaald en zeker niet van een jongen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik grijns en tik met mijn vinger op mijn been terwijl ik toekijk.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik glimlachte naar hem. "Dat had ik ook." zei ik zachtjes en drukte me nog iets dichter tegen hem aan. "Het wordt uiteindelijk heel normaal."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ondertussen steek ik mijn tong uit naar Luca en dans verder.
    "We know better now, we don't have to live like this. Go tell them all we don't have to live like this!"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Hmmm." zeg ik even pesterig en lik over mijn lippen. Nee, fout, stop.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik knikte lichtjes. Wist niet helemaal precies waarom. Ik sloot mijn armen wat meer om hem heen en knuffelde hem een beetje. 'Zo.. apart, maar het voelt fijn.' Ik keek een beetje achter hem. 'Is dat normaal?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké genoeg nu. Ik wil nu niet dansen." Ik laat me op de grond vallen, armen en benen gespreid als een ster.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik hield hem dicht tegen me aan. "Ja, dat is normaal en ik ben heel blij dat je het zo ervaart." zei ik zachtjes. Ik wilde niet weten wat er was gebeurd als hij het niet zo had ervaren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.