• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 23:33 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Dan..." Gelukkig maar. "Dan gaan we naar beneden?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Oké." Ik steek mijn ene arm op. Luca mag me omhoog trekken, ik heb geen zin om zelf te gaan staan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    'Op welke manieren kan je het nog meer ervaren?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. Ik keek een beetje om me heen. 'Zullen we eventjes ergens zitten? Of wou je eerst verder lopen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik pak haar hand en trek haar omhoog. "Luierd." grinnik ik en ik loop naar de deur.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik vrolijk en loop langs Luca de deur uit.

    [Nikki, ik heb de Llama song in mijn hoofd en het is allemaal JOUW schuld. Waarom moest je me dat OOIT laten horen? D:]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik loop achter Chèlle de kamer uit, naar beneden.

    [fuuu, das jaren geleden idioot!]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik pakte zijn hand vast en begon te lopen. "Deze manier ook." zei ik glimlachend, "En elke andere manier. Gewoon alles wat je met een meisje doet, kun je ook met een jongen doen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Er is niemand beneden. Hey! Let's make-out! Oké sorry, iets van een vriendin van me." Lach ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Een... vriendin?" vraag ik, nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, je kan zeggen dat ze de laatste jaren mijn beste vriendin was. En altijd als we ergens kwamen waar niemand was riep ze dat." Vertel verder niets Chèlle.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jeremy Velez

    Ik keek eventjes naar onze handen. Ik keek weer naar Damon toen hij klaar was met praten. Ik knikte eventjes en keek weer naar onze handen. Ik glimlachte onbewust en sloot mijn hand om de zijne. 'Hoe kwam jij er achter?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik kijk haar argwanend aan. "Zei ze dat alleen maar?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja!" Mijn stem slaat over door nervositeit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    Ik glimlachte naar hem toen hij zijn hand sloot om die van mij. "Hoe kwam jij er achter?" vroeg hij toen. Ik dacht eventjes na. "Ik werd gewoon verliefd. Het gebeurde gewoon opeens en ik kon er niks aandoen. Het voelde precies hetzelfde als verliefd zijn op een meisje." legde ik uit en haalde mijn schouders op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Niet!" ga ik er tegen in. "Oh Chèlle, dat had ik niet achter jou gezocht." Ik kan het niet laten om niet te grijnzen en stel het me voor. Ziet er goed uit.


    Your make-up is terrible