• Is er iemand die hier een verhaal schrijft, maar dan over ONBEKENDE personen? (:
    Dan lees ik hem zeker!
    Groetjes!



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Trailer
    ~ Klik op het plaatje voor de story
    ~ Dit is deel één van een driedelig verhaal, waarvan deel één nu is afgerond. De volgende delen zullen spoedig verschijnen.



    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dankjulliewel terug! (:

    Jullie verhalen lijken echt op verhalen van 'echte' schrijvers en schrijfsters! Ik moet nog veel leren! ;)



    Liefde op het eerste gezicht bestaat niet, toch?
    Het leven lacht haar niet toen, maar Amy Grice heeft het voor haar betreft helemaal voor mekaar. Een baantje in een hippe kledingwinkel, waar ze overigens elke maand een gratis setje uit mag zoeken. Een mooi flatje in het hart van New York City en een geweldig sociaal leven. Het enige wat nog mist is .. een goede vent! Maar als ze door een aanrijding de multimiljonair Matthias ontmoet, weet ze nog niet zo zeker of ze zijn liefde wel wilt.

    Wat is er met die mysterieuze uitstraling, afspraakjes en telefoontjes?
    Is hij wel echt wie hij beweert te zijn?
    En is Amy nu al klaar om in het huwelijks bootje te stappen?


    #Onbekende personen
    #In het Nederlands geschreven



    De genres zijn; Komedie, Romantiek en Misdaad. Read if you like! (:

    KLIK
    xx(flower)

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 22:50 ]


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Als ik eens een lange tijd heb ga ik ze zeker lezen! :D

    x