• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Ah ja dat kan ook" lachte ik. "En je heb daar best kans op, we zien
    het straks allemaal wel na het feest" zei ik erna. "Als dat trouwens
    nog gaat beginnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik grinnik. 'Heb jij Ailynn en Alison eigenlijk gezien vandaag?' Vraag ik. 'Ik in elk geval niet en dat verbaasd me toch wel.'
    Ik druk mijn lippen kort op de zijne en leg mijn hoofd daarna op zijn schouder.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ik was de hele middag samen met Ailynn het terrein aan het verkennen tot dat ik jou en Jason bij de halfpipe en Alison heb ik maar heel even gezien" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'De halfpipe was gisteren,' zucht ik. 'Ben had hen vanmiddag ook al niet gezien dus ik begin me zorgen te maken.'
    Ik kijk nog even over het terrein. Hoewel het feestelijk is aangekleed ziet het er een beetje treurig uit, of misschien wel omdat het feestelijk is aangekleed, het is zo leeg.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik keek haar even verbaasd "Oh ja tuurlijk volgens ben ik nog niet helemaal wakker" zei ik toen. "Maar ik weet ook niet waar ze zijn, maar ze zullen zo wel komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'Dan heb ik je bed voor niets natgegooid,' pruil ik. 'Maar als je nog niet wakker bent dan zal ik daar eens wat aan gaan doen.'
    Dit keer gooi ik geen water over hem heen maar ik druk mijn lippen op de zijne. Ik open mijn mond en klein stukje en lik over zijn lippen.


    Remember to be ridiculous.

    [ ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké]


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik opende mijn mond een klein stukje waarna mijn tong die van haar verwelkomt. Terwijl omze tongen een spel speelde waar wij alleen de regels van weten sloeg ik mijn armen weer om haar middel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Mijn handen gleden van zijn nek waar ik ze had gelegd naar boven waar ze zich vastgrijpen in zijn haar. James trekt me iets dichter naar hem toe en ik kan een zachte kreun niet tegenhouden wanneer ik zo tegen hem aangedrukt sta.


    Remember to be ridiculous.

    [ moet naar benenden dus reageer iets later]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:24 ]


    Remember to be ridiculous.

    xHeavenlyx schreef:
    Ashleigh
    'Ik maakte maar een grapje hoor,' grinnik ik. 'Ik zocht je omdat je fijngezelschap bent,' glimlach ik.


    Liam

    Mijn ogen lichtten op en ik draaide mijn hoofd met een ontblote glimlach naar haar toe. "Echt ?" vroeg ik, "De meeste mensen vinden me nogal irritant" glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:31 ]

    Benjamin

    Mijn ogen werden groot en net toen ik bezorgd naar beneden wou lopen stond ze op en sloeg haar haren naar achteren. "Dat noem ik nou op een feest binnenvallen" zei ze Ik begon te lachen en liep rustig naar beneden. "Sommige dingen moet je niet letterlijk nemen Sweetie" grinnikte ik waarna ik een kusje op haar neus drukte.

    James

    Na een tijd beëidig ik onze zoen.
    "Oke dit was een beter idee dan dat water vanmorgen" glimlachte ik
    "En trouwens mijn bed was met een goede reden natgegooid"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer