• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    Ik laat mijn handen afdwalen naar zijn borst waar ik ze laat liggen. 'Wat is dan de goede reden dat ik dat bed heb natgegooid?' Vraag ik.
    Ik kijk hem glimlachend aan.


    Remember to be ridiculous.

    Jason
    Ik ril en zie Marylinn bij de bar staan. Ik besluit maar even naar de slaapzaal te gaan om een extra vest te halen. Ik haal een pen en papiertje uit mijn rugzak.

    Lief
    Ik ben even een vest halen van de slaapzaal
    X Jason


    Ik leg het briefje weg en stap richting het gebouw.

    [Volgens mij heeft Jason Dora's rugzak gestolen, hij heeft alles bij.]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:42 ]


    Remember to be ridiculous.

    xMirrorMan schreef:
    Sven.

    Ik lach even, als ik Siënna van de duin af zie rollen. Ondanks dat tussen Jason en Mary kan ik toch nog wel lachen. "Siënna, ik denk dat je toch beter andere schoenen aan had kunnen trekken" Zeg ik en glimlach even. Ze weet zelf wel waar ik het over heb of is ze dat ook alweer vergeten? Snel stop ik nog een paar chocolade rozijnen in mijn mond.


    [Sven is niet meer in de slaapzaal en je hebt het briefje ondertekend met 'x Sven'.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [dat gebeurt mij nonstop]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik kan doen dat Sven nog iets is vergeten en daarom terug naar het gebouw moet ofzow? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [graag]


    Remember to be ridiculous.

    James

    'Wat is dan de goede reden dat ik dat bed heb natgegooid?' Vraagt ze
    "Een paar voorbeelden nu weet ik dat ik niet meer droom en dat alles werkelijkheid is en heb ik een nieuwe slaapplaats" lach ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik glimlach. 'Ik geloof nog steeds dat ik droom, mijn eigen persoonlijke droomwereld waarin mijn droomjongen denkt dat hij droomt omdat we samen zijn,' zeg ik. 'Nou vind ik het ook helemaal niet erg dat jij vannacht bij mij komt slapen.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ja, maar zeg nu eerlijk we zijn al jaren beste vrienden en verliefd en nu de dag dat we hierkomen krijgen we hulp van iemand die zich cupido noemt en we zijn samen" glimlachte ik. "Het klinkt toch best vreemd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sven.

    Ja, tuurlijk. Heb ik mijn mobiel daar weer laten liggen zeker. Ik sta op om vervolgens weer richting het gebouw te lopen. Ik heb mijn zusje en broertje beloofd om te sms'en naar mijn broer zodat hij kon doorgeven aan hun hoe het met me was. Ik heb ook nog een andere broer, maar die woont, gelukkig, al op zichzelf. De middelste zijn is niet altijd zo gemakkelijk.

    [@Squib je kan doen dat Sven gebeld word en dat je dan kijkt. Er staat nog een foto op zijn achtergrond van zijn ex, maar hij gebruikt zijn mobiel bijna nooit dus heeft hij zijn achtergrond nog niet veranderd. Deze foto. En dan betrapt Sven je met zijn mobiel ^^.]

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:54 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    Ik grinnik. 'Inderdaad,' zeg ik. 'Het klinkt wel als iets dat mijn gestoorde hersenen kunnen faken.'
    Ik laat een van mijn handen verder naar beneden glijden via zijn arm en pak zijn hand vast. 'En intussen vindt gek cupido zijn ware liefde.'

    Jason
    Terwijl ik naar mijn bed toeloop voor mijn koffers gaat er een telefoon af. Ik word helemaal gek, ben ik al maar het wordt erger, van de beltoon. Ik zie dat de mobiel op het bed tegenover dat van mij ligt. Svens bed. Ik pak het ding op om uit te zetten wanneer ik op de achtergrond een foto zie vaneen meisje. Ze lijkt niet op Sven dus Marylinn heeft waarschijnlijk gelijk. Sven voelt niets voor haar en dit meisje zal zijn vriendin wel zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Ik sprint de trap op, waarna ik richting de jongenszaal loop. Eenmaal daar, open ik de deur en mijn humeur die net wat beter is geworden, zakt alweer wat af als ik Jason zie.

    [Jason weet niet dat hij ADHD heeft, right?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [weet hij inderdaad niet.]
    Jason
    'Hé Sven,' zeg ik. 'Je mobiel ging af.'
    Ik houd zijn hand omhoog om te laten zien dat ik het ding net heb afgezet. Ik leg het ding weer op zijn bed en haal een vest uit mijn koffer.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Maar toch is het de waarheid ookal voelt dat niet zo" zei ik glimlachend.
    "En dat is ook niet te geloven hij wordt gestoord van ons maar ondertussen heeft hij zijn ware liefde gevonden" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik glimlach en legde mijn hoofd tegen zijn borst. 'Mensen zijn vreemd,' zeg ik. 'En ik zou hetzelfde gereageerd hebben als hij en Marylinn zo op mijn slaapzaal hadden gezeten, al zou ik bij jou in bed kruipen inplaats van in zijn bed gaan liggen.'


    Remember to be ridiculous.