• Na een jarenlange oorlog kondigde Noord Amerika het grote nieuws aan dat ze het enige werelddeel waren dat na een lange strijd nog intact was. Ze hernoemden zich als Panem en deelden zich op in twaalf districten, waar de Hongerspelen na een lange tijd van verderf werden ingevoerd als straf en maatregel voor de rebbelen.
          Buiten dit alles om werd er een afspraak gesloten. Een afspraak zo goed georganiseerd dat nooit iemand erachter zou gaan komen. Net zoals honderden jaren geleden stonden Rusland en Amerika tegenover elkaar. Atoombommen klaar voor lancering. Ze sloten één afspraak die heel de geschiedenis veranderde. Een leugentje zo klein, die zo’n grote verandering maakte in ieders leven. Het toen nog bestaande Europa zou doen alsof het zou zijn opgeslokt in een vuurzee en opgegaan in as. De oorlog was gedaan, afgelopen en nooit hoorde men nog iets over Europa. Alsof het nooit had bestaan, alsof er nooit een oorlog was geweest.

    Voor de burgers van Europa was dit echter een geheel ander verhaal. Zo arm en verzwakt als het was geworden door de oorlog, moest het opnieuw worden gereorganiseerd en hieruit ontstond Latentes dat werd opgedeeld in sections. Na jaren afkijken van Panem liep het nieuws al maanden in de rondte, maar nu is het dan eindelijk zover. Puur om de hoofdstad Maine te vermaken en om het bevolkingsoverschot te verminderen.
    Welkom bij de eerste Hongerspelen van Latentes en mogen de kansen ímmer in je voordelen zijn!


    Goed, je ziet het dus. Nu de hype begonnen is ga ik een nieuw Hongerspelen verhaal beginnen en vooral ook, omdat ik met mijn andere echt vast loop. (: Ik heb besloten het geheel anders te doen en zo, dus geen Panem dit keer, maar een verzonnen Europa.

    Section A: Luxeproducten - Jongen, meisje.
    Section B: Transport productie - Jongen, meisje.
    Section C: Wapens - Jongen, meisje.
    Section D: Technologië - Jongen, meisje.
    Section E: Visserij - Jongen, meisje.
    Section F: Vee - Jongen, meisje.
    Section G: Medicijnen - Jongen, meisje.
    Section H: Olie - Jongen, meisje.
    Section I: Textiel - Jongen, meisje.
    Section J: Alcoholische Dranken - Jongen, meisje.
    Section K: Krachtcentrales - Jongen, meisje.
    Section L: Mineralen en Kristrallen - Jongen, meisje.
    Section M: Kernwapens - Jongen, meisje.
    Section N: Landbouw en Graan - Jongen, meisje.
    Section O: Hout - Jongen, meisje.


    Dit zijn dus de vijftien 'Sections' en nu vroeg ik me af of jullie hiervoor tributen zouden kunnen maken. Hierbij zijn de sections A, B, C, D en M de beroeps. De sections gaan van rijk naar arm. Landkaart (:

    In te vullen:
    Section: A t/m O
    Voornaam, bijnaam: Het liefst geen standaard namen.
    Achternaam: Het liefst geen standaard achternamen zoals; Smith, Williams enz. (:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18
    Karakter: Uitgebreid, let wel op; niet iedereen is moedig, sterk, waaghals er zitten ook zwakkere tussen.
    Uiterlijk: Met beschrijving en het liefst een bekend persoon, naam vermelden alsjeblieft. Klik alsjeblieft ook even op het landkaartje, zodat je een beetje kan kijken waar de tribuut vandaan komt en rekening kan houden met het uiterlijk daar.
    Talenten: Wapens, overlevingstechniek, wat kan jou personage goed?
    Zwaktepunten: Minimaal 2
    Extra Informatie: Alles wat nog van belang is.

    Je mag zoveel rollen invullen als je wilt, ik kies de beste uit en niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 23:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wil je het meisje uit Section J en de jongen uit Section M voor me reserveren? Ik vul ze morgen in *O*

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 21:31 ]


    To love is to destroy.

    Gamemaker schreef:
    Wil je het meisje uit Section 10 en de jongen uit Section M voor me reserveren? Ik vul ze morgen in *O*


    Si, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil wel een meisje uit L en een jongen uit N maken als dat mag?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Ik wil wel een meisje uit L en een jongen uit N maken als dat mag?


    Alles mag. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hi! Ik zal vanmiddag ook iets voor je in proberen te vullen, als ik tijd heb. Misschien uit section L en een Beroeps.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Dat zal heel fijn zijn! Denk er trouwens aan dat de talenten en zo wel met de Section te maken moeten hebben, tenminste. Dat zou wel logisch zijn. Dit geldt natuurlijk niet voor de beroeps. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik doe wel een jongen uit A?

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 10:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil wel een jongen en meisje maken uit C maken. (: Vet idee trouwens.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Section: B
    Voornaam, bijnaam:Jalissa, Ja (Dja)
    Achternaam: Ramirez
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 04-03
    Karakter: Jalissa behoort niet tot de sterkste, maar ook niet tot de zwakste. Sommige dingen kan ze goed, en sommige niet. Waar ze bijvoorbeeld goed in is is klimmen, ze houd er ook erg veel van, en ze kan in alle bomen klimmen. Hierdoor heeft ze ook erg sterke armen en benen. Waar ze niet zo goed in is is in hard rennen. Ze kan niet zo hard rennen en als ze eventjes hard rent krijgt ze steken in haar buik, en dan gaat ze dood van de pijn. Jalissa is een sociaal persoon, en is altijd in voor een kletspraatje. Ze stapt zomaar op iemand af om een praatje te maken, of diegene dat nou leuk vind of niet, dat maakt haar helemaal niks uit. Ze is vaak vrolijk en gezellig, ze houd van grapjes maken en doet dit dan ook erg vaak. Ze kan alleen soms een beetje als een bitch overkomen, maar hier kan ze niets aan doen. Als ze niet in de stemming is kapt ze je wel eens af, of kan ze iets te boos reageren.
    Uiterlijk:


    Esmee Denters
    Jalissa heeft donkerblonde/lichtbruine, stijle, lange haren die bijna tot het eind van haar rug vallen. Deze krult ze heel soms, voor feestjes enzo. Ze heeft blauwgroene heldere ogen. Haar kledingstijl is te beschrijven als Stoer. Ze houd van leren jacks en spijkerbroeken met gaten erin. Ze draagt of sneakers, of hakken, niks anders. Ze is redelik lang, zonder hakken is ze 1.70, en met hakken is ze 1.78. Kwa make-up draagt ze alleen mascara en een beetje foundation, dat vind Jalissa al genoeg.
    Talenten: Ze kan goed met een mes werken, en is goed in voedsel zoeken om te overleven. Ook kan ze goed klimmen.
    Zwaktepunten: Ze kan niet hard rennen, daardoor krijgt zij steken in haar buik, hierdoor gaat ze schreeuwen van de pijn en vinden andere haar geheime plekken.
    Extra Informatie: //

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 13:05 ]


    Every human being has equal worth.

    Section: C.
    Voornaam, bijnaam: Blye is haar voornaam. Ze heeft niet echt een bijnaam. Als ik nog ergens opkom, dan laat ik het weten.
    Achternaam: Duncain.
    Leeftijd en geboortedatum: Blye is twaalf jaar oud en jarig op 11 September.
    Karakter: Hoewel Blye eruit ziet als een liefelijk meisje dat geen vlieg kwaad doet, is ze dat dus totaal niet. Blye is het meesterbrein achter veel stiekeme plannetjes en met de flinke dosis verstand dat ze bezit, dring je niet makkelijk binnen in haar hoofd. Blye laat zichzelf niet zomaar gek maken en is ze juist goed in andere gek te maken. Blye heeft een enorm ego en zal nooit iets voor anderen doen. Ze is een individueel en vindt het daarom lastig om samen te werken. Ze vormt echter wel een verbond met de jongens uit haar Section, maar dat doet ze alleen omdat ze dan meer kans van winnen heeft. Blye is een ijverig en hardwerkend meisje, dat in geen één opzicht lui is. Ze is erg ambitieus en geeft niet zo snel op. Blye kan erg arrogant over komen, omdat ze dat gewoonweg is. Ze heeft het goed met zichzelf getroffen, vind ze, en laat anderen dat graag weten. Voor de rest is Blye erg hard, moeilijk te doorgronden en is het lastig om hoogte van haar te krijgen. Ze laat namelijk niet graag dingen los over zichzelf, omdat ze dan denkt dat anderen daar voordeel uit kunnen halen. Nee, ze houdt alles liever voor zichzelf. Ze is ook heel goed in het uiten van haar gevoelens, gezien ze erg snel boos is en dan vrij aggressief kan worde.
    Uiterlijk:


    Je zou niet zeggen dat Blye nog maar een twaalfjarig meisje is, want ze ziet er eigenlijk al uit als veertien. Ze ziet er als een lief meisje uit en is ook nog best mooi. Ze heeft lange, lichtblonde haren die vaak stijl over haar schouders vallen en bijna tot de helft van haar rug komen. Tijdens de spelen heeft ze haar lange haren ingevlochten maar in de loop van de dagen vallen er veel plukken uit, waardoor er niet veel over is van de vlecht. Blye's ogen zijn blauw en vallen best wel op in haar bleke gezicht. Ze staan mooi in contstrast met haar lichte haren. Haar ogen zijn omringd door volle, lichte wimpers die redelijk lang zijn. Haar gezicht is vrij smal, haar huid is bleek en haar neus is van normale grootte. Zelf is Blye maar een tenger meisje. Ze is ongeveer 1.55M groot en weegt waarschijnlijk niet heel erg veel, te zien aan haar slanke lichaam.
    Elle Fanning.
    Talenten: Blye kan goed omgaan met messen. Ze kan ze goed werpen en goed richten, waardoor ze meestal wel raakt. Daarnaast kan ze heel goed sprinten en is ze dus erg snel weg.
    Zwaktepunten: Als er iets is dat Blye niet kan, is het zwemmen. Dit klinkt misschien iets wat niet tegen zal zitten, maar ze wordt al hysterisch als ze in het water belandt. Dit zal dus nooit een goede manier zijn om zichzelf te verstoppen. Daarnaast kan ze totaal niet klimmen, dus zal ze altijd op de grond moeten blijven.


    Ik maak hem zo af, eventjes weg.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 12:25 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Section: C.
    Voornaam, bijnaam: Finn. Zijn bijnaam is Honeyman, wat zijn achternaam is. Dit weergeeft dat het eigenlijk een goede jongen is, die waarschijnlijk niet in staat zal zijn om mensen te vermoorden. Dit lijkt alleen zo, want het is niet waar.
    Achternaam: Honeyman.
    Leeftijd en geboortedatum: Finn is achttien jaar oud en jarig op 4 December.
    Karakter: Finn is een rustige jongen. Veel praat hij niet, omdat hij mensen vaak wantrouwt en zich niet snel op zijn gemak voelt. Je moet erg ver gaan om hem kwaad te krijgen, want hij vindt veel mensen het niet eens waard om boos op te worden. Finn ergert zich echter wel snel aan mensen, omdat hij een bepaald beeld van mensen krijgen als ze ook maar iets verkeerds doen. Finn laat niet veel van zich horen en heeft eigenlijk nooit behoefte aan veel aandacht. Bij Finn is het niet moeilijk om te zeggen of hij echt zwak of sterk is. Hij zit er erg tussen, maar is eerder sterk dan zwak te noemen. Bij Finn komt het er gewoon niet zo goed uit, omdat hij het moeilijk vindt om goed te presteren. Dit is altijd al zo geweest. Finn komt uit een gezin waarin hij vijf grotere broers heeft en altijd degene is geweest die het het minste heeft gehad. Hij werd veel geplaagd door zijn broers en mocht nooit mee doen als zij iets leuks gingen doen. Hierdoor kan Finn vooral zichzelf goed vermaken en heeft hij niet gauw anderen nodig.
    Uiterlijk:


    Finn is niet de knapste jongen die je in de spelen tegen zult komen, maar op de één of andere manier heeft hij iets. Hij heeft licht blonde haren die altijd warrig in zijn gezicht vallen en eigenlijk nooit goed zitten. Zijn ogen zijn donkerbruin van kleur en redelijk normale grootte. Zijn gezicht staat helemaal vol met sproeten, waar hij een ontzettende hekel aan heeft. Finn is vrij lang, ongeveer 1.85M en vrij gespierd gebouwd.
    Fernando Torres.
    Talenten: Finn heeft een hele goede conditie. Hij kan goed sprinten, maar nog beter een lange afstand rennen. Het is voor hem dus niet moeilijk om iemand te achtervolgen of juist weg te rennen. Hij kan ook goed vechten, zonder een wapen, omdat hij dus redelijk snel is en erg sterk is.
    Zwaktepunten: Finn kan zichzelf bijna niet goed verstoppen. Hij kan wel goed klimmen of goede plekken vinden, maar op de één of andere manier kan hij zichzelf dan niet onopvallend houden. Ook kan hij totaal niet om gaan met messen of zwaarden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Danke, danke, danke! Echt, hihi. Nog meer mensen die een rol willen invullen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    INB schreef:
    Section: E
    Voornaam, bijnaam:Jalissa, Ja (Dja)
    Achternaam: Ramirez
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 04-03
    Karakter: Jalissa behoort niet tot de sterkste, maar ook niet tot de zwakste. Sommige dingen kan ze goed, en sommige niet. Waar ze bijvoorbeeld goed in is is klimmen, ze houd er ook erg veel van, en ze kan in alle bomen klimmen. Hierdoor heeft ze ook erg sterke armen en benen. Waar ze niet zo goed in is is in hard rennen. Ze kan niet zo hard rennen en als ze eventjes hard rent krijgt ze steken in haar buik, en dan gaat ze dood van de pijn. Jalissa is een sociaal persoon, en is altijd in voor een kletspraatje. Ze stapt zomaar op iemand af om een praatje te maken, of diegene dat nou leuk vind of niet, dat maakt haar helemaal niks uit. Ze is vaak vrolijk en gezellig, ze houd van grapjes maken en doet dit dan ook erg vaak. Ze kan alleen soms een beetje als een bitch overkomen, maar hier kan ze niets aan doen. Als ze niet in de stemming is kapt ze je wel eens af, of kan ze iets te boos reageren.
    Uiterlijk:


    Esmee Denters
    Jalissa heeft donkerblonde/lichtbruine, stijle, lange haren die bijna tot het eind van haar rug vallen. Deze krult ze heel soms, voor feestjes enzo. Ze heeft blauwgroene heldere ogen. Haar kledingstijl is te beschrijven als Stoer. Ze houd van leren jacks en spijkerbroeken met gaten erin. Ze draagt of sneakers, of hakken, niks anders. Ze is redelik lang, zonder hakken is ze 1.70, en met hakken is ze 1.78. Kwa make-up draagt ze alleen mascara en een beetje foundation, dat vind Jalissa al genoeg.
    Talenten: Ze kan goed met een mes werken, en is goed in voedsel zoeken om te overleven. Ook kan ze goed klimmen.
    Zwaktepunten: Ze kan niet hard rennen, daardoor krijgt zij steken in haar buik, hierdoor gaat ze schreeuwen van de pijn en vinden andere haar geheime plekken.
    Extra Informatie: //


    Ik geef al duidelijk aan dat section E bezet is, zou je misschien een andere section uit kunnen kiezen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil ook nog wel invullen? (: Ik verveel me toch en dit verhaal is volgens mij echt super leuk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ik geef al duidelijk aan dat section E bezet is, zou je misschien een andere section uit kunnen kiezen?


    OOh, opes haha, is goed


    Every human being has equal worth.