• Na een jarenlange oorlog kondigde Noord Amerika het grote nieuws aan dat ze het enige werelddeel waren dat na een lange strijd nog intact was. Ze hernoemden zich als Panem en deelden zich op in twaalf districten, waar de Hongerspelen na een lange tijd van verderf werden ingevoerd als straf en maatregel voor de rebbelen.
          Buiten dit alles om werd er een afspraak gesloten. Een afspraak zo goed georganiseerd dat nooit iemand erachter zou gaan komen. Net zoals honderden jaren geleden stonden Rusland en Amerika tegenover elkaar. Atoombommen klaar voor lancering. Ze sloten één afspraak die heel de geschiedenis veranderde. Een leugentje zo klein, die zo’n grote verandering maakte in ieders leven. Het toen nog bestaande Europa zou doen alsof het zou zijn opgeslokt in een vuurzee en opgegaan in as. De oorlog was gedaan, afgelopen en nooit hoorde men nog iets over Europa. Alsof het nooit had bestaan, alsof er nooit een oorlog was geweest.

    Voor de burgers van Europa was dit echter een geheel ander verhaal. Zo arm en verzwakt als het was geworden door de oorlog, moest het opnieuw worden gereorganiseerd en hieruit ontstond Latentes dat werd opgedeeld in sections. Na jaren afkijken van Panem liep het nieuws al maanden in de rondte, maar nu is het dan eindelijk zover. Puur om de hoofdstad Maine te vermaken en om het bevolkingsoverschot te verminderen.
    Welkom bij de eerste Hongerspelen van Latentes en mogen de kansen ímmer in je voordelen zijn!


    Goed, je ziet het dus. Nu de hype begonnen is ga ik een nieuw Hongerspelen verhaal beginnen en vooral ook, omdat ik met mijn andere echt vast loop. (: Ik heb besloten het geheel anders te doen en zo, dus geen Panem dit keer, maar een verzonnen Europa.

    Section A: Luxeproducten - Jongen, meisje.
    Section B: Transport productie - Jongen, meisje.
    Section C: Wapens - Jongen, meisje.
    Section D: Technologië - Jongen, meisje.
    Section E: Visserij - Jongen, meisje.
    Section F: Vee - Jongen, meisje.
    Section G: Medicijnen - Jongen, meisje.
    Section H: Olie - Jongen, meisje.
    Section I: Textiel - Jongen, meisje.
    Section J: Alcoholische Dranken - Jongen, meisje.
    Section K: Krachtcentrales - Jongen, meisje.
    Section L: Mineralen en Kristrallen - Jongen, meisje.
    Section M: Kernwapens - Jongen, meisje.
    Section N: Landbouw en Graan - Jongen, meisje.
    Section O: Hout - Jongen, meisje.


    Dit zijn dus de vijftien 'Sections' en nu vroeg ik me af of jullie hiervoor tributen zouden kunnen maken. Hierbij zijn de sections A, B, C, D en M de beroeps. De sections gaan van rijk naar arm. Landkaart (:

    In te vullen:
    Section: A t/m O
    Voornaam, bijnaam: Het liefst geen standaard namen.
    Achternaam: Het liefst geen standaard achternamen zoals; Smith, Williams enz. (:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18
    Karakter: Uitgebreid, let wel op; niet iedereen is moedig, sterk, waaghals er zitten ook zwakkere tussen.
    Uiterlijk: Met beschrijving en het liefst een bekend persoon, naam vermelden alsjeblieft. Klik alsjeblieft ook even op het landkaartje, zodat je een beetje kan kijken waar de tribuut vandaan komt en rekening kan houden met het uiterlijk daar.
    Talenten: Wapens, overlevingstechniek, wat kan jou personage goed?
    Zwaktepunten: Minimaal 2
    Extra Informatie: Alles wat nog van belang is.

    Je mag zoveel rollen invullen als je wilt, ik kies de beste uit en niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 23:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Section: L
    Voornaam, bijnaam: Karo (Kar)
    Achternaam: Wässer
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 14/06
    Karakter: Karo heeft een grote mond maar een klein hartje. Ze zou alles doen om haar familie en vrienden te beschermen. Alhoewel ze soms zelfzeker uit de hoek kan komen durft ze vaak niet meer te doen. Als ze met haar woorden kan strijden blijft ze maar zodra er fysiek geweld aan te pas komt wil ze weglopen. Ze heeft veel vrienden, maar weinig echt vrienden omdat ze meestal wel naar mensen die alleen zitten toestapt en een praatje maakt maar eigenlijk zijn haar beste vrienden degene waar ze mee is opgegroeid en dus helemaal vertrouwt. Verder is ze heel naïef, dus heeft ze het niet snel door wanneer iemand liegt maar als ze het ontdekt kan je er op rekenen dat ze je niet snel vergeeft, alhoewel ze de neiging heeft om dat bij mensen die minder erge dingen hebben wel te doen. Voor haar vrienden wilt ze altijd klaarstaan om raad te geven, maar dat vinden die niet altijd leuk want als ze om troost zoeken is ze meestal eerlijk en wil iedereen gelijk geven.
    Uiterlijk:


    Karo heeft natuurlijk steil blond haar dat ze meestal over één schouder laat vallen en soms doet ze het in een staartje omdat de lengte soms zo irritant kan zijn. Ook heeft ze heldere blauwe ogen en bij warme temperaturen komen er wel eens sproeten tevoorschijn, maar ze is heel bleek omdat ze in een koud deel woont van haar district en niet echt bruiner kan worden.
    Claire Holt

    Talenten: Het zou niet de eerste keer zijn als Karo in zelfgemaakte kleren rondliep. Ze maakt al jaren kleren voor haar familie en weet soms uit natuurlijke producten, zoals bladeren, iets te maken. Ook kan ze goed haar evenwicht houden, omdat zij en haar vrienden soms alleen willen zijn houden ze zich schuil in ingeholte bovenkanten van grotten, waar klimmen ook voor nodig is. Haar beste wapens zijn waarschijnlijk haar scherpe nagels, maar met messen kan ze ook redelijk goed overweg.
    Zwaktepunten: Als ze oog in oog met iemand zou staan, zou ze waarschijnlijk bevriezen in de plaats van terug te vechten of zelfs weg te lopen, vandaar dat ze zich liever verstopt. Ze kan ook eeuwen zonder voedsel maar zonder drinken kan ze maar even, en dus zal ze snel uitdrogen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:59 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik wil nog wel een meisje voor O maken, maar ik moet ook zo naar een verjaardag, dus die komt dan later.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik wil nog wel een meisje voor O maken, maar ik moet ook zo naar een verjaardag, dus die komt dan later.


    Is goed hoor! Het duurt nog wel even voordat het verhaal online komt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Section: A
    Voornaam, bijnaam: Indigo. Als bijnaam heeft hij Indi, wat dus de afkorting van zijn hele naam is.
    Achternaam: Perthshire
    Leeftijd en geboortedatum: Indigo is zeventien jaar oud en verjaart op 6 Oktober.
    Karakter: Indigo is een sluwe jongen. Het is niet gemakkelijk om hoogte van hem te krijgen en het zal ook een hele klus zijn om hem te kunnen doorgronden. Indigo heeft veel geheimen en zal ze ook meenemen in zijn graf, omdat het gewoonweg niemand aangaat. Geheimen zijn dus wel iets wat je altijd kwijt kan aan Indigo, omdat hij het niet zal door vertellen. Indigo komt erg arrogant over, terwijl hij dat eigenlijk helemaal niet is. Hij speelt makkelijk spelletjes met anderen en laat zichzelf niet zomaar beet nemen. Voor de rest is Indigo heel intelligent, stilletjes en ook heel erg goed te vertrouwen. Tenminsten, zo komt hij over. Eigenlijk is hij namelijk helemaal niet te vertrouwen. Hij maakt snel vrienden omdat hij zich altijd op stelt als een spontane, vriendelijke jongen. Dit doet hij om zijn vijanden erg dicht bij zich te houden.
    Uiterlijk:


    Indigo is een jongen met een zeer hoog aantrekkelijkheidsfactor. Hij is ongeveer 1.80M lang en vrij normaal gebouwd. Indigo heeft donkerbruine haren die altijd warrig in zijn gezicht vallen. Zijn ogen zijn ook donkerbruin en redelijk groot van vorm. Indigo heeft een leuk gezicht om te zien en zeker zijn lach trekt vaak de aandacht.
    Andrew Garfield.
    Talenten: Het klinkt misschien niet erg nuttig, maar Indigo blijft heel erg rustig. Hiermee valt hij niet erg op, maar zorgt er ook voor dat hij zelf niet gek wordt.
    Zwaktepunten: Indigo moet een wapen hebben om me te vechten, want zonder dat kan hij het niet zo goed. Daarnaast is hij een verschrikkelijke zwemmer.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 10:08 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Section: O

    Voornaam, bijnaam: Abbony, Abbs (betekend ebbenhout)

    Achternaam: Ballinderry

    Leeftijd en geboortedatum: 18. Jarig op 3 April

    Karakter: Abbs is een heel strijdlustig meisje. Ze is snel op haar tenen getrapt en wordt dan vaak een beetje agressief. Ze is vaak arrogant en vindt mensen te slecht voor zichzelf. Ze gaat niet graag met anderen om, want die vertrouwt ze niet. Een andere rede daarvoor is dat ze om niemand durft te gaan geven. Vroeger was ze namelijk een heel lief meisje, maar sinds haar ouders op mysterieuze wijze zijn omgekomen in de bossen is ze veranderd. Ze is er heilig van overtuigd dat dit iets heeft te maken met de democratische ideeën van haar vader en haat daarom Maine en al zijn inwoners.

    In de hongerspelen zal haar karakter in het begin vooral door boosheid gedreven worden, maar na een tijdje zal ze gaan beseffen dat de spelen waarin ze beland is vreselijk zijn.

    Uiterlijk: Abbs is een lang mooi meisje. Ze heeft lang golvend blond haar en is daarom een typische inwoner van O. Blond haar is namelijk een kenmerk van de landen in het noorden.
    Wanneer Abbs boos is lijken haar oranje achtige ogen vuur te spuwen en kan je maar beter uit haar buurt blijven.



    Nikki Reed

    Talenten: Abbs is heel snel en heel krachtig. Door haar werk in Section O is ze zeer handig met bijlen en kan deze van meer dan 10 meter recht in het hart van haar tegenstander werpen. Ook is ze goed in het meppen met een knuppel en heeft ze veel plantenkennis.

    Zwaktepunten: Ze is niet goed in klimmen. Ze is gewend om bomen vanaf de grond om te hakken en de hogere takken zijn buiten haar bereik. Messen werpen lukt haar ook niet. De wapens zijn gewoonweg te licht. Boogschieten heeft ze ook nog nooit gedaan en ze krijgt het tijdens de trainingen ook niet onder de knie.

    Extra Informatie: Abbs haar ouders zijn dus overleden in de bossen. Aangezien ze ook geen broers en zussen had, woont ze nu in haar eentje bij haar opa. Haar opa was zelf een werknemer in de bossen met een hogere rang. Hij moest de troepen begeleiden en ervoor zorgen dat iedereen het juiste werk deed. Omdat hij een zeer gerespecteerd man was, zijn de andere werknemers ook gek op Abbs.

    Het enige wat Abbs nog over heeft van haar ouders op een paar foto’s na is een enkelbandje van haar moeder. Deze heeft ze dan ook als aandenken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil een jongen uit K invullen, maar ik weet niet of je het nog nodig hebt?

    En nog een vraag, zou je me een bericht kunnen sturen als je dit verhaal begint?


    Everything Is Impossible

    Ik zal proberen een paar jongens in te vullen (=


    Me so good.

    Jawel, heel graag en ik zal waarschuwen! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Section: O
    Voornaam, bijnaam: Edilio, Dilio
    Achternaam: Mahone
    Leeftijd en geboortedatum: 17, 24-05
    Karakter: Edilio is een vrij verlegen jongen. Hij durft niet te zeggen wat hij denkt en mensen zeggen dan ook vaak over hem dat hij geen mening heeft. Hij heeft natuurlijk wel een mening, maar is altijd bang om iemand hiermee te kwetsen. Edilio is een vrij stille jongen. Hij is graag op zichzelf. Meestal zit hij dan alleen op zijn kamer of zit hij buiten hout te hakken. Edilio is erg creatief en kan van hout allerlei wapens maken. Wat de mensen erg verbaasd is dat Edilio een erg dappere jongen bijkt te zijn. Hij heeft geen hoge dunk van zichzelf en heeft erg veel gebrek aan zelfvertrouwen. Edilio heeft de slechte eigenschap om snel boos te kunnen worden. Hij kan dan erg agressief worden en met dingen beginnen te gooien. Nu heeft hij zijn woede meestal onder controle. Hij probeert zijn woede te uiten door te sporten. Edilio is een aardige jongen en wilt graag mensen helpen.
    Uiterlijk:

    Edilio heeft prachtige grijzige ogen. Hij is best gespierd door het vele sporten. Edilio is ook erg lang, 1.90 m. Door zijn grote en brede postuur komt hij dreigend over. Hij draagt meestal makkelijk zittende kleding. Wel meestal wat warmere kleding aangezien hij in het noorden woont waar het kouder is.
    Talenten: Edilio kan goed met een bijl overweg. Door het vele houthakken is hij erg goed geworden. Ook kan hij van hout wapens maken, maar daar heeft hij ook een bijl of mes bij nodig. Edilio gaat in de Arena proberen te overleven door eerst een bondgenootschap te hebben met iemand en proberen zover mogelijk te komen. Ook kan Edilio erg snel rennen en kan hij tamelijk goed zwemmen.
    Zwaktepunten: Edilio weet niet of hij het wel in zich heeft om iemand te kunnen vermoorden. Hij is juist een lieve jongen en hij is er bang voor om mensen pijn te doen. Hoewel hij in een woede bui nog wel eens kan doordraaien. Ook is Edilio erg luidruchtig. Hij is nogal lomp en zou het zo voor elkaar kunnen krijgen om in een val te lopen. Ook hoor je hem al van kilometers afstand aankomen.
    Extra informatie: Edilio heeft de droom om leraar te worden. Hij houdt ervan om met kleine kinderen te werken en ook om hen dingen te leren.


    Me so good.

    Section: D
    Voornaam, bijnaam: Nevil, Nerd
    Achternaam: Tahemo
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 12-02
    Karakter: Nevil is een nette jongen. Hij geeft om zijn uiterlijk en houdt ervan om hiermee te pronken. Nevil is geen lelijke jongen en dat weet hij. Je kunt hem nog net niet arrogant noemen. Nevil is een slimme jongen. Hij heeft het brein om de Hongerspelen te winnen. Nevil kan best een aardige jongen zijn, maar hij doet altijd alsof hij niets en niemand aardig vind. Dit doet hij omdat hij bang is dat mensen hem zullen gaan gebruiken. Hij is een zeer ongeduldige jongen en alles moet gaan zoals hij dat wilt.
    Uiterlijk:

    Nevil is een vrij lange en slungelige jongen. Hij sport niet veel dus gespierd is hij absoluut niet. Hij heeft een mooi gezicht met groene ogen en zwart haar. Meestal draagt hij nette kledij.
    Talenten: Nevil is slim. En dan niet gewoon slim, maar héel slim. Hij kan zich goed camoufleren. Dit wilt hij tijdens de spelen dan ook gaan benutten. Ook kan hij zich goed verstoppen en is hij heel stil. Zijn tactiek is om proberen te overleven en hopen dat de anderen elkaar vermoorden.
    Zwaktepunten: Nevil kan alleen korte afstanden rennen, want hij heeft een verschrikkelijke conditie. Hij kan niet vechten en met geen enkel wapen overweg.
    Extra Informatie: Nevil gaat in de arena zijn laptop heel erg missen.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Ik wil gerne een waarschuwing als je begint, hihi xx.


    Me so good.

    Oh, echt, dankjewel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heb je er nog nodig? Want ik wil best ook nog een paar jongens doen.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hutcherson schreef:
    Heb je er nog nodig? Want ik wil best ook nog een paar jongens doen.


    Ik heb er nog heel wat nodig, dus het zou heel lief zijn als je er nog eentje of twee invult, en fuck, I love your username.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Haha, bedankt x'D
    Section: G
    Voornaam, bijnaam: Mirlo
    Achternaam: Terapifthis
    Leeftijd en geboortedatum: 13, 26/11
    Karakter: Mirlo kan direct de zon laten schijnen in een donkere kamer. Hij heeft het in zijn leven nooit echt gemakkelijk gehad maar heeft van zijn ouders geleerd dat het nu zo eenmaal is en er verdrietig of vrolijk kan bij lopen, en hij heeft voor dat laatste gekozen. Hij ziet altijd de positieve kant van dingen en is dus zeker weten een optimist. Dit zorgt er echter ook voor dat hij altijd een roze bril op heeft en zo ver mogelijk weg wilt blijven van slechte dingen. Als hij hiermee in aanraking komt laat hij niet echt merken dat hij gekwetst is maar houdt hij liever de schijn op, terwijl het hem net van binnen opvreet. Zo is hij ook tijdens het praten, over leuke dingen wilt hij wel praten maar bij slechte dingen verandert hij snel van onderwerp of zwijgt gewoon. Hij heeft een heleboel vrienden maar voelt zich toch vaak alleen omdat hij eigenlijk meer van het ene groepje naar het andere groepje springt dan dat hij lid is van een groepje.
    Uiterlijk:


    Mirlo heeft een natuurlijk getinte huid en donkerbruin haar dat warrig over zijn hoofd ligt. Hij heeft heel wat moedervlekken die verspreid liggen over heel zijn lichaam. Verder heeft hij ook bruine ogen en donkere wenkbrauwen. Groot is hij nog niet echt, maar hij weegt ook niet veel.
    Charlie Rowe

    Talenten: Hij is erg goed met een pijl en boog, omdat hij soms kruiden moet gaan zoeken in de bossen en daar niet altijd aan kan door te klimmen, wat hij trouwens ook redelijk goed kan. Verder weet hij door zijn district ook welke kruiden genezende krachten hebben.
    Zwaktepunten: Hij wordt heel snel afgeleid en kan zich dus niet echt concentreren, en hij heeft ook vaak de neiging om snel op te geven en hetgene waar hij mee bezig is gewoon niet af te maken. Ook heeft hij een slecht oriëntatievermogen en is snel de weg kwijt.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:31 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Section: K (mocht je het uiterlijk er niet leuk bij vinden, dan kun je ook voor H kiezen..)
    Voornaam, bijnaam: Ephraim
    Achternaam: Byrd
    Leeftijd en geboortedatum: 17
    Karakter: Ephraim werkt graag alleen en is erg argwanend over anderen. Hij kan heel goed liegen en kan zichzelf voordoen als een ander persoon. Niemand weet hoe hij echt is. Als je zijn vertrouwen gewonnen hebt, zal hij zijn ware ik laten zien. Hij is eigenlijk een hele lieve, zorgzame jongen en de enige die dat weet is zijn zusje. Zij betekent de wereld voor hem.
    Uiterlijk:





    Mitchel Musso

    Ephraim is erg gespierd en zit vol tattoo's. Zijn zwarte haar valt deels voor zijn voorhoofd. Zijn ogen zijn olijfkleurig. Hij draagt veel donkere kleding en heeft een stoer uiterlijk, waardoor meisjes hem erg aantrekkelijk kunnen vinden.
    Talenten: Ephraim is erg goed met messen, zwaarden en bijlen. Hij heeft niet veel overlevingstechnieken, maar achterhaalt hoe anderen overleven. Hij is erg sterk en gespierd en zal daardoor zeker in het begin een van de sterkste en beste zijn.
    Zwaktepunten: - Doordat hij erg argwanend en op zichzelf is, zal het voor hem moeilijk zijn om sponsors te krijgen.
    - De andere tributen zullen hem niet mogen, tenzij ze hem echt leren kennen.
    Extra Informatie: Hij is wees en zorgt alleen voor zijn kleinere zusje, Aiyven. Zij is nog maar elf, dus zal nog niet kunnen worden uitgekozen voor de hongerspelen.


    Everything Is Impossible