• Na een jarenlange oorlog kondigde Noord Amerika het grote nieuws aan dat ze het enige werelddeel waren dat na een lange strijd nog intact was. Ze hernoemden zich als Panem en deelden zich op in twaalf districten, waar de Hongerspelen na een lange tijd van verderf werden ingevoerd als straf en maatregel voor de rebbelen.
          Buiten dit alles om werd er een afspraak gesloten. Een afspraak zo goed georganiseerd dat nooit iemand erachter zou gaan komen. Net zoals honderden jaren geleden stonden Rusland en Amerika tegenover elkaar. Atoombommen klaar voor lancering. Ze sloten één afspraak die heel de geschiedenis veranderde. Een leugentje zo klein, die zo’n grote verandering maakte in ieders leven. Het toen nog bestaande Europa zou doen alsof het zou zijn opgeslokt in een vuurzee en opgegaan in as. De oorlog was gedaan, afgelopen en nooit hoorde men nog iets over Europa. Alsof het nooit had bestaan, alsof er nooit een oorlog was geweest.

    Voor de burgers van Europa was dit echter een geheel ander verhaal. Zo arm en verzwakt als het was geworden door de oorlog, moest het opnieuw worden gereorganiseerd en hieruit ontstond Latentes dat werd opgedeeld in sections. Na jaren afkijken van Panem liep het nieuws al maanden in de rondte, maar nu is het dan eindelijk zover. Puur om de hoofdstad Maine te vermaken en om het bevolkingsoverschot te verminderen.
    Welkom bij de eerste Hongerspelen van Latentes en mogen de kansen ímmer in je voordelen zijn!


    Goed, je ziet het dus. Nu de hype begonnen is ga ik een nieuw Hongerspelen verhaal beginnen en vooral ook, omdat ik met mijn andere echt vast loop. (: Ik heb besloten het geheel anders te doen en zo, dus geen Panem dit keer, maar een verzonnen Europa.

    Section A: Luxeproducten - Jongen, meisje.
    Section B: Transport productie - Jongen, meisje.
    Section C: Wapens - Jongen, meisje.
    Section D: Technologië - Jongen, meisje.
    Section E: Visserij - Jongen, meisje.
    Section F: Vee - Jongen, meisje.
    Section G: Medicijnen - Jongen, meisje.
    Section H: Olie - Jongen, meisje.
    Section I: Textiel - Jongen, meisje.
    Section J: Alcoholische Dranken - Jongen, meisje.
    Section K: Krachtcentrales - Jongen, meisje.
    Section L: Mineralen en Kristrallen - Jongen, meisje.
    Section M: Kernwapens - Jongen, meisje.
    Section N: Landbouw en Graan - Jongen, meisje.
    Section O: Hout - Jongen, meisje.


    Dit zijn dus de vijftien 'Sections' en nu vroeg ik me af of jullie hiervoor tributen zouden kunnen maken. Hierbij zijn de sections A, B, C, D en M de beroeps. De sections gaan van rijk naar arm. Landkaart (:

    In te vullen:
    Section: A t/m O
    Voornaam, bijnaam: Het liefst geen standaard namen.
    Achternaam: Het liefst geen standaard achternamen zoals; Smith, Williams enz. (:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 12 en 18
    Karakter: Uitgebreid, let wel op; niet iedereen is moedig, sterk, waaghals er zitten ook zwakkere tussen.
    Uiterlijk: Met beschrijving en het liefst een bekend persoon, naam vermelden alsjeblieft. Klik alsjeblieft ook even op het landkaartje, zodat je een beetje kan kijken waar de tribuut vandaan komt en rekening kan houden met het uiterlijk daar.
    Talenten: Wapens, overlevingstechniek, wat kan jou personage goed?
    Zwaktepunten: Minimaal 2
    Extra Informatie: Alles wat nog van belang is.

    Je mag zoveel rollen invullen als je wilt, ik kies de beste uit en niet de eerste.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 23:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oeh, ik ga vanmiddag wel even eentje invullen :) Mag ik dan ook een melding wanneer je begint?


    Happy Birthday my Potter!

    Section: N.
    Voornaam, bijnaam: Briar. Haar ''bijnaam'' is Bri.
    Achternaam: Whishart.
    Leeftijd en geboortedatum: Briar is achttien jaar oud en jarig op 14 Juni.
    Karakter: Hoewel Briar overkomt als een pitte tante, is ze dit niet. Ze probeert zichzelf altijd een stoere houding te geven en een grote mond op te zetten, terwijl ze eigenlijk ontzettend bang is. Ze vreest erg voor de dood en valt overduidelijk onder de zwakkere. Briar weet dat ze niet gaat winnen, omdat ze te zwak en talentloos is. Ze probeert zichzelf groot te houden en wil haar angst niet laten zien, maar iedereen weet het eigenlijk gewoon. Briar is toch vrij intelligent en probeert zichzelf hiermee te redden. Briar is erg zorgelijk en probeert mensen altijd te helpen, hoewel dit niet altijd in haar eigen voordeel werkt. Ze weet niet wie ze wel of niet moet vertrouwen en vertrouwt daarom vaak de verkeerde mensen. Briar is vrijwel kansloos in de hongerspelen.
    Uiterlijk:


    Briar ziet er niet uit als een achttien jarige, eerder als iemand van zestien. Dit komt vooral ook omdat ze maar 1.65M lang is en erg slank gebouwd is. Ze heeft gitzwarte haren die stijl zijn en maar komen tot haar schouders. Er zit redelijk veel volume in, waardoor ze vaak er erg onverzorgd uit ziet. Tijdens de spelen is haar lok en een klein beetje van de rest van haar haren gevlochten, de rest hangt gewoon los. Briar heeft donkerbruine ogen die er meestal erg katachtig uit zien, vanwege haar lange wimpers. Haar huid is lichtgetint.
    Sofia D'elia Black.
    Talenten: Briar heeft eigenlijk maar één talent en dat is klimmen. Binnen enkele seconde zit ze in de hoogste bomen en hier blijft ze het liefste zo lang mogelijk in zitten, zodat ze niet zo snel gedood zal worden.
    Zwaktepunten: Briar kan voor geen meter vechten, omdat ze totaal niet sterk is. Daarnaast is ze ook niet erg snel, dus vandaar dat ze altijd in bomen blijft zitten. Het is moeilijk voor anderen om hier naar boven te komen, dus voor een tijdje zit ze daar wel veilig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rider schreef:
    Oeh, ik ga vanmiddag wel even eentje invullen :) Mag ik dan ook een melding wanneer je begint?


    Natuurlijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hoe graag ik vanmiddag nog iets wil invullen, denk ik dat dat toch maar morgen moet. Ik heb het heel druk.
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Section: G

    Voornaam, bijnaam: Flanna (betekend roodharig). Haar bijnaam is Ginger, maar alleen mensen die haar niet goed kennen noemen haar zo.

    Achternaam: Robinetta

    Leeftijd en geboortedatum: 14, 10 December

    Karakter: Flanna is een zeer gesloten meisje en doet graag haar eigen ding. Ze heeft niet echt vrienden en haar familie staat haar ook niet erg aan. Alleen haar ouders zijn haar zeer lief. Ze geeft ook veel om haar zusje, maar gaat daar niet echt mee om. Ze vindt het vooral belangrijk dat haar zusje gewoon gelukkig is. Ze is niet erg sociaal dus.
    Flanna is wel zeer slim. Ze wordt beschouwd als de genezer van de toekomst. Ze heeft echt een gave als het gaat om het genezen van mensen. In haar handen is het bijna onmogelijk te sterven. Haar slimheid maakt haar echter niet arrogant. Ze spreekt er eigenlijk nooit over. Flanna is ook in het algemeen niet zo'n spreker.

    Uiterlijk: Flanna is een vrij klein meisje van 14. Alle meisje uit haar klas zijn groter dan zij is, maar dat deert haar niet. Verder heeft Flanna prachtig golvend rood haar, blauw grijze ogen en overal sproeten. De sproeten zijn in de zon het ergst, maar omdat in G de zon zo vaak schijnt, zit ze bijna altijd helemaal onder. Omdat de mensen in G er vaak zonnig bruin uitzien, vinden de meesten haar uiterlijk maar een beetje vreemd.



    Talenten: Flanna is heel slim. Ze weet haar tegenstanders goed te ontwijken en is ze altijd te slim af. Verder weet ze heel veel van planten en gif weet ze snel te vinden. Ze is geweldig in het genezen van wonden en men zal haar dus in één klap moeten doden. Anders zal ze zichzelf hoogstwaarschijnlijk gewoon weer kunnen genezen.
    Flanna heeft geen ervaring met wapens, maar ze blijkt in het trainingscentrum geweldig boog te kunnen schieten. Ze zal in de arena dus proberen een pijl en boog of en ander schietwapen proberen te bemachtigen en deze giftig te maken.

    Zwaktepunten: Flanna is niet sterk en is op de grond ongelooflijk klunzig. Ze kan niet omgaan met bijlen, messen, speren en andere wapens. Ze struikelt snel over takken op de grond of zwikt haar enkels door gaten en hobbels. Een ander probleem is dat ze niet goed kan doden. Ze is gewend mensen te redden en niet te vermoorden, maar toch probeert ze zichzelf hier overheen te zetten voor haar zusje en ouders.

    Extra Informatie: De familie Robinetta heeft een ongewoon uiterlijk voor district G. Evenals Flanna zijn haar moeder en zusje ook roodharig. Haar vader is echter wel gekleurd door de zon en heeft blonde plukken in zijn haar.
    Moeder Roya is 35 jaar. Roya is een energieke vrouw. Ze werkt hard in het huishouden en zorgt goed voor haar twee kinderen. Ze is heel lief, maar soms niet streng genoeg naar de mening van vader.
    Vader Alem is 41 jaar en is de werkende van het gezin. Hij houd zich bezig met het uitvinden van nieuwe medicijnen. Hij is een zeer rechtvaardig en verstandig man, maar draaft soms wel een beetje door in zijn interesse in scheikunde. Omdat hij een van de belangrijkste uitvinders van Latentes is, verdiend zijn baan heel goed.
    Flanna heedt een jonger zusje van 12. Ze heet Sienna. Sienna is een beeldschoon mysterieus kind. In tegenstelling tot haar moeder en zus heeft ze een egale uit. Ze heeft dezelfde huid als haar vader, maar wel hetzelfde haar als haar moeder. Sienna is gek op dieren en planten en is bijna altijd in het kruidenbos te vinden, waar kruiden groeien voor in de medicijnen. Sienna luistert over het algemeen slecht naar haar moeder, tenzij Flanna er of Alem er iets van zegt.

    Flanna wordt zeer gerespecteerd door Maine. Ze is natuurlijk de dochter van een uitvinder van medicijnen, maar zelf is ze ook de nieuwe hoop van Maine. Ze heeft de hersenen van haar vader geërfd. Ze krijgt iedere week extra praktijk les in het genezen van mensen in het gerechtsgebouw. Hier ving ze iets op uit een vergadering. Namelijk dat het idee was om dit jaar express een 12 jarige te trekken. Na die woorden heeft Flanna de beslissing genomen zich als vrijwilliger aan te bieden voor de spelen.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 15:08 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Section: F.
    Voornaam, bijnaam: Beaufort. Zijn bijnaam is Beau, de afkorting van zijn voornaam.
    Achternaam: Yule.
    Leeftijd en geboortedatum: Beau is dertien jaar oud en jarig op 15 April.
    Karakter: Beau is een volwassen iemand voor zijn leeftijd. Hij vindt dingen algauw kinderachtig en heeft nooit zin om druk te doen voor niks. Het is bij Beau goed te merken dat hij erg in zijn eigen wereld leeft. Het jongetje heeft veel fantasie en gebruikt dit ook in zijn dagelijkse leven. Dit maakt hem erg creatief. Beau is erg ambitieus en dit is goed aan hem te merken. Hij geeft niet zomaar op en heeft veel doorzettingsvermogen. Beau is erg vriendelijk aangelegd en weet hoe hij mensen om zijn vingers moet winden. Voor zijn leeftijd is Beau al erg charmant, zonder dat hij persé aandacht van meisjes wil. Hij is helemaal nog niet geinteresseerd in liefde, maar hij is gewoon erg charmant. Dit komt vaak omdat hij een leuke glimlach heeft, erg aardig is tegenover anderen en ook bescheiden is.
    Uiterlijk:


    Beau is een leuk jongetje om te zien, omdat hij vaak erg sympathiek over komt. De meeste mensen vinden zijn glimlach vooral heel leuk, omdat zijn tanden redelijk recht staan en ook nog eens wit van kleur zijn. Zijn lach is zowel speels als gemeend, want een neppe lach zou je bij Beau goed kunnen zien. Beau's haren zijn zwart van kleur en vallen vaak warrig over zijn voorhoofd. Zijn blauwe ogen die erg licht van kleur zijn vallen goed op in zijn bleke gezicht. Beau is ongeveer 1.60M lang en vrij normaal gebouwd.
    Asa Butterfield.
    Talenten: Beau kan heel goed vallen leggen. Dit doet hij om aan zijn eten te komen, maar het gebeurt ook wel dat iemand erin loopt en dan vast zit. Daarnaast is Beau heel erg snel, hij is een goede sprinter.
    Zwaktepunten: Beau kan niet zo goed omgaan met messen en kan ook niet heel erg vechten. Hij probeert dus zo minmogelijk gevechten aan te gaan, maar sprint liever weg of zet een val.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb nog heel hard rollen nodig!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Section: N
    Voornaam, bijnaam: Caju (Wordt soms Caj genoemd, sinds het verder niet echt afgekort kan worden)
    Achternaam: Seguro
    Leeftijd en geboortedatum: 15, 03/02
    Karakter: Caju werd vaak overgekeken als 4de van 7 kinderen en op een of andere manier had dit meer invloed op hem dan zijn zussen of broers. Wanneer het hem duidelijk werd dat hij nooit veel aandacht zou krijgen van zijn ouders trok hij zich enorm terug en is zo ouder geworden. Later durft hij dus niet meer voor zichzelf opkomen en is dus vooral te vinden in de achtergrond. Verder is hij heel gehoorzaam en begint nooit een discussie als hij weet dat hij die niet gaat winnen. Het is nog niet veel gebeurd dat het bij hem overloopt maar terwijl hij zijn woede goed kan bewaren zou je na een tijd wel zo op zijn zenuwen kunnen werken dat hij een gevecht aangaat met je. Vrienden heeft hij niet echt omdat hij alleen iets zegt als iemand anders een gesprek begint, en zelfs dan is hij erg terughoudend. Zelfs met zijn familie praat hij amper. In zijn vrije tijd verstopt hij zich het liefst ergens waar niemand hem kan vinden en hij alleen met zijn gedachten kan zijn.
    Uiterlijk:


    Caju heeft net zoals de meeste mensen in zijn district natuurlijk een iets getintere huid maar omdat de andere mensen meestal buiten werken en hij liever in de fabriek werkt is hij toch nog één van de lichtsten in zijn buurt. Zijn haar is lichtbruin en warrig, alhoewel hij het soms goed probeert te leggen met de hulp van water maar daar heeft hij niet altijd tijd voor. Verder heeft hij nog doodgewone bruine ogen die staan onder een stel zware wenkbrauwen.
    Callan McAuliffe

    Talenten: Hij heeft al eerder schuurtjes gemaakt en herstelt voor de varkens van zijn familie dus hij weet ook wel eenvoudigere versies in elkaar te knutselen en zal dus zo een goed beschermende beschutting weten te maken voor een goede overnachting. Omdat hij vroeger de eieren van vogels moest zoeken maar niet goed kon klimmen leerde hij met een katapult te leren schieten en zo de eieren in een doek te laten vallen, waar dus ook een snelle reactie voor nodig is.
    Zwaktepunten: Caju kan niet goed klimmen omdat hij niet goed is in het inschatten van hoe sterk sommige takken zijn. Eigenlijk is hij niet echt goed in inschatten over het algemeen. Dus zou hij nooit kunnen raden waar bijvoorbeeld zijn vijanden zitten of waar het noorden ligt. Hij speelt het liever veilig en kan ironisch gezien dus even verstrooid zijn omdat hij zo goed probeert op te letten. Ook kan hij niet zwemmen omdat hij dat nooit echt heeft gemoeten.
    Extra: Hij heeft een armband gekregen van zijn moeder waar een tekening van een wasbeer is ingenaaid als talisman omdat dat zijn lievelingsdier is.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:22 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    section K
    Voornaam, bijnaam: Nastya, Nast
    Achternaam: Pimenova
    Leeftijd en geboortedatum: 13
    Karakter: Nastya is zeer lief en begrijpend. Ze praat graag met andere en voelt zich snel eenzaam. Ze wil graag iedereen helpe maar kan dit niet altijd. Ze is grappig en veel mensen vinden haar leuk. Ze is slim maar niet sterk maar dat heeft haar nooit wat uitgemaakt. Nastya komt uit een groot gezin. Ze moet zelf ook werken om wat extra geld te verdienen. Ze nooit kleding en haar moeder wast de kleding. Haar vader werkt bij de centrale en haar oudere broer Egor ook. Ze heeft een tweeling zus Aljona (Op zijn nederlands/engels: Alena) en een klein zusje genaamd Marusya.
    Uiterlijk:


    Anastasiya Logvinova Nastya heeft ijsblauwe ogen en blond haar. Ze heeft een erg onschuldige uitstraling en heeft de typische karaktertrekken van haar section.
    Talenten: Ze is erg slim en heeft overal een antwoord op. Ze kan gemakkelijk iemand om haar vinger van haar laten houden. Ze maakt kans om te overleven omdat ze veel weet van de natuur. Ze is ook erg lenig.
    zwaktepunten: Ze is niet erg sterk en zal dus makkelijk als doelwit gezien worden (ze is wel slim daardoor kan ze weg komen) Ze is erg huilerig en wil graag terug naar huis.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 10:52 ]

    Nog 20 rollen nodig. (:
    Voor iedereen die al ingevuld heeft; Heel erg bedankt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen mijn foto's het? Want bij mij staat er een kruisje? Nou iig ik vul er straks nog wel voor je, maar ik moet eerst gaan handballen. Dus dat wordt rond half 4 ofzo pas. Dan ga ik je onder spammen. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Doen mijn foto's het? Want bij mij staat er een kruisje? Nou iig ik vul er straks nog wel voor je, maar ik moet eerst gaan handballen. Dus dat wordt rond half 4 ofzo pas. Dan ga ik je onder spammen. _O_


    Jap, foto's doen het en omygod, thank youuu. :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Section: A.
    Voornaam, bijnaam: Florence is haar voornaam, wat meestal afgekort wordt tot Flo.
    Achternaam: Flamsteed
    Leeftijd en geboortedatum: Florence is zestien jaar oud en jarig op 11 Augustus.
    Karakter: Florence is een meisje dat gewoonweg niet aardig is. Ze heeft een groot ego, is algauw arrogant en kan het nooit laten om even gemeen te doen. Niemand weet eigenlijk waar dit vandaan komt, maar het is wel duidelijk dat je beter niet bij Florence in de buurt komt. Vaak zeggen mensen dat je haar beter te vriend kan hebben dan als vijand, maar ook dat is niet waar. Florence is erg wantrouwend en maakt daardoor niet zo snel vrienden. Ze vindt het ook moeilijk om aardig te doen tegen mensen, omdat ze het gewend is om iemand af te snauwen. Dit komt omdat haar moeder precies hetzelfde is. Ze heeft Florence geleerd dat je beter niemand kan vertrouwen en een beetje arrogant zijn, kan geen kwaad. Florence is redelijk intelligent, maar heeft wel wat domme momenten. Van die echte domblondjes opmerkingen. Voor de rest is Florence redelijk normaal qua sterkte. Ze is wel redelijk snel bang, maar probeert dit niet te laten merken. Uiteindelijk kan Florence wel aardig doen, maar dit is alleen als ze je nodig hebt.
    Uiterlijk:


    Florence is een heel mooi meisje. Ze is ongeveer 1.75M lang en erg slank, wat haar een heel mooi lichaam geeft. Ze heeft blonde haren die meestal met wat slag over haar schouders vallen en tot de helft van haar rug komen. Tijdens de spelen heeft ze die los met een klein strikje van haar eigen haar. Florence's ogen zijn blauwgroen en erg groot. Ze zijn omringd door lange wimpers die extra versterkt worden door wat mascara.
    Gemma Ward
    Talenten: Florence kan heel goed boogschieten en hiermee dus ook heel goed jagen. Ook kan ze redelijk goed om gaan met een mes.
    Zwaktepunten: Florence kan niet zo goed vechten zonder een wapen, waardoor ze dus liever een mes op zak heeft. Ze is ook niet zo super snel, omdat ze hele zwakke enkels heeft en ze er snel door heen zakt.

    Ik maak hem straks af en maak ook nog een jongen voor A. (:

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 10:09 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Section: I
    Voornaam: Acadia, Asa (Acadia betekent Paradijs)
    Achternaam: Mestiere
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 4 juni
    Karakter: Acadia is erg creatief en kan met alles wat ze in handen krijgt wel wat. Ze probeert er het beste van te maken en laat het nooit merken als ze kwaad is. Acadia is kalm en duidelijk als ze tegen iemand praat. Ze heeft een klein broertje en zusje en woont alleen met haar moeder. Haar vader is overleden in een griep epidimie. Acadia woont aan de kust en is erg goed in zwemmen.
    Uiterlijk:

    Jodelle Ferland. Acadia heeft lang bruin haar en grijze ogen.Ze is redelijk klein maar wel sterk.
    Talenten: Acadia kan goed met speren overweg en heeft behalve een rugtas ook een speer bemachtigt. Acadia is verandert in een sluw persoon en zal proberen eerst bij een groep te komen en vervolgens ze te vermoorden door een slimme truc. Ze heeft een zwak voor kleine kinderen dus zal ze proberen een paar te helpen
    Zwaktepunten: Ze heeft een zwak voor kleine kinderen. Bovendien kan ze erg slecht zonder eten doorgaan.

    Section: J - Drank
    Voornaam, bijnaam: Axelle. Axelle wordt vaak 'Axe' of 'Gazelle' genoemd, die eerste omdat dat een standaar afkorting van haar naam is en de tweede omdat mensen moeite hebben met het juist uitspreken van haar naam. Beide vindt ze niet erg om te horen, hoewel ze liever heeft dat mensen haar gewoon bij haar normale naam noemen.
    Achternaam: Playdon
    Leeftijd en geboortedatum: Playdon is 15 jaar oud en geboren op 28 Oktober.
    Karakter: Boven alles is Axelle héél erg sarcastisch ingesteld. Ze maakt van alles een grapje en heeft een bitter gevoel voor humor. Ze put energie en amusement uit het afzeiken van mensen. Ondanks dat is ze geen roddelaar; wanneer ze iets van iemand vindt, zal ze het diegene recht in het gezicht zeggen. Axelle is geen vechtersbaas en probeert niet met iedereen een ruzie aan te gaan, maar wanneer iemand haar of haar geliefde beledigt, is ze niet vies van een goede 'conversatie'. Wie door deze harde schil heen bijt weet dat Axelle ook heel aardig kan zijn; ze is een goede luisteraar en omdat ze overal een mening voor heeft, kan ze ook redelijk goed eerlijke adviezen geven. Axelle is niet per definitie moedig of een 'waaghals', en gaat het liefst echte risico's uit de weg.
    Uiterlijk:

    Axelle is best lang voor haar leeftijd, en graat mager, ongeveer 1.81 lang en 48 kilo zwaar. Elk bot wat kan uitsteken, steekt uit bij Axelle. Het is niet omdat ze helemaal geen eten krijgt, maar Axelle is niet zo aan eten gebonden: ze kan dagen op twee kommen soep en een broodje leven, als ze maar genoeg drinkt. Ze heeft glanzende, lange, donkerbruine sluike haren die ze meestal los draagt, en anders in een losse knot die naar beneden zakt. Axelle is in het bezit van een paar grote chocoladebruine ogen, die omlijst worden door gitzwarte, korte wimpers. Haar gezicht is best wel hoekig, met een puntige kin, smalle neus en bolle wangetjes. Axelle's familie is niet erg rijk, dus ze draagt meestal afgedragen kleding, waar ze geen problemen mee heeft.
    Victoria Justice
    Talenten: Axelle is niet goed met wapens, omdat ze al vanaf toen ze klein was in de wijngaarden werkt. Zoals bij uiterlijk al staat, kan ze een lange tijd zonder eten, als ze maar water tot haar beschikking heeft. Axelle is ook best snel en ze kan goed klimmen.
    Zwaktepunten: Dit klimmen heeft wel een keerzijde: Axelle heeft last van hoogtevrees, waardoor in hoge bomen klimmen voor haar praktisch onmogelijk is. Axelle is ook alles behalve stil: als ze in het bos is, hoort men haar nog van een kilometer afstand, omdat ze constant vloekt en niet echt goed is met de natuur. Omdat Axelle geen wapens beheerst, zal ze op haar survival skills moeten terugvallen in de Spelen, wat ook al miniem is.
    Extra informatie: Axelle is, zoals veel van haar leeftijd in haar Section, verslaafd aan alcohol, wat een heel groot probleem kan worden in de arena.


    To love is to destroy.