• Op een doodnormale dag kregen tien studenten - vijf jongens en vijf meisjes - een brief. Het was een brochure van een universiteit: FreeHope University. Een universiteit gelegen in Californië. De school had vele goede commentaren gekregen, zo zei de brochure. Maar als de studenten uiteindelijk toekomen op de campus, blijkt dat iedereen andere informatie heeft gekregen over de school. Voor de ene was het een sportschool, voor de andere een architecturale school.
    Nog voor de studenten verdere uitleg konden vragen aan de mentor, bleek die verdwenen. En de poort was gesloten, kon op geen enkele manier meer opengemaakt worden...

    Er sluipen vreemde mensen rond op de campus, die helemaal verlaten bleek. Mensen die uit verschillende tijden komen. Gevaarlijke mensen, bevroren in de tijd waar ze nu in leven, met vreemde gaven. Hoe die mensen hun gaven hebben gekregen, of hoe ze hier terecht zijn gekomen, blijft nog steeds een raadsel... De campusbewoners zelf weten ook niet meer hoe ze hier terecht gekomen zijn.

    Zullen de studenten samenwerken om weg te geraken uit FreeHope? Of zullen ze elkaar nog meer wantrouwen, dan ze in het begin al deden? Zullen de vreemde mensen ze tegen elkaar opzetten of zullen ze allemaal dikke vrienden worden?
    Ze hebben geen voedsel, geen water en kennen elkaar helemaal niet. Hoe zullen ze het overleven?

    De campus:

    De campus bestaat uit studentenhuizen, café's, restaurants en klaslokalen in blokken. Alle ramen en deuren zijn echter dichtgetimmerd. Er is ook een bos op de campus, met een prachtige rivier en waterval. Als je het bos helemaal doorkruist, kom je terecht op een strand.
    De campus veranderd met de tijd mee. Oorspronkelijk waren het allemaal gebouwen uit de 18e eeuw, maar de gebouwen lijken op de een of andere manier te leven, en passen zich aan aan de tijd.


    In te vullen (studenten):

    Rol: (Student)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (Het is een universiteit, niet jonger dan 18, tenzij je personage hoogbegaafd is en een klas heeft overgeslagen.)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Extra:


    In te vullen (Campusinwoners):

    Rol: (Campusinwoners)
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Tijd: (Niet ouder dan de 18e eeuw - 1760)
    Biografie:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:
    Gave (Max. 2):
    Erxtra:


    Personages:
    -Studenten
    -Danielle "Danny" Evanthe Constantine - Tolkien
    -Thamera "Tem" Kenway - Citizen
    -Amelie Milla Bradley - OwlEyes
    -Lana Dainne Haley - RainbowShine
    -Josephine Ambrose Cooper - Password

    MEISJES ZITTEN VOL

    - (Gereserveerd door FingerNiall)
    -Sean "Sean, Rens" Lawrence Howard - Password
    -Liam Oliver Sanz - Chaim
    -Lucas Jhonson - TheRumIsGone
    -


    -Campusinwoners
    -May Violet Grey - FingerNiall
    -Ciara McCean - ThoseWords
    -Nicole Blackie Allman - GelaarsdeKat
    -Farelea Mea Blessim - Space
    -Crystal Kimberley Trevino - RainbowShine

    MEISJES ZITTEN VOL.

    -Avan Alistair Freehope Tolkien
    -Macky Oryan Elsey - Citizen
    -Mischa Alain Rhine - OwlEyes
    -Cole Highway - GelaarsdeKat
    -Jhon Samuwel McAlistar - TheRumIsGone

    JONGENS ZITTEN VOL.

    (Kunnen eventueel nog rollen bijkomen)

    Rules:
    -Maximum 2 personages (liefst jongen en meisje).
    -Enkel Citizen en ik maken topics aan, anders wordt het een warboel.
    -OOC graag tussen haakjes: () [] {}


    -By Tolkien & Citizen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 19:45 ]


    help

    {Hihi.. Ik moet spelen op de podium avond op onze school, ben ik aan het oefenen als iedereen in de kantine staat en het lokaal waarin ik oefen is ernaast en de deur was open ik eerst mooi What Makes You Beauftiful van 1D spelen hoor je die mensen allemaal meezingen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik speel... TAM TAM TAAAAAAM.

    ACCORDEON ^^

    En piano een beetje...

    En ik ga gitaar leren in de zomervakantie op mezelf ^^


    help

    {Gitaar spelen snap ik dus geen snars van XD.. Ik ga meestal met mijn vingers langs die snaren maar piano blijft voor mij het mooiste instrument Xd}


    Don't be like the rest of them, darling

    Gaan we stoppen met het topic vol te spammen? XD

    en Password, ga je nu nog een student maken? ^^


    help

    Cooliee, gaan we zo beginnen?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    (Er zijn nog steeds mensen die hun gereserveerde rol niet ingevuld hebben. -.-)


    help

    {Dat zijn er maar 3/4 ze kunnen toch altijd instromen? *kijkt hoopvol*}


    Don't be like the rest of them, darling

    Laten we anders die mensen gaan stalken in hun gastenboeken ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    {Yeah Lets do that Because I wonne start!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alleen zijn ze allemaal niet online --'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    {Con't we just stard? *Kijkt again hoopvol* }


    Don't be like the rest of them, darling

    Tolkelienepien is offline, even wachten tot ze online komt :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol: (Campusinwoners)
    Volledige naam: Mischa Alain Rhine
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Tijd: (Niet ouder dan de 18e eeuw - 1760) 1868
    Biografie: Mischa was een schrijver/dichter. Hij woonde in een groot huis. Hij heeft nooit een goede band gehad met zijn moeder omdat zij in een gesticht zat. Zijn vader was alcoholist. Mischa was vaak op zichzelf en nooit bij andere te vinden. En zat hij in een kroeg, dan zorgde hij er altijd voor dat hij niet opviel.
    Persoonlijkheid: Mischa is erg op zichzelf, schuw en redelijk verlegen. Hij slaat vaak wartaal uit maar zo nu en dan heeft hij een helder moment. Als je hem beter leert kennen heb je een vriend voor het leven. Hij is erg nieuwsgierig aangelegd.
    Uiterlijk:



    Gave (Max. 2): Dingen zoals het weer kan hij veranderen met zijn emoties. Hij kan mensen dingen laten zien die ze willen.

    David Tennant. ;3

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 22:22 ]


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    [Mhihihihi Doctor Who!]