• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tarion Valentina Viresse

    Ik kreeg een kommetje pap voorgeschoteld. Wat was het? Lijm ofzo? Het was zo dik en plakkerig dat je het kon gebruiken voor behangplaksel. Met tegenzin nam ik een hap. Op zich wel lekker, maar aan het eind van dit kamp kon ik nooit meer pap zien. Ik at het kommetje leeg omdat ik toch wel honger had.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Cassia Sterling
    Aislyn. Ze zat hier ook. voor ik door had wat er gebeurde viel ik opnieuw neer, maar ditmaal gooide ik mijn armen om haar heen. Zachte snikke gingen door mijn lichaam, ik trilde nog steeds van de kou. Ik weet niet hoeveel tijd er voorbij ging, maar het was veel. ik was duizelig, bang, en had het koud. mijn ogen hield ik stijf dicht.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Marilynn

    Ik staar naar het kommetje dat ik voorgeschoteld krijg. Volgens mij moet het iets eetbaars voorstellen, maar het lijkt er in de verste verte niet op. Subtiel kijk ik naar de mensen om me heen, naar een teken dat het eten van dit spul wel degelijk veilig is. Ik durf er niet als eerste aan beginnen, dus ik doe alsof ik even mijn neus moet snuiten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mignon

    Ik zie hoe Patrick op me af komt lopen met een kommetje. Het is geen verassing wat daarin zit. Hij zet het voor me neer.
    "Goh, leuk dat jij er ook weer bent," zeg ik sarcastisch tegen hem.
    Mijn gezicht staat op onweer.
    "Kon jij dit niet tegen houden?" sis ik.
    "Of was je weer te veel bezig met jezelf en ja, en wie?"
    Ik draai mijn gezicht van Patrich weg en roer wat afwezig in mijn kommetje pap. Dit kan ik nu echt niet meer zien. Als klap op de vuurpijl komt Sasha ook nog eens naast me zitten. Zachtjes voel ik zijn lippen op mijn pijnlijke wang. Ik sis van woede.
    "Liefje, ik moet straks even met je praten."
    "Ik ben je liefje niet ja," zeg ik zacht.
    "En waarover?"

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:16 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    Ik mocht niet trillen, geen enkele emotie tonen. mijn gezicht was een leeg masker.
    Ieder kind dat de caftaria in liep kreeg een kommetje, waarna ik stilletjes door liep. Alec liep door de kamer heen, telde ze.
    'Eet maar genoeg! er staat een lange dag op jullie te wachten!' roept alec door de zaal. Vast en zeker.
    'Goh, leuk dat jij er ook weer bent," zeg ik sarcastisch tegen hem.
    Mijn gezicht staat op onweer.
    "Kon jij dit niet tegen houden?" Of was je weer te veel bezig met jezelf en ja, en wie?" sister mignon kwaad tegen me. Geen emotie tonen. Je bent onder hypnose, haat deze zieke mensen.
    Dit ging ik niet lang volhouden. Ik gaf het meisje geen antwoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik hoor haar sissen van woede.
    "Ik ben je liefje niet ja. En waarover?"
    Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan. Hoezo plots die attitude tegenover mij?
    "Nou laat maar, je hebt er blijkbaar toch geen zin in," mompel ik.
    Ik weet heus wel dat ze mijn liefje niet is, en zij zou moeten weten dat ik het ook op die manier niet bedoel. Fijne verjaardag, Sasha. Geweldige start. Met de Sterlings in de buurt kan ik het wel op mijn buikschrijven ietwat privacy met Patje te krijgen. Ik gooi mijn lepel in mijn kom waardoor de brij omhoog vliegt en staar kwaad voor me uit.
    Ik zie de krantenkoppen al voor me: Familie vermoord op Camp Springwood.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Ze viel neer en gooide haar armen om me heen. Zachte snikken gingen er door haar lichaam en ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik streelde haar rug en armen terwijl ik een kus op haar hoofd plantte. Er ging een lange tijd voorbij en we waren stil. “Je broer is echt een klootzak. Ik hoop dat hij doodgaat anders dan wurg ik hem met mijn eigen handen.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tarion Valentina Viresse

    Waar zou ik eigenlijk moeten slapen? Ik had nog steeds geen idee. En met wie zou het dan zijn? Ik zag een meisje moeilijk kijken naar haar kommetje. Ze snoot haar neus. Die wil vast zeker weten of het eten veilig is, dacht ik. Ik liep naar haar toe. 'Je kan het eten hoor.' Ze keek me aan met een rare blik. Ik liep weer weg en ging zitten bij mijn koffer. Ik wilde nu eigenlijk wel weten waar ik moest slapen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mignon

    "Nou laat maar, je hebt er blijkbaar toch geen zin in," mompelt hij.
    Mijn wang brandt nog steeds van de klap die ik heb gekregen. Woedend volg ik Alec's bewegingen. Ik ben niet gek, dit is vader Sterling. En deze vader moet nodig weg gewerkt worden. Patrick negeert me, zoals altijd. Mietje. Hij wilt niet eens meer praten. Bang, laf, dat is hij. Ik richt me weer tot Sasha. Boos op hem ben ik niet.
    "Nou waarover daarna beslis ik wel of ik er zin in heb," zeg ik zachtjes.
    Alec heeft nu al mijn dag verpest, het kan niet beter. Maar ik zal zijn leven verpesten, dat staat vast.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Felix Patterson - begeleider

    Ik kom het cafetaria binnengewandeld, mijn hoofdpijn is gelukkig over. Ik ga aan de begeleiderstafel zitten, naast Hailey en die beheerder- Alec of zoiets?
    'Goedemorgen, meneer Sterling. Gekomen om orde op zaken te stellen?' vraag ik -nog- vriendelijk terwijl ik mijn speciale 'zo-maak-je-pap-wat-lekkerder-techniek' toepas op mijn kommetje. Zo werd het tenminste een beetje eetbaar. Ik neem een hap en slik het dikke, nog steeds vieze, slijmerige spul door.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Alec Sterling
    'inderdaad, Felix. ik heb de kok vrijaf gegeven vandaag, alle meiden mogen hun dag doorbrengen met het top tot teen schoonmaken van de keuken.'
    ik zeg het hard genoeg, iedereen mag het horen.
    'Patrick!' hij staat meteen naast me. goed getrained.
    'Ja, meneer?'
    'Er is een lading hout afgeleverd. jij mag de jongens begeleiden. Ze hebben tot het avondeten om alles door het bos te krijgen, naar de open plek opd e heuvel.' Hij knikt weer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Nou waarover daarna beslis ik wel of ik er zin in heb," zegt Mignon zacht.
    Ik zou haast een whiplash krijgen van haar humeurswisseling.
    "Je had gelijk, over het vuur," zeg ik zo rustig mogelijk. Ze zal ongetwijfeld wel weten dat ik het over het vuur in Patje's ogen heb. Ik kan haar niet vertellen over gisteravond, over mijn idee terwijl die bruut zo dichtbij is.
    Nog steeds kwaad dat alles nu verpest is zit ik met mijn voet op de vloer te tikken. Ik negeer de drang om naar Patje toe te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'Je broer is echt een klootzak. Ik hoop dat hij doodgaat anders dan wurg ik hem met mijn eigen handen.'
    Door mijn tranen heen wist ik te lachen.
    'D-daar is hij te 'p-perfect' voor,' mompel ik trillerig. Ik kruip wat dichter tegen haar aan.
    'h-heeft hij je hier ingestopt?' fluister ik vervolgens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    'Goed idee, meneer,' zeg ik, meer om hem een plezier te doen. Ik denk niet dat meisjes daar nou zo veel meer hetero van worden. 'Dus, ik doe dan waarschijnlijk therapy, vandaag?'
    Dat neem ik tenminste aan, een vrouw begeleidt altijd de meisjes en aangezien Patrick de jongensactiviteit doet...
    'Waar is Cassia eigenlijk? Die heb ik vanochtend hier niet gezien,' zeg ik verbaasd.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon

    "Je had gelijk, over het vuur."
    Goh, ik heb altijd gelijk alleen zien mensen het niet altijd. Ik besluit mijn opmerking voor me te houden en schuif het kommetje voor me uit.
    "Die hoef ik niet," zeg ik wat arrogant in het algemeen.
    Hoe men hiermee omgaat moeten ze zelf weten maar vanaf nu wordt alles door mij genegeerd. Alles wat me wordt aangedaan of opgedragen. Ze hebben het nu echt voor mekaar. Ze hebben mijn boze kant tevoorschijn weten te halen. Sneller dan ik dacht normaal geef ik me daar niet aan over maar nu maak ik een plezierige uitzondering.
    "Ga je mee?" vraag ik aan Sasha.
    "Ik ga niet in dit hok zitten vol met 'normale' mensen."
    Op het woord normaal leg ik mee nadruk. Het zint me niets dat de leiding nu is verdubbeld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."