• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Amyra Sterling
    Na een tijdje besloot ik Cassia maar eens uit de cel te halen. Ze was altijd al bang voor onweer geweest en zeker in die kleine ruimte, dus waarschijnlijk was ze voorlopig genoeg gestraft. Zeker als je meerekende dat ze doorweekt was geweest en dus inmiddels wel stijf bevroren moest zijn. Toen ik eenmaal voor de deur stond hoorde ik echter stemmen van binnen komen. Even bleef ik doodstil staan en dacht terug aan de vorige paar seconden. Volgens mij had ik bijna geen geluid gemaakt...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ja, weet iemand waar Laura uithangt eigenlijk? o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Marethyu schreef:
    [Ja, weet iemand waar Laura uithangt eigenlijk? o.o]


    [Ze is al in geen dagen online geweest. >.<]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    [Ze is al in geen dagen online geweest. >.<]

    [Ik weet het D: Rani moet hem pesten met haar straightness.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sasha

    "Wil je dan dat ik 'het gaat slecht zo' roep? Ik moet jullie toch een beetje motiveren, al vraag ik me af of dat op deze manier lukt. Lukt het een beetje, allemaal?"
    Ik moet opnieuw lachen, nog harder dan eerst. Mijn oma zou hem zeker en vast gezegd hebben dat als hij de waarheid niet wil delen, hij beter zijn mond houdt.
    "Hou gewoon je kop en help een handje waar nodig," lach ik. Hij lijkt zijn best te doen, het zou wreed zijn hem in de waan te laten dat hij ook effectief helpt zo. Ondertussen heb ik Jace gevonden en ik val een aantal passen terug tot hij bij me is. Ik kijk nog een keer achter me en glimlach subtiel een keer naar Patje, op hem na was Jace toch de laatste.
    "Al een beetje bekomen, sn- Jace?" vraag ik zacht. Ik moet echt afleren mensen snoepjes te noemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Ze keek me verbaasd aan, maar ik keek weg van haar – ik wilde niet dat ze me blozend zag, zo was ik niet, ook al was het pikkedonker.
    “Meen je dat?” Ze bewoog haar hand over mijn schouder, langs mijn nek totdat ze bij mijn wang kwam. Ik wist dat ze me kon voelen gloeien, aangezien ik nu zo rood was als een biet.
    “J-ja… I-ik… J-jij…” Shit, fuck, hell. Eh, wat nog meer? Niet stotteren Aislyn!
    Door haar aanrakingen voelde ik weer tintelingen door mijn lichaam en rilde ik even. Haar huid was zacht en ik wilde niet dat onze huid geen contact meer maakte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Felix Patterson - Begeleider

    Nu is het mijn beurt om in de lach te schieten.
    'Júllie moeten mannelijker worden, ik niet,' grijns ik.
    De groep doet het best goed, ze lopen zonder morren door en veel weerstand is er niet. Ze laten hun moeheid of pijn niet blijken, mooi zo. Nou ja, zo zwaar is het niet. Nog niet. We moeten eerst de heuvel nog over en dát wordt nog een flinke klus. Dan moeten we weer terug met een nieuwe lading. Eens zien of ze dat vol gaan houden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jace Dream Duval
    'Al een beetje bekomen, sn- Jace?'
    Sasha verschijnt naast me, een nog groter blok hout in zijn handen. hij wierp eerst een blik achter ons. ik vroeg me af waarom, want achter ons liep alleen Patrick. Ik heb Sasha niet veel gezien de laatste dagen, maar dat kwam omdat ik een beetje op mezelf bleef, vooral in de slaapzalen bleef. Ik knik en geef een kleine glimlach.
    'Ja, dankje,' zeg ik stilletjes. Het pad was modderig, want het lopen moeilijker maakte, en de oude warmte sloeg weer toe, maar ik voelde me wat beter na de vele rust die ik had sinds Sasha me geholpen had.
    'En emt jou? Ik heb je neit veel meer zien rondlopen.'

    Cassia Sterling
    'J-ja… I-ik… J-jij…'
    Ze stottert, haar wangen gloeien nog. Ik glimlach trillerig en leg mijn hoofd weer op haar schouder.
    'Dankjewel, Aislyn,' zeg ik zachtjes. 'Bloos je?'

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 20:25 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    Ik hoorde echt stemmen. Blijkbaar was de cel toch niet leeg geweest. Meteen stak ik de sleutel in het slot, draaide hem om en trok de deur met een ruk open. In het plotselinge licht zag ik haar zitten, Cassia, met dat meisje van gisteren. Ze hadden hun armen om elkaar heen geslagen in een soort omhelzing.
    In. Een. Omhelzing.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [You do realise she will kill both Aislyn and Cassia, right?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (mwhaha, i love it.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn
    “Dankjewel, Aislyn. Bloos je?”
    Ze had haar hoofd weer op mijn schouder gelegd, maar ik voelde mijn wangen nog steeds schaamrood zijn.
    “N-nee. Tss, n-natuurlijk niet…” Probeerde ik nog, maar ik wist dat ze me nu niet geloofde, aangezien ik nu alleen nog maar kon stotteren. Fucking hel, Aislyn, je bloost niet okay?!
    Ik gaf haar een kus op haar wang en legde mijn hoofd zacht op die van haar, tot ineens de deur werd open getrokken.
    Van het plotselinge licht dat ik de hele tijd niet had gezien, kneep ik mijn ogen snel dicht en toen ik er een beetje aan gewend was, deed ik ze weer open en zag diegene die de deur had open gedaan. Amyra Sterling. De moeder van Cassia.
    “Fucking hel,” mompelde ik onder mijn adem en ik kon haar alleen de hele tijd ongemakkelijk aankijken alsof ik een standbeeld was. Snel liet ik Cassia los.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Júllie moeten mannelijker worden, ik niet," grijnst Felix.
    Ik schud mijn hoofd en grinnik. Ik heb meer mannelijkheid in mijn pink dan hij in zijn hele lompe lichaam. Maar humor, dat heeft hij wel.
    "Ja, dankje. En met jou? Ik heb je niet veel meer zien rondlopen," klinkt het naast me. Ik kijk met een klein glimlachje opzij. Ik kan hem niet vertellen dat ik flauw gevallen ben doordat ik hem proberen helpen heb, hij zou zich er veel te schuldig over voelen, teer als hij is.
    "Nou, ik ben flauw gevallen dus ik heb me wat gedeisd gehouden," antwoord ik, de details vergeten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'N-nee. Tss, n-natuurlijk niet…' antwoord Aislyn. Ze legt haar hoofd tegen de mijnen en voor ik kan antwoorden word de deur van de cel opengesmeten. ik knijp mijn ogen dicht tegen eht pltose licht. moeder.
    'M-moeder!' geschroken liet ik aislyn los en kroop ik achteruit, tegen de andere muur aan.
    'M-moeder ik kan dit uitleggen!'

    Jace Dream Duval
    'Nou, ik ben flauw gevallen dus ik heb me wat gedeisd gehouden.'
    Ik knik en hou het blok hout wat steviger vast. dat verklaarde her.
    'Voel je je al wat beter?' hij zag er gewoon gezond uit, een beetje.. anders in attitude misschien, maar dat was alles.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amyra Sterling
    'Dat mag ik hopen,' zei ik op ijskoude toon. 'Ik weet zeker dat je vader ook erg nieuwsgierig is naar die uitleg.' Walgelijk. Die ziekte en nu ook zijzelf, omdat ze Besmet was. Sterlings werden nooit ziek, zij was de eerste die dat voor elkaar kreeg en dat zou ik niet laten gebeuren. 'Meekomen. Nu.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.