• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik moet weg, toneel. Ciao ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aislyn
    “D-daar is hij te ‘p-perfect’ voor, h-heeft hij je hier ingestopt?” fluisterde zij, en haar lach deed mij goed, al was het maar voor even. Ik grinnikte toen ze wat dichter tegen mij aankroop.
    “Ja, die aanrander, gaat hij zeggen dat meisjes hem leuk vinden en shit. Nou, hier is één meisje die iemand anders veel leuker vindt,” Ik grinnikte speels en drukte een kus op Cassia’s slaap terwijl ik nog steeds haar armen en rug streelde. De harde vloer deed pijn onder mijn kont en mijn rug begon pijn te doen, maar ik lette er niet veel op. Er was veel tijd voorbij gegaan en ik vroeg me af hoe laat het nu zou zijn, aangezien het nog steeds pikkedonker was en geen een schijntje licht erdoor heen scheen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Ga je mee?" vraagt Mignon, compleet negerend wat ik net zei. "Ik ga niet in dit hok zitten vol met 'normale' mensen."
    Ik zucht en staar voor me uit. Ik heb absoluut geen idee wat ik moet doen. Blijven zitten en doen alsof ze dit echt kunnen winnen, hen hun gedeeltelijk hun zin geven of opstaan, Mignon volgen en vervolgens alles verpesten. De tweestrijd is verscheurend en ik mis Sasha die zich niks van een ander had aangetrokken en gewoon zijn eigen ding had gedaan. Ik sta op en wandel rustig de cafetaria uit, op eigen houtje. Als Mignon het op die manier wil doen, dan doet ze dat maar alleen. Ik loop naar mijn slaapzaal en ga met mijn gitaar weer op de veranda zitten. De muziek lijkt steeds minder en minder te helpen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Patrick Hathaway
    'Er is geen therapie vandaag, Felix. Kij gaat mee met Patrick. mijn lieve vrouw verzorgt de meisjes wel.'
    Geweldig, de hele groep jongens en hout twee kilometer door het bos, de heuvel op sleuren. ik haal een hand door mijn haar, forceer een glimlach en knik. daarna loop ik weg, haal lege kommen op.
    'Alle jongens mogen zich buiten verzamelen,' roept alec door heel de zaal heen.
    'De dames mogen blijven.' Ik weet behoorlijk zeker dat erg weinig mensen hier onder uit kunnen komen.
    Sasha verlaat inmiddels de zaal. Mijn maag verandert in ijs als ook Alec Sterling naar buiten stapt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 17:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felix Patterson - Begeleider

    Oh, fijn. Daar had ik nou net zo'n zin in. Maar niet heus.
    Ik zucht, loop zo langzaam mogelijk naar buiten en wacht op Patrick, die nog binnen is. De lege kommen ophalen, geloof ik. Nou, we hebben zó'n voedzame maaltijd gehad dat we er helemaal tegenaan kunnen. Niet dus.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mignon

    Ik kijk naar Sasah die het cafetaria uitloopt. Jesus, wat heeft dat kind. Hij is anders en het bevalt me niets. Zuchtend sta ik op en loop ik naar buiten zonder Alec of zijn vriendjes ook maar één blik te geven. Buiten steek ik een sigaret aan. Kind. Tuurlijk zijn verjaardag. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Charmant Mignon, je hebt jezelf weer overtroffen. Zuchtend loop ik richting mijn slaapzaal. Onderweg zie ik Sasha zitten op de veranda. Kom op meid, doe aardig. Ik draai me naar hem toe en weet hem een klein glimlachje te geven.
    "Gefeliciteerd," zeg ik zachtjes terwijl ik tegen een houten paal aanleun.
    "Met je verjaardag."
    Ik neem nog een hijs van mijn sigaret en laat de rook uit mijn mond ontsnappen.
    "Waar wilde je over praten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Gefeliciteerd. Met je verjaardag."
    Ik kijk op en zie Mignon tegen een paal geleund staan. Vreemd, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik er tegen haar iets over gezegd heb. Maar ach, ze zal vast wel al ingebroken hebben in de ruimte met ons dossiers, Mignon kennende.
    "Waar wilde je over praten."
    Ik haal mijn schouders even op. Volgens mij slaat ze me verrot hierom.
    "Ik zat te denken dat ze sneller weer weg zullen zijn als we "vooruitgang" tonen," ik maak aanhalingstekens met mijn vingers. "En dan kunnen we weer ons gang gaan," voeg ik er nog aan toe.
    Mijn stem klinkt niet als die van gisteren, bij Patje. Er zit iets kil in, iets gebroken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Eten(bloos)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cassia Sterling
    'Ja, die aanrander, gaat hij zeggen dat meisjes hem leuk vinden en shit. Nou, hier is één meisje die iemand anders veel leuker vindt,' grinnikt Aislyn.
    Ik ben blij dat het donker is, want ik voel mezelf blozen. ik knik en leg mijn hoofd op haar schouder.
    'W-We zullen hier nog wel even zitten,' fluister ik, rillend van de kou. Moder zal me nu wel al vergeten zijn.

    Patrick Hathaway
    zonder iets te zeggen duw ik rustig de meeste meiden de keuken in, waarna ik naar buiten ga. sasha zie ik niet, alec loopt naar slaapzaal 1, om deze te controleren.
    'Okay,' zeg ikt rillerig tegen een groep jongens. Hou je masker op, Pat. 'Begin het hout maar door het bos te slepen. Leg het neer op de open plek vóór de heuvel. Daarna zullen we het er wel op slepen. het was geen kleine berg ook. We zouden meerdere keren die twee kilometer heen en weer moeten lopen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mignon

    "Ik zat te denken dat ze sneller weer weg zullen zijn als we "vooruitgang" tonen. En dan kunnen we weer ons gang gaan."
    Ik knik zachtjes en kijk bedenkelijk.
    "Vooruitgang in de vorm van faken. Dat noem ik verraad aan mezelf en ik verraad mezelf niet. Al helemaal niet voor het zielige hoopje mensen hier." Ik neem weer een trek van mijn sigaret.
    "Alhoewel 'weg' wel heel aantrekkelijk klinkt," vervolg ik.
    "Hoe zag je dit voor je?"
    Ik ben niet gek. Dit is heus niet om alleen weg te komen, hier zit meer achter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "Vooruitgang in de vorm van faken. Dat noem ik verraad aan mezelf en ik verraad mezelf niet. Al helemaal niet voor het zielige hoopje mensen hier. Alhoewel 'weg' wel heel aantrekkelijk klinkt. Hoe zag je dit voor je?"
    Ik kijk haar met lege ogen aan. De eens zo aanwezige fonkeling is er niet meer. Ik voel me eerder hopeloos.
    "Ik dacht al dat je dat zou vinden, en ik kan je geen ongelijk geven. Ik zou het je ook niet vragen als het alleen om mij ging," leg ik haar uit. Meer woorden heeft ze niet nodig. "Ja, weg. Als de anderen het spel meespelen, dan hebben ze geen reden meer om te blijven."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn
    Ik leunde mijn hoofd tegen de muur aan en keek naar niets in het speciaal, aangezien het donker was en ik gewoon voor mij uitstaarde.
    “W-We zullen hier nog wel even zitten,” fluisterde ze, terwijl ze rilde van de kou.
    In tegen stelling tot haar had ik het niet koud, ik kookte nog steeds van de woede naar haar familie toe. Maar vooral naar die vader toe, die broer kon ik ook wel wat, maar daar rekende ik later wel mee af.
    Ik drukte haar wat steviger tegen me aan en hoopte dat ze het wat warmer zou krijgen als ze mijn lichaamswarmte zou krijgen. “Wil je het shirt van je broer? Hij gooide het hierin als aandenken, loser,” Ik gromde, en rolde mijn ogen. “Dan heb je het tenminste wat warmer, anders wordt je nog verkouden,” Terwijl ik haar nog steeds vasthield, probeerde ik het shirt van haar broer te pakken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mignon

    "Ik dacht al dat je dat zou vinden, en ik kan je geen ongelijk geven. Ik zou het je ook niet vragen als het alleen om mij ging."
    Patrick. Ik wist het. Nu moet ik mijn best gaan doen voor die hufter.
    "Ja, weg. Als de anderen het spel meespelen, dan hebben ze geen reden meer om te blijven."
    De neiging om te gaan zuchten weet ik met moeite te onderdrukken.
    "En voor welk onderdeel heb je mij nodig?" vraag ik niet meer onaardig. Vriendelijk zelfs. Ik kan hem beter te vriend houden want verder heb ik eigenlijk niemand, wil ik niemand anders. Te braaf of het ligt er te drik bovenop. Ik bijt bedenkenlijk op mijn lip. Ik weet al voor welk onderdeel hij mij nodig heeft. Niet het leukste.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sasha

    "En voor welk onderdeel heb je mij nodig?" vraagt Mignon waarop ze op haar lip bijt. Ik zet mijn gitaar aan de kant en kijk haar geruststellend aan.
    "Ik heb wel wat hulp nodig om de anderen ongemerkt in te lichten en te overtuigen. Jij bent de enige hier met meer overtuigingskracht dan ik, en de enige die ik in eerste instantie vertrouw," geef ik oprecht toe.
    Ik staar even in de verte en zie meneer Sterling onze richting uit komen. Foute boel. Ik richt me snel weer naar Mignon.
    "En het zou handig zijn mocht je me geen mep verkopen als ik met je flirt," voeg ik er met een klein lachje aan toe. "Meer ben ik niet van plan," zeg ik stil.
    Ik kijk opnieuw naar de naderende Sterling. Volgens mij wordt het tijd om ons uit de voeten te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cassia Sterling
    'J-Ja, alsjeblieft,' fuister ik rillend. De regen buiten was eindelijk opgehouden. Als moeder dit zou zien, zou me verdrinken in het meer. ik was een mislukkeling. Maar hier, in het donker en bij aislyn, kon het me weinig schelen.
    'H-het spijt me, dat hier zit,' fluister ik.

    Alec Sterling
    Een goed begin van de dag. alle persoonlijke spullen waren al uit zaal 1 verwijdert. Nu zaal 2. Daar zaten twee kampeerders, waarvan één eht meisje was dat ik een klap had verkocht. rustig liep ik de vberanda op.
    'Ik denk dat jullie naar jullie activiteit moeten gaan. Voordat ik jullie dwing,' zeg ik tegen de twee, die dicht bij elkaar zitten. Ze waren over iets aan het praten, maar dat kon me weinig schelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.