• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Citizen.





    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo
    James Taylor - GelaarsdeKat

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: Hout sjouwen
    Meisjes: Schoonmaken
    Therapy.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 21:12 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Over een half uurtje ben ik weg, er komt een vriendin logeren dus óf ik reageer heel traag, of helemaal niet :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    [Over een half uurtje ben ik weg, er komt een vriendin logeren dus óf ik reageer heel traag, of helemaal niet :c]

    ;/
    Wel veel plezier!
    Maarmaarmaaaaarrrrr. Wat gaan we nou doehoeeen?


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Hihi, sawrry :3.
    Eh, douchen? :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okiie n.n
    Als ze nou Alec enzo tegenkomen onderweg, die dan pissig worden? Of worden ze juist blij van een heterostel.. Of mag dat niet openbaar? Huaah? Maar waar staan zij?]

    Quinn del Luna
    Na onze picknick, waarvan we de restjes heel asociaal hadden laten staan om de begeleiders te pesten, gingen we richting een slaapzaal om te douchen. Ik had mijn hand om haar middel geslagen en drukte lachend een kusje in haar nek.

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:40 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik had mijn had? :'D]

    Catherine

    Ik kreeg een rilling toen hij een kusje in mijn nek drukte, en ik grinnikte even. Ik tilde met mijn vinger zijn kin een stukje op, en drukte mijn lippen op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Patrick Hathaway
    'Daar reken ik op.' Hij gaat weer tegen me aan liggen, zijn hoofd tegen mijn schouders. mijn beiden armen liggen stevig om hem heen, terwijl de vingers van mijn rechterhand met was koppige lokken van zijn haar spelen.
    'Zou het helpen als ik me nogal "genezen" voordoe? Dan kunnen we de tijd dat je in het kamp afwezig was afschuiven op extra therapiesessies. Ik denk niet dat de andere begeleiders je zullen tegenspreken over het feit dat ik die nodig had,' stelt Sasha zachtjes voor. Ik knik langzaam. Dat zou de enige manier zijn waarop ik tijd kan doorbrengen met Sasha zonder Cassia, or erger, haar familie op mijn dak te krijgen.
    'Okay,' antwoord ik zachtjes. 'Dat klinkt als een goed idee.'

    Alec Sterling
    Er kwam een stroom van kwade woorden uit de mond van de ziekeling, de patient. Ik lette er nauwlijks op. Het was interesant hoe makkelijk Cassia de ziekelingen aan haar kant wist te scharen. Machtmisbruik.
    'Hey pa. Er moet nog veel gebeuren in dit zielige kampje, maar daar zorgen wij wel voor hea?'
    Benedict was terug gekomen van eht gesprek met Felix. ik knik goedkeurend.
    'Benedict, dis is een van Cassia's patientjes. Ze heeft was... Woede-problemen, zo te zien.'
    Het was tijd om hiet verandering in te brengen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als Alec ze nou ziet ofzo? ;p]

    Benedict Sterling
    Zonder enige moeite doe ik een stap naar voren, buk, pak haar vast bij haar benen, draai, en sta weer op. Huppakee, die gaat de isoleercel in. Goed dat Felix me die net heeft gewezen. Met haar over mijn schouder loop ik de veranda weer af.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Aislyn
    Er komt een jongen aangelopen, diegene die ik ook eerder zag, maar ik lette niet op hem, totdat de vader zich naar hem draaide. “Benedict, dit is een van Cassia’s patientjes. Ze heeft was… Woede-problemen, zo te zien.”
    “Ik heb alleen woede-problemen als ik mensen zoals jij tegenkom.” Dit keer geen ge-‘u’, geen beleefd gedrag of wat er van over was. “Cassia…” De gedachte aan haar maakte me iets rustiger en ik moest gelijk aan de zoen denken, waardoor er een klein beetje rood op mijn wangen kwam, maar ik keek snel weg.
    “Cassia is veel beter dan jullie! Dit kamp is alleen zielig omdat diegene die dit heeft opgezet net zo zielig is. En, volgens mij, ben jij dat, hé?” Er kwam weer woede in mijn ogen en ik besloot geen aandacht te geven aan de jongeman die naast hem stond.
    Opeens liep hij naar voren, bukte en pakte me vast bij mijn blote benen, waarna hij begint te lopen. “What the fuck?” schreeuwde ik uit, terwijl ik begon te schoppen en te slaan. “Laat me los, eikel! Ik ben geen fucking hooibaal die je zomaar over je schouder kunt gooien!”
    Ik probeerde erop te letten wat hij zou doen en waar hij me naartoe zou brengen, maar volgens mij had ik al wel een idee…

    [ bericht aangepast op 14 april 2012 - 14:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FreckledEmo schreef:
    [Als Alec ze nou ziet ofzo? ;p]

    Benedict Sterling
    Zonder enige moeite doe ik een stap naar voren, buk, pak haar vast bij haar benen, draai, en sta weer op. Huppakee, die gaat de isoleercel in. Goed dat Felix me die net heeft gewezen. Met haar over mijn schouder loop ik de veranda weer af.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [lol, sorry, ik zag het te laat... ik heb het nu aangepast ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Okay. Dat klinkt als een goed idee," zegt hij zacht.
    Ondertussen heb ik mijn ogen gesloten terwijl ik geniet van hoe hij met mijn haren speelt. Ja, dit is dezelfde jongen die na een stevige beurt meteen weer in de kleren schoot en ervoor zorgde dat hij zo snel mogelijk zo ver mogelijk uit de buurt was.
    "Dat betekent wel dat ik met meisjes moet flirten," zeg ik met veel moeite. Er lijkt zich in die ene zin een krop in mijn keel gevormd te hebben. Ik wil helemaal met niemand anders dan Patje flirten. En eerlijk gezegd begin ik me sterk af te vragen of ze me hier vanaf morgen wel kunnen houden. Maar dan zie ik de gezichten van Mignon, Jace en Julian voor me. Ik kan hen hier toch niet aan hun lot overlaten?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alec Sterling
    huh. dat was vreemd. de manier waarop het patientje sprak over mijn nutteloze dochter. ze bloosde zelfs. Walgelijk. ik voelde me misselijk worden als ik dacht dat de ziekeling haar ziekte aan Cassia probeerde te geven. wij Sterlings konden niet besmet worden. hoofdschuddens liep ik de slaapzaal in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [n.n]

    Benedict Sterling
    Ik bracht worstelend hoopje naar de isoleercel, waar ik haar neerzette, of eigenlijk legde, maar ik trok haar gelijk weer overeind, waarna ik haar tegen me aantrok om een heerlijke heterokus midden op haar mond te geven, leer daar maar van. Waarna ik haar in de richting van de cel gooide.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Welke zaal? Ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Benedict, you pedo (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.