• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Danny staat nu voor Alec.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    alec Sterling
    ik was de cafetaria net uit toen dat ene jochie weer achter me aan kwam. zonder pardon sloeg ik hem hard tegen zijn vaak.
    'ik zou maar uitkijken tegen wie je spreekt,' sis ik. Daarna draai ik me om en vertrek naar de tweede verdieping, gereserveerd voor alleen de Sterlings. ik heb echt rust nodig na dat alles.

    Patrick Hathaway
    Verstomd kijk ik toe. Alec verdwijnt, Sasha knelt bij Aislyn neer, aislyn roept nog iets naar Alec...
    Uit het kantoortje haal ik de EHBO doos, uit de keuken haal ik wat fruit voor eht meisje. Ze ziet er belabberd uit.
    'Hier,' zeg ik stilletjes, waarna ik haar het eten geef.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    CJ Peakes

    Ik gooi mijn moeder, die me net afgezet heeft, nog eens de meeste kwaadaardige blik toe die ik bezit. Moeder of niet, ik ga niet meer naar haar terug. Ik sleep mijn koffer het kamp binnen en vloek als ik met mijn hakken in de modder zakken.
    "Verdomme!" schreeuw ik!
    De koffer heb ik intussen los gelaten om er een flinke trap tegen te geven. Straight Camp, belachelijk.
    "Het is goed voor je carrière, CJ, als mensen je als heteroseksueel zien."
    Heteroseksueel, dat kan je wel vergeten. Mocht ik mezelf niet zo waarderen, dan ging ik hier met elk meisje naar bed om mijn punt te bewijzen. Ik ga op mijn koffer zitten en sla mijn ene gladgeschoren been over het andere. Nou, ze komen me maar halen.

    Sasha

    Ik vang het meisje nog net op tijd op voor ze met een klap op de grond kan terecht komen. Hierdoor verlies ik echter zelf bijna mijn evenwicht, maar na een tijdje gaat het alweer. Ik kijk Patje met moeite aan, ik heb me niet aan de afspraak gehouden, maar een meisje mogen ze zoiets niet aandoen.
    "Help me haar naar haar zaal te brengen?" Het komt er bijna smekend uit.
    Ik leg haar voorzichtig even neer zodat ik zelf eerst kan bekomen. Als ik er zeker van ben dat ik niet weer zal vallen, ga ik rechtstaan. Het is een beetje wiebelig, maar na een minuutje sta ik weer sterk ik mijn schoenen. Ik heb iemand nodig om haar bij haar armen vast te houden terwijl ik haar benen neem. Anders zal het vreselijk steken op haar rug.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.



    Ik voel een harde klap tegen mijn kaak. Ik kan een schreeuw nog net onderdrukken.
    "Ik zou maar uitkijken tegen wie jij spreekt." Ik kijk de man met tranen in mijn ogen na.
    Wat een rotzak!
    Ik draai me terug en loop met mijn hand op mijn kaak terug het gebouw in. Stil ga ik zitten op de plek waar ik net ook zat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [You guys, she is fainted. All of you know that, right? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh, btw, voor degenen die mijn rol nog niet gelezen hebben. CJ is een bekend gymnaste, so you better act like you've heard of her, bitches (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik hoor de man van daarnet naast me ploffen. Zijn arm glijdt om mijn schouders.
    "Hallo daar schatje."
    Ik lach wat flirterig.
    "Hallo meneer," zeg ik zachtjes.
    Ik kijk de jongen in zijn ogen. Er is maar een woord te lezen: sex. Het woord 'geil' staat op zijn voorhoofd geschreven. Dat is het enige waar hij op uit is en ik kan daar wel leuk misbruik van maken.
    "Een nieuwe Sterling?" vraag ik naar de bekende weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    ik knik en neem de armen van het meisje vast. Ze ziet er echt niet goed uit. De EHbo doos hang ik handig aan mijn riem, zodat de striemen verzorgt kunnen worden.
    'Natuurlijk.' mijn stem klinkt stil.Dat ik waar ik bang voor was. Zelfs onder hypnose had ik de zwepen verbannen. Maar ik kon niets beginnen tegen Alec. samen droegen we haar naar buiten, richting de slaapzaal. toen we er bijna waren, kwam cassia aangehinkt. Ook zij zag er belabert uit, maar dat kom me weinig schelen.
    'I-Is dat Aislyn?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Als Patrick haar armen vast heeft, neem ik op mijn beurt haar benen vast. Het gaat vlotjes en we zijn bijna bij haar slaapzaal als ik plots een stem hoor die ik niet verwacht had.
    "I-Is dat Aislyn?"
    Cassia. Ze ziet er... anders uit. Ik weet niet wat het is, er lijkt iets te zijn veranderd. Het verbaast me dat ze zich zorgen maakt om Aislyn.
    "Ja, je kan mee naar haar slaapzaal maar we kunnen hier niet blijven staan want ze moet verzorgd worden," zeg ik kalm. En ik ook, voeg ik er mentaal nog aan toe. Ik ontwijk Patrick's ogen en loop verder. Samen weten we Aislyn op haar buik op het bed te leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik weet niet wat ik nu met Aislyn moet doen, omdat ze niet echt kan praten als ze flauwgevallen is ;$]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahaha ik zon goed idee met Benedict. *Springt rondjes omdat ze de Sterlings eindelijk kan pakken*]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Patrick Hathaway
    voorzichtig word Aislyn op het bed gelegd.
    'Maak jezelf nuttig.' Ik gooi Cassia een tube toe. De creme zou moeten helpen tegen de vele zweepslagen en er zijn genoeg verbanden gelukkig. Zelf pak ik de reserve tube en duw Sasha zachtjes op een ander bed, zodat hij zit. Een lange striel loopt over de rechter kant van zijn gezicht.
    'Het spijt me,' zeg ik zachtjes, terwijl ik eht dopje van de tube draai.

    Cassia Sterling
    Ik mocht mee en werd direct aan het werk gezet. Niet dat ik het erg vind. trillerig begin ik de wondjes en zweepslagen op aislyn's rug te verzorgen.
    Zie je dat, Cassia?Dat is jouw fout. Je had uit haar leven moeten blijven. jouw fout.

    [Laat haar wakker worden? :Y)]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik wil net Aislyn's wonden verzorgen wanneer Patje die taak aan Cassia toewijst. Ik kijk hem verbaasd aan als hij me op een bed duwt, tot hij mijn wang bekijkt. Heel even dacht ik dat hij iets anders van plan was.
    "Het spijt me," zegt hij zacht.
    Ik kijk hem nog verbaasder aan dan net en draai dan mijn hoofd zodat hij beter bij de wonde kan.
    "Jij? Waarvan moet jij spijt hebben? Ik heb-"
    Ik leg mezelf het zwijgen op als ik besef dat Cassia ook in de ruimte is. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken toe hoe ze met Aislyn omgaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mombasa schreef:
    [Hahaha ik zon goed idee met Benedict. *Springt rondjes omdat ze de Sterlings eindelijk kan pakken*]

    [Curious (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    (...)
    [Curious (cat)]


    Maar Benedict moet eerst weer online komen ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."