• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    Ik verstijf ter plekke als ik een zweepslag door de zaal hoor en draai mijn hoofd naar de richting van het geluid. Ik ken dat geluid maar al te goed. Ik zie Alec tekeer gaan op een jong meisje. Hoe kan hij? Zonder erbij na te denken spring ik recht.
    "Hou op!" schreeuw ik.
    Mijn bloed begint te koken en ik kan hem wel een klap verkopen. Alleen zou dat een dom idee zijn, want nu ben ik nog een positie om te onderhandelen en als ik hem sla krijg ik er sowieso ook van langs.
    "Hoeveel moet ze er nog? Geef de rest maar aan mij," stel ik hem voor.
    Ik ken dit soort sadomasochistische type, het zijn geen persoonlijke redenen maar het draait puur om de macht.
    En ik heb wel eerder klappen van een zweep gehad, al was dat natuurlijk in een heel andere context.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [@AlwaysKlaine: Danny and Aislyn have met at the cafetaria earlier, so they know each other. Maar dat was voor eventjes, hierna ging ze naar therapie. 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Danny

    Ik zag Sasha opspringen. En hij zei dat hij de rest wel wilde.
    "Sasha!" Roep ik hem toe.
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd hevig naar hem.
    "Ik neem ze wel als het moet.". Zeg ik dan zonder twijfel.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ja ik wist het niet meer zo zeker dank je :-)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alec Sterling
    Het kind praat terug, waardoor haar gezicht ook een zweepslag krijgt. Net dan stuift er een jongen naar voren. Patrickt kijkt nog steeds gewoon toe, bleek met paniek.
    'Hou op! Hoeveel moet ze er nog? Geef de rest maar aan mij!' Oh maar zo werkt het niet. ik lach even hartelijk.
    'tot ze het geleerd heeft,' antwoord ik simpel weg. 'tot dat ik die vieze ziekte uit jullie geslagen heb. om mijn woorden kracht bij te zetten, sla ik met de zweep tegen de wang van de jongen voor me.

    Patrick Hathaway
    Machteloos kijk ik toe. ook Sasha krijgt er nu van langs. Mijn eigen rug lijkt te branden bij de herinnering.
    'Dus ik zou maar je bek houden, jongetje, voor je dezelfde behandeling als aislyn hier krijgt.' ik bid bijna dat Sasha stopt, maar ik heb er weinig vertrouwen in.

    [Well, you can always try, but i kind of need the guy for mroe torture]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aislyn Valentina
    ‘Hou op!’ schreeuwt er opeens iemand, en ik probeer te kijken naar diegene die lef had om er wat van te zeggen. Het was die jongen van eerder, die ik tegen kwam toen hij van zijn stokje ging… en eigenlijk had ik op het moment hetzelfde gevoel, alsof dat ieder moment kon gebeuren.
    ‘Hoeveel moet ze er nog? Geef de rest maar aan mij,’ stelde hij hem voor, maar ik keek geschokt. Hij kende me niet eens zo goed, maar ik zou hetzelfde doen voor diegene die hier lag in mijn plaats.
    ‘Nee!’ riep ik naar hem, het kwam er zwakker en zieliger uit dan ik bedoeld had, maar ik had geen controle meer over mijn stem en lichaam.
    ‘Dat hoef je niet te doen!’
    Het had niet veel zin, want ook mijn gezicht kreeg een zweepslag en ik dook gelijk weer in elkaar. 'Laat me dit maar gewoon doen, totdat hij weggaat, totdat... Het is geen ziekte, en- en... uw dochter...' Ik wist het allemaal niet meer, waarom accepteerde ze het niet gewoon?
    Er rolde meer en meer tranen over mijn wangen, maar ik kon het niet stoppen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sasha

    "Hou je mond, Danny!" schreeuw ik de jongen achter me toe. Dan richt ik me weer tot Alec. Hij staat me gewoon recht in mijn gezicht uit te lachen, de vuile klootzak.
    "Tot ze het geleerd heeft. Tot dat ik die vieze ziekte uit jullie geslagen heb. Dus ik zou maar je bek houden, jongetje, voor je dezelfde behandeling als Aislyn hier krijgt." antwoordt hij.
    Ik krijg een klap van de zweep tegen mijn wang. Natuurlijk doet het pijn, maar dit soort pijn heb ik altijd al prettig gevonden. Mijn ogen gaan gloeien en ik staar hem aan.
    "Te laf om je vuisten te gebruiken? Te zwak met woorden?"
    Ik stap op hem af, maar blijf voor Aislyn staan en bekijk hem uitvoerig.
    "Hoe vaak ben je vroeger gepest? Dat je hier nu de sadist komt uithangen?"

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    "Hou je mond, Danny!" Ik stopte maar keek wat er gebeurde.
    Ik hou mijn adem in wanneer Sasha een zweepslag krijgt ik zie hoe hij op de man afstapt.
    Ik kijk naar Aislyn op de grond tranen gaan over haar wangen.
    Wat denkt die vent wel niet. Wat een klootzak!
    Ik psring ook overeind maar blijf wel staan bij mijn plek. Als het nodig is spring ik wel in denk ik. Ja ik doe dat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alec Sterling
    'Oh, oh, oh, we staan allemaal in de rij voor de genezing, zie ik. Er ligt een grijns op mijn gezicht.
    'Te laf om je vuisten te gebruiken? Te zwak met woorden? Hoe vaak ben je vroeger gepest? Dat je hier nu de sadist komt uithangen?' ik grijp met mijn vrije hand de keel van de donkerharige jongen en knijp deze dicht.
    'Ik ben een van de meest succesvolle mannen uit dit land,' antwoord ik rustig, waarna ik nog iets harder tegen zijn luchtpijp druk. 'Ik ben geen sadist, ik ben hier om jullie te genezen en om het wicht achter je te straffen voor eht doorgeven van die walgelijke ziekte die jullie bij je dragen.' De jongen smijt ik tegen de muur aan, het kind op de grond krijgt een laatste tik van de zweep.
    'Ik hoop dat jullie hierbij gwaarschuwd zijn.' Met die woorden draai ik me om en loop langs een bevroren Patrick de zaal uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sasha

    "Ik ben een van de meest succesvolle mannen uit dit land. Ik ben geen sadist, ik ben hier om jullie te genezen en om het wicht achter je te straffen voor het doorgeven van die walgelijke ziekte die jullie bij je dragen."
    Hoewel hij mijn keel dicht knijpt en ik vlekjes voor mijn ogen zie dansen, blijf ik hem recht in de zijne staren. Ik ben niet van plan me tegenover deze man te geven. Een harde klap op mijn achterhoofd laat me weten dat ik net tegen een muur belandt ben. Ik weiger echter hem voldoening te gunnen en krabbel weer overeind terwijl ik probeer te verbergen hoe duizelig ik ben.
    Ik strompel naar Aislyn toe en val op mijn knieën.
    "Gaat het?" vraag ik hees.
    Alec verbergt iets, dat hij zover gaat om de macht te behouden. En ik zal er achter komen wat het is, al is het het laatste dat ik doe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Danny

    Ik wil Sasha helpen maar dan krijg ik vasr wel weer een snauw.
    Oke dit gaat een grote fout worden. Ik zet het op een snell wandel richting waar de man heen ging.
    "Ey!" Roep ik naar hem en ga voor hem staan.
    "Dit is toch niet normaal!?" Roep ik dan en nergeer mijn knikkende knieen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 18:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lizz :')! Ik had een vraag bij mijn rol gezet, mag het nou of niet?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aislyn Valentina
    Ik kijk toe hoe de man de luchtpijp van de jongen dichtknijpt, maar hoe ik ook worstel en probeer, de voet die op mij staat blokkeert alle dingen die ik kan doen. Alles doet letterlijk pijn en toen hij wegliep, had ik het gevoel gekregen om over te geven, echter was dit alleen het gevoel en dus gebeurde het niet. Maar doordat ik pijnlijk op probeerde te staan, wat echter pas na een paar keer vallen en opstaan lukte, riep ik hem met een zwakke stem na, ‘I-ik… Ik ben nog n-niet klaar!’ Ik strompelde richting de deur, maar het duizelde op een gegeven moment zo erg dat ik nog een blik op de jongen gaf, het was een dankbare blik, maar toen viel ik neer. Ik hoorde de jongen echter nog vragen of het ging, maar blijkbaar niet dus. Het was me allemaal teveel geworden. Ik had al sinds gistermiddag geen eten meer gehad, ik had slaap tekort en nu dit ook nog… Can you blame me?

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dat mag ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.