• STORY!

    Vriendin Niall. HungryNiall.
    Vriendin Louis. Calypso.
    Vriendin Harry. Faery.
    Vriendin Liam. Corey.

    Ik kies de beste, niet de eerste!

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Nationaliteit:
    Uiterijk (foto en beschrijving):
    Innerlijk:
    Extra:

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 17:43 ]


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    -Laat maar. Ik heb de rol al aangepast.-

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 21:28 ]

    Ik wil Hazza gf zijn!!


    kindness is never a burden.

    HarrysWifie schreef:
    Ik wil Hazza gf zijn!!


    je kan de rol invullen (: je krijgt het te horen of je het bent of niet (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Shiz schreef:
    (...)

    je kan de rol invullen (: je krijgt het te horen of je het bent (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Mag ik vriendin van Niall zijn? ^^

    ForeverZiall schreef:
    Mag ik vriendin van Niall zijn? ^^


    vriendin van Niall is al iemand anders je kan wel nog voor de rest gaan (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Rol: Harry's vriendin
    Naam: Lauren
    Achternaam: Wexley
    Nationaliteit: Brits
    Uiterijk (foto en beschrijving):


    Lauren heeft lange donkerblonde haren, een knap gezicht en een gladde huid. Ze is niet voor piercings of tatoeages, maar houd meer van de natuurlijke look. Zelf draagt ze ook niet veel make-up, meestal enkel een laagje mascara en wat lipgloss.
    Innerlijk: Lauren is lief, vriendelijk, zorgzaam en staat altijd paraat. Wanneer haar vrienden haar nodig hebben laat ze alles vallen om bij hen te zijn. Zij is werkelijk de beste vriendin die iemand zich kan wensen. Lauren is ook een harde doorzetter. Haar studies voor styliste zijn hard, maar ze doet haar uiterste best. Mode is altijd haar passie geweest. Maar nu moet ze zichzelf delen met de one and only Harry Styles
    Extra: Lauren heeft 2 zusjes, 1 van 6 en 1 van 10, waarvoor ze moet zorgen. Na het auto-ongeluk waarin haar ouders beiden stierven is zijn het hoofd van het gezin. Gelukkig is ze 19, bijna 20 en kan ze die taak op haar nemen.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 21:12 ]


    kindness is never a burden.

    Thank you so fricking much voor de rol! _O_ XXX


    It's darkest just before the dawn <3

    Zoek je nog rollen? ;P


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    Zoek je nog rollen? ;P


    ja, ik zoek nog een beste vriend(in) voor mijn hoofdrolspeelster (: maar de rest (behalve vriendin Niall) is ook nog open (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    Hmm rollen.. vriendin van Liam :D haha x


    Live While We're Young | What Makes You Beautiful | Forever Young | Torn

    Shiz schreef:
    (...)

    ja, ik zoek nog een beste vriend(in) voor mijn hoofdrolspeelster (: maar de rest (behalve vriendin Niall) is ook nog open (:


    Okay, ik zal morgen een rol invullen!


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    (...)

    Okay, ik zal morgen een rol invullen!


    Is goed (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!

    susanpayne schreef:
    Hmm rollen.. vriendin van Liam :D haha x


    Is goed (:


    Obsessed by spoons. HAHAHHAH, i'm kidding!


    Rol: De vriendin van één van de jongens [met voorkeur Liam of Harry], maar aangezien ik niet meer snap welke rollen bezet zijn maakt het me niet zoveel uit zolang ze er maar bij past :').
    Naam: Leah
    Achternaam: Brown
    Nationaliteit: Oorspronkelijk Zweeds
    Uiterijk:


    Het eerste wat je opvalt als je naar Leah kijkt, zijn haar ogen. Ze zijn fascinerend blauw en omlijst met door mascara donkerder gemaakte wimpers. Haar huid is redelijk egaal, hoewel ze soms nog wel eens te maken heeft met oneffenheden en ze zich dan ook niet schaamt er een laagje camouflerende foundation overheen te smeren. Leah is ijdel, en doet ook geen moeite om dat te verbergen. Ze staan 's ochtends uren voor de spiegel om zo perfect mogelijk haar oogpotlood en mascara aan te brengen, een laagje foundation over haar gezicht te smeren en een laagje glimmende naar aardbei smakende lipgloss op haar lippen te doen. Maar het langste, het állerlangste, doet ze wel over haar haar. Leah's haar is haar grote trots en ze doet er alles aan om het in perfecte conditie te houden. Elke morgen borstelt ze voorzichtig alle klitten uit haar lange lichtblonde haren met de voorzichtigheid van een moeder met haar kind. Vervolgens doet ze nog een kwartier erover om het precies zo in model te brengen als ze wil, wat meestal eindigt in de vorm van een zorgvuldige gemaakte 'nonchalante' knot, losse vlecht of slechts loshangend haar.
    Met kleren is Leah ook vrij kieskeurig. Haar kledingsstijl veranderd van dag tot dag, al zorgt ze er wel altijd perfect voor dat alles bij elkaar past. Vaak draagt ze iets waardoor ze langer lijkt en probeert daarmee haar lengte van 'slechts' 1.67 te coveren.
    Innerlijk: Leah Amana Brown is een vriendelijk doch perfectionistish meisje. Alles moet zo goed als perfect zijn, en dan met name haarzelf. Alles moet goed zitten: haar haren, make-up en kleren. Ook heeft ze een hekel aan als ze niet weet wat ze kan verwachten, plan wijzigingen zijn niet haar ding. Leah houd ervan om dingen te regelen en als je iets aan haar overlaat kun je er zeker van zijn dat het iets moois gaat worden.
    Dankzij haar vriendelijke openhartigheid is ze ontzettend sociaal en heeft dan ook een grote vriendengroep: iedereen kent Leah en Leah kent iedereen. Ook is ze een goede vriendin en kan er absoluut niet tegen als mensen slecht over haar denken.
    Extra: Leah is erg tegen roken. Ze heeft er een hekel aan omdat ze gevoelig is voor de verschrikkelijke hoestverwekkende rook. Leah heeft een milde vorm van astma, en kan daarom ook niet lang sporten zonder ademhalingsproblemen te krijgen.


    Oké ziek lang. Sorry, mwahaha.


    Pshht, I'm an angel undercover.