• Net wilden een aantal kinderen belletje trekken, of iets. Ach ze liepen in ieder geval heel schijnheilig naar de voordeur. Ik zit boven en kan alles zien vanuit m'n raam. Ik op de ruit tikken, m'n hoofd schudden en ze heel chago aankijken.. Nou die kindjes maakten dat ze wegkwamen (cat)
    Geweldig die kinderen hier in de buurt, ze kunnen ook altijd zo schreeuwen in de speeltuin voor. Maar verder zijn ze best schattig hoor c:
    Hebben jullie nog leuke buurtbewoners?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Weinig kans in een boerengat gelijk als bij ons.
    Heel goed dus voor sint-maarten, hehe. Hier komt dan geen één kind... Onze bel heeft hier toch nooit gewerkt, lol.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Beckett schreef:
    Leuk kun je ze niet noemen nee (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Haha, dat had ik ook pas. Ik was alleen thuis en het was echt nog té vroeg. Maar ze hebben een paar keer aangebeld, en op een gegeven moment besloot ik voor de deur te staan en nou, toen schrokken ze zich rot. Rotkinders.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hahaha wat schattig ;p.
    Onze buurtbewoners zijn niet echt leuk nee.


    The odds are néver in our favor.

    Ja, twee schattige buurmeisjes en een klein lief baby'tje een huis naast de buren. (:
    Dat waren de mini's, en dan hebben we nog gewoon aardige buren, overburen enz. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wij hebben ook een speeltuin voor de deur. Echt heel kut :P Want ik kan niet tegen dat gekrijs van die kindjes. Vreselijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn generatie waren de laatste kindjes in de buurt/straat. Nu gaan we allemaal naar hoge scholen/ universiteiten en zijn we uit elkaar gegroeid. Er zijn momenteel wel enkele kindjes, maar die zijn niet zoals ons vroeger.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pericles schreef:
    De meeste in de straat zijn allemaal van mijn leeftijd en de rest zijn allemaal gepensioneerde mensen, niets ertussen. Maar het is wel een leuke buurt (: Als je de straat achter ons er niet bij telt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee alleen een wietplantage in de zoveel tijd. Nu dat kreng van een buurvrouw weg is, is het hier best rustig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een parkje achter mijn huis,dus hier loopt van alles rond. (cat) Voor de rest vallen mijn buren wel mee.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik ken like, 14 mensen uit de straat bij naam. Waarvan ik er 9 wat persoonlijker ken. Ik heb dus geen idee van mijn buurt. :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    Mijn buren hebben een hond, en die blaft altijd en dat werkt zooo erg op mijn zenuwen';/


    “All those fairytales are full of shit.”

    Haha enge jennie XD
    Maar nee, wij zijn hier in de buurt de schattige kutkinderen. (A)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Een keer ging ik van school terug naar huis, een klein kindje liep naast haar moeder en keek telkens naar me. Ik keek haar even aan, ik heb van mezelf een beetje een chagrijnige blik, en toen moest ze huilen. ._.


    26 - 02 - '16