• Ik toestemming voor dit topic van Pusheen.

    Ik kreeg laatst ineens een idee om een voorsteltopic te maken, maar dan in de trant van Laat zien wie je bent! (De slogan van Q dus ;])
    Dus dat iedereen op zijn/haar manier laat 'zien' wie diegene is.

    Dan zal ik maar een voorbeeld geven, niet? ;]

    Hello dear people!
    Ik ben Sofie (met een hele lange achternaam).
    Op 9 januari 1996 kwamen mijn broer en mijn zussen naar het Bernhoven Ziekenhuis in Veghel om hun nieuwe zusje te bewonderen.
    Dat zusje is nu uitgegroeid tot een jongedame van 16 jaar met bruine haren en goudbruine ogen.
    Ik heb een gemiddelde lengte voor mijn leeftijd en ik wens ook niet langer of korter te worden/zijn. Verder ben ik brildragend, al zul je me meer zien met mijn lenzen in.

    Ik ben op mijn achtste of negende begonnen met piano spelen en ik kan er nu nog steeds geen genoeg van krijgen. Ik heb niet persé voorkeur voor liedjes, al houd ik wel van een uitdaging. ;]
    Ik heb bij vele sporten gezeten, waaronder tennis, badminton, streetdance en basketball, maar geen van allen vond ik zo leuk dat ik erbij gebleven ben. Ik ben daarom gaan fitnessen, waarmee ik zelf kan weten welke spieren ik kan versterken.
    Verder ben ik gek op lezen. Ik heb veel boeken gelezen, en nu lees ik nog steeds veel, maar dat komt meer door Q. ;]

    Ik heb ook een heleboel verslavingen, waaronder het o zo geliefde chocola. ;]
    Ik heb een zwak voor Disney en fantasy. Disney weten een aantal mensen waarschijnlijk al, omdat ik het Disney-topic nogal vaak volspam. ;]
    Fantasy is een van mijn 'verslavingen', omdat ik dan lekker kan wegdromen in een geheel verzonnen wereld. Ik kan me dan ook weinig verhalen herinneren die ik vroeger verzonnen heb, maar ik weet wél dat ik over vreselijk veel fantaseerde. Vooral over niet-bestaande werelden.
    Mijn favoriete fantasy-verhalen zijn: Harry Potter, Lord of the Rings en the Chronicles of Narnia. (Al heb ik van het laatste niet de boeken gelezen.)

    Psychisch gezien, ben ik een heel ingewikkeld mens. :p
    Ik ben namelijk héél eigenwijs en ik ben nogal moeilijk over te halen. Heb ik 'Nee.' gezegd, dan blijft het meestal ook gewoon 'Nee.'
    Maar ik ben ook weer heel erg beïnvloedbaar, omdat ik soms nogal onzeker ben. Dan durf ik, zeg maar, geen mening te hebben. Dan is het vaak dat ik gewoon of geen mening heb, of iemand anders achterna loop.
    Maar als ik mijn mening durf te laten horen, laat ik hem ook maar al te graag (soms iets te graag) horen. Daardoor kan ik soms nogal bot overkomen, wat dan meestal ook niet mijn bedoeling is.

    Mijn verleden is eigenlijk nogal saai. Ik ben opgegroeid in een gezin met vier kinderen: Mijn twee zussen (Mirjam en Lydia; nu 25, bijna 16 en 19) en broer (Paul; is nu 24). Mirjam is altijd de 'grote zus' voor mij geweest, en dat zal ze altijd blijven; evenals dat ik altijd haar 'kleine zusje' zal blijven. Paul is mijn grote broer, die ik een koosnaam heb gegeven: Paultje (of soms: broertje). Ook al is hij ouder dan ik, ik denk dat hij altijd zo voor mij zal blijven.
    En dan hebben we nog Lydia. Tja, Lydia is aardig, maar zoals misschien velen kennen met haar zus, hebben wij een haat-liefde-verhouding. Ik kan heel lief voor haar zijn; maar als ze me afkat, dan kan ze een snauw terugverwachten.
    Mijn zus Mirjam zit nu Los Angeles; mijn broer Paul woont twee straten verderop, samen met zijn vriendin en mijn zus Lydia studeert nu in Enschede.

    Maar verder over mijn verleden: het was heel saai. Ik ben naar de peuterpeelzaal gegaan, naar de basisschool en ik zit nu op de middelbare. Ik ben nooit écht gepest, maar ik ben héél vaak buitengesloten. Mede hierdoor ben ik fel tegen pesten geworden. Waar ik dus ook totaal niet tegen kan, is als mensen met z'n allen op één iemand gaan zitten zeiken. Ik vind het al helemaal triest als mensen over iemand gaan zeiken, terwijl diegene dit ook gewoon kan lezen/horen.

    Nu heb ik wel een aantal vriendinnen, waarvan er een aantal ook op Q zitten. Ik ga nu geen namen noemen, omdat ik niemand wil voortrekken of achterstellen. Die mensen weten zelf of ik ze vertrouw of niet, en ik vind dus ook niet nodig om dat hier luid en duidelijk neer te zetten. ;]

    Verder, heb ik eigenlijk niet veel te vertellen ;]
    Hieronder nog wel twee foto's van mezelf:

    Sofie met krullen en bril:



    Sofie met stijl haar en zonder bril:



    Ik heb dus een verhaaltje verteld, maar je mag het natuurlijk ook helemaal anders doen. ;]

    Dus:
    Wie ben jij?


    Deep inside, I've never felt alive

    oke.
    Ik ben steffanie.
    achternaam vertel ik liever niet.
    ik ben 16 jaar en heb 1 zusje.
    ik heb ook een hond en die beschouw ik eigenlijk ook als mijn zusje.
    ik heb veel meegemaakt in ziekenhuizen.
    niet allemaal van mij maar ook van mijn moeder en zusje.
    veel van mijn familieleden zijn gestorven aan kanker.
    vroeger fantaseerde ik ook heel erg.
    inplaats van boterham zei ik broterammeramers:)
    ik heb drie konijnen gehad en ben dol op disney.
    later wil ik bloemiste worden.
    mijn lievelingskleur is roze/paars en het liefste luister ik naar de muziek van all time low, simple plan,hot chealle ray en niet te vergeten one directon.
    ik heb 1 goede vriendin waarmee ik al vriendinnen ben vanaf de kleuterklas.
    op school ben ik niet erg populair en mijn leerweg is kader.
    ik heb zwart haar en had een beugel.
    ben niet super goed in verhalen schrijven maar ga gewoon door!
    daarin tegen ben ik wel erg goed in dichten ook al staan ze hier niet op quizlet:)
    ik heb epilepsie en ik wordt vaak op school uitgescholden als downie.
    ik heb en hekel aan huiswerk, maar ik moet het er me doen.
    ik hou van mijn familie(jullie:slijmerd!!!!!)
    verder heb ik een folder wijkje die ikhelaas elke week moet rondbrengen.
    ik heb nooit echt straf gehad en ben eigenlijk ook nooit geslagen.
    ik ben erg tegen pesten omdat de pester vaak zelf ook gepest is en dus weet hoe het voelt.
    ik zoek nog een leuke naam voor quizlet en het liefste eentje dat te maken heeft met mijn profielplaatje.
    ik hou van knutselen en tekenen en kroelen met mijn geliefde dogsister:)
    ik heb ook op de peuterspeelzaal gezeten en nog op een speciale school omdat ze dachten dat ik autistisch was(dat uiteindelijk niet zo bleek te zijn)
    onze familie is niet erg groot en op verjaardagen is het dus niet erg druk.(dat ik dus helemaal niet zo erg vind.)
    ik zou wel een foto willen toevoegen maar weet niet hoe dat moet.
    dus als je een foto van mij wil zien(en ook van mijn vriendin),dan moet je effe naar mijn account gaan:)


    If you can dream it, you can do it❤️